דיווח על תאונת גלישה

ג ל נ ט י

New member
ספרוגים?

ליפעמים הספרוג לא ניכנס עד הסוף, אולי הכבל מתכת היה מסובב סביב הספרוג ? יש בגלשן הזה ספרוגים? היה צריך לתחקר את הדבר הזה לפיני שפירקת את הגלשן, ברגע שפירקת הלכו כל האופציות של איבחון תקלות הרכבה. קשה לי להאמין שמכרו לך גלשן שלא טס קודם, האם הוא טס קודם ?
 

שחר ויג

New member
בזמן הפירוק ניסיתי לראות אם משהו נראה לא תקין

אבל הכל נראה בסדר . שוב , לפני הטיסה בדקתי את הגלשן מספר פעמים אך אני בהחלט מקבל את העובדה שאיני מנוסה בכך עדיין ויכול להיות שזה הכשל העיקרי
 

ג ל נ ט י

New member
לא ענית על שאלה יותר חשובה

האם הגלשן טס לפני שטסת עליו (מבלי לעבור תאונות ושיפוצים) ?
 

atzmony

New member
כמו שמיקי ציין ניר טס עליו לפני חודש

מה שלי מפריע זה שכנראה הטיסה האחרונה שלו הייתה ממונעת (לא בטוח)
 
הטיסה שאני ראיתי, הייתה ללא מנוע וללא ארועים

מיוחדים בהמראה ובנחיתה. אין לי מושג אם היו טיסות נוספות. מה שאתה חייב לשאול אותו, אם הייתה איזו "קדיחה" בנחיתה כלשהי אחר"כ או אם הגלשן נפל באיזה מקום בהובלה. יכול להיות שהגלשן שרוט כמו ניר, אלא ששם שריטה אחת מבטלת את רעותה, בבחינת - X - = +
 

שחר ויג

New member
צודק ברמת העיקרון

ואפילו הייתי עם הגלשן בפלמחים יום קודם אבל עקב אילוצים הייתי חייב לקפל וללכת הביתה לפני שטסתי עליו, בדיעבד אני די בטוח שזה היה נגמר בפגישה חזיתית עם הצוק במקרה זה( אם הבעיה אכן בגלשן)כיון שגם בפלמחים הרכבתי את הגלשן ולא שמתי לב לבעיה. ואם זו לא הבעיה אז זה לא היה משנה דבר כיוון שבמקרה זה הבעיה צצה במבוא חמה . אבל שוב צודק טיסה ראשונה בחוף.
 

David Gerby

New member
אם לא פגעת בצוק במבוא חמה

לא ברור לי למה בחוף היית פוגע בצוק. הייתי בכל זאת מעוניין להסתכל על הגלשן בהקדם, אחרי הכל נזכרתי שהיה לי גלשן כזה בעבר (שחבל שלא שמרתי לעצמי...). עדיין לא קיבלתי ממך דוח תאונה.
 
למעלה