דו קרב-האלבומים הגדולים

Roger waters10

New member
דו קרב-האלבומים הגדולים

משחק קשה מאוד,זה נכון אבל מבין שני האפשרויות בחרו מהו האלבום האהוב עליכם ובעיקר למה והפעם: |ערב ערב| מול |מחכים למשיח| אנא לפרט את הסיבה לבחירה.. בהצלחה!
 

גיל מ

New member
ערב ערב

אחרי חשיבה ארוכה.. ערב ערב לוקח למה? כי פשוט הוא נשמע אחרת. מבחינת הסאונד אני אוהב אותו יותר השירים יותר זורמים אחד לשני.. ולא יודע הוא יותר טוב בכללי..
 
הפעם זה דווקא קל לי

משיח חוטף נוק-אאוט ממני, לא שהוא אלבום רע, חלילה, אבל אני כל כך אוהב את 'ערב ערב', קניתי אותו רק לפני כמה חודשים, אבל למרות שקניתי עוד דיסקים מאז, ועוד משלום, אני לא מפסיק לשמוע אותו, הוא פשוט נהדר להרבה מצבים. מחכים למשיח זה דיסק מעולה, אבל לא מספיק הפעם..
 

Roger waters10

New member
מסכים איתכם לגמרי!

אני גם כן מעדיף את "ערב ערב" והתשובות שלכם די מפתיעות אותי,הייתי בטוח משום מה שתבחרו את "מחכים למשיח" נורא שמח שאתם מעריכים כמוני את היופי הזה של "ערב ערב"
 

נר2

New member
אז אני אלך דוקא הפוך

למרות שאני מאוד אוהבת את "ערב ערב", מבחינתי הוא אלבום מושלם מכל הבחינות שירים, לחנים, הפקה אבל במשיח היתה אמירה הרבה יותר חזקה כי הוא פשוט יצא בזמן הנכון במקום הנכון, והרבה שירים מתוכו נשארו רלונטיים גם יותר מ-20 שנה אחרי שיצא. היתה לו השפעה הרבה יותר חזקה מאשר "ערב ערב".
 

21profile

New member
וואי זה ממש קשה...

קראתי מה שכולם כתבו, ולמרות שיש משהו הגיוני ונכון בכך שמחכים למשיח יצא בזמן הנכון והוא עדיין רלוונטי, ושהייתה לו אמירה מאוד עוצמתית, אני אישית מעדיפה את "ערב ערב". קשה לי להסביר למה כי יש כ"כ הרבה סיבות שאני מוצאת את האלבום הזה כאחד שיותר מרגש אותי ממשיח או מהרבה דברים אחרים בקריירה של שלום. כנראה בגלל שהוא מאוד אישי, אמיתי, בלי הרבה מניירות...מאוד פשוט ורגיש. אין על "ערב ערב"
 

hagzi

New member
וואו זה בעייתי../images/Emo29.gif

בגלל שהם כל כך שונים, אז אי אפשר להשוות, קל וחומר לבחור ביניהם... אבל לפי המצב שלי כרגע לגמרי מחכים למשיח. אולי זה בגלל הגיל, אולי זה בגלל המצב רוח הקרבי שנכנס בי לאחרונה בעקבות כל מיני אירועים, אבל האלבם הזה כל כך מדבר אלי, שקשה לי עכשיו לבחור בערב ערב. מה גם שבערב ערב כל פרט בנפרד (ז'תומרת שיר) מקסים, אבל במשיח השלם גדול מסכום חלקיו..
 
קודם כל, שיהיה ממש בהצלחה!!

משיח בענק... עזבו את שאר השירים בשני האלבומים, במשיח יש את בלי לומר מילה, שהוא אחד משלושת השירים החזקים של שלום מבחינה ליריקלית.. וזה כבר מנצח הכל.
 
למעלה