דיון בנושא הפורום

Etnozam

New member
דיון בנושא הפורום

חברים, חברי הפורום היקרים


עבר וחלף לו כבר שבוע וחצי מאז שנכנסתי לתפקיד החדש, ובינתיים האווירה מעידה על התקדמות איטית במגמה חיובית. עדיין ישנם את אלו אשר לבם עם הפורום, אך מסיבות כאלו ואחרות מעדיפים שלא להשתתף, אני מקווה במהרה לחזור ולראות אותם שוב תורמים מהידע ומדעתם הרחבה לנושאי הפורום השונים.

בהזדמנות זו אני גם מקדיש את השרשור הזה לכל תלונה, הערה, עצה, טיפ או מחשבה בנוגע לפורום ולאופן התנהלותו בכלל, כך שאם יש לכם מה לומר אשמח שתשתפו זאת בעיקר איתי, כך שאוכל לפעול לשיפור המצב. וכל עוד תנסחו את הנושא בצורה הולמת ועניינית אני מוכן להתייחס לכל משקל חומרה.

עכשיו לנושא המרכזי אשר לשמו פתחתי את הדיון.
כפי שציינתי, עדיין ישנם את אלו אשר הפורום נמצא במעיינם, ומעת לעת סקרנותם גוברת עליהם והם מוצאים את עצמם שבים להתעדכן. מה שלומכם?

כולנו הרי יודעים שבנקודה מסוימת הרוחות כאן בפורום התלהטו ונוצרה אווירה כל שהיא שלרובכם גרם להפסיק להגיב ולהשתתף. אז חשבתי לעצמי, אולי כדאי שנדבר על זה.
חלקכם עם הזמן העליתם כל מיני טענות שונות לגבי אופן התנהלות הפורום במשך השנים, ולאו דווקא בהקשר של מנהל כזה או אחר, אלה טענות חוזרות ונשנות על כך שהפורום מנוהל בצורה מסוימת שאינה לרוחכם. אשמח אם תשתפו אותי בדעתכם בנוגע לכיצד נראה לכם שעל הפורום להתנהל ולהתנהג ביחס לטענות שלכם, איך אתם חושבים שניתן לשפר ולקדם את המצב, כיצד אתם מרגישים ביחס לתקנון החדש שדרך אגב מקנה לכם גם זכויות ולא רק חובות, ובאופן כללי לשמוע את דעתכם בנוגע לכל מה שקרה עד כה ומדוע זה גרם לכם להפסיק ולהשתתף.

 

smaak

New member
קודם כל מזל טוב

לא נכנסתי לפורום מזמן, אז עכשיו אני רואה. בהצלחה!

לא ראיתי את התקנון החדש, אז לא יכולה להתייחס אליו.

אני חושבת שצריך שהפורום יפנה לבנלוקסים ולא רק להולנדים, יש כאן חברים גם ממדינות אחרות, ואצלינו עניין השפה גם מקביל.
מעבר לזה שזה פותח את הפורום לאנשים נוספים שאולי לא כותבים כי הם חושבים שהוא מיועד רק לישראלים בהולנד.

אני גם אומר לך לא לצפות למהפכה, כי הפייסבוק מחליף הרבה קהילות ווירטואליות, ותפוז הוא חלק מאלה שמושפעים מכך.

שוב בהצלחה!!
 

Etnozam

New member
תודה.

רעיון הפניית הפורום לבנלוקסים בכלל הוא רעיון לא רע. סך הכל פחות או יותר אותה גברת בשינוי אדרת וזה אכן יכול להרחיב את פעילות הפורום.
בהמשך נעלה הצבעה בעניין.

אני לא מצפה למהפכה בכלל, אבל אני יודע שאת חווית הפורום שום ממשק אחר עדיין לא הצליח להחליף.
פורום הוא ממשק דיונים. שלא כמו פייסבוק וטוויטר זה לא מקום שנועד להציג איזו חזות אישית אלה מקום שבו אפשר לפתוח דיון בנושא כל שהוא ולסעף אותו להמון כיוונים ששומרים על מבנה הדיון כך שגם אם יש מאה תגובות עדיין אפשר להבין על מה מדברים מבלי לעבור על כל השרשור ולזכור מי אמר מה ולמי. המפתח הוא לקיים דיונים בנושאים שונים רק שהדבר הזה קצת דוכא כאן בעקבות התנהגויות לא ראויות וזה גרם לפורום להיחלש.

עם הזמן אני מקווה שאלו שאוהבים להתדיין יחזרו


נ.ב התקנון נמצא כמה שרשורים למטה ובדרך לארכוב. אוטוטו יהיה לינק אילו באודות הפורום.
 
למעלה