דיון בקשר לפורום

דיון בקשר לפורום

ההודעה מכוונת בעיקר לאסקס מבינינו, אבל פתוחה לכולם. כמו ששמנו לב, זה פורום לאסקסואלים: פורום תמיכה, פורום חברתי, פורום להגברת המודעות, מה שנמצא לנכון. היום קיבלנו תזכורת שזה לא מקום לנזוף בנו ולהטיף שאנחנו לא בסדר, הפורום הזה נועד להיות אזור שקט למי שכבר שומע דברים כאלו במקומות אחרים, ורוצה מקום בו יקבלו אותו. מה עם תשובות כאלה לשאלות? היו לנו שרשורים של אנשים שתהו בקשר לאסקסואליות, וקיבלו תשובות שאומרות שהם לא אסקסואלים, שהם צריכים לחפש מישהו שהם כן ירצו לשכב איתו, ואז הם פתאום ישתנו ויהפכו את עורם. התגובות האלו לא נאמרות ממקום של תקיפה או אנטי-אסקסואליות, הן יכולות להיות נכונות, אבל בכל זאת, כאסקס, קשה לי לקרוא על כל שאלת "האם אני אסקסואל" תשובה שמנסה "לתקן" את השואל. עם זאת, אני לא רוצה לצנזר דעה כנה של מישהו אחר. מה אתם חושבים? רוצים לקבוע מדיניות פורום?
 

avi1283

New member
שאלה טובה

רק אגיד קודם שאני לא אוהב הגדרות אז לגבי אני משהו באמצע. ובקשר לנושא - את צריכה להבחין לדעתי בין הודעות של כאלו שמגדירים את עצמם כאסקס והם "מותקפים" כאילו הם צריכים לתקן משהו שזה אולי משהו שאפשר לצנזר בהתאם לשיקולך, לבין הודעות של כאלו ששואלים אם הם אסקס ואז אין סיבה לא לתת להם דעה כנה כמו Zondag שהיה ברור לי שהוא לא א-מיני וגם די תיארתי לעצמי שהוא יודע את זה ורק מחפש חיזוק לזה. צריך להיות מודעים שרוב אלו ששואלים את עצמם הם לא באמת אסקס לא בגלל שזה משהו לא טבעי או לא בסדר אלא בגלל שההסתברות יותר גבוהה להיות סטרייט מאשר אסקס. וגם זה לא כמו הומוסקסאוליות ששם אתה מאונן במחשבה על גבר ורוצה לשכב עם גברים אז כמעט בטוח שאתה לא טועה ואתה הומו. פה הרבה יותר קל לטעות ורק בגלל שלא הלך לך עם המין השני לחשוב שאתה אסקס. מה שאנשים כמו Harleydude או train לא מבינים זה שזה שאמנם יש כאלה שעושים את הטעות ובגלל שלא הלך להם מכניסים לעצמם לראש שאולי הם אסקס, לא שולל בכלל את העובדה שיש אנשים שמטבעם הם אכן אסקס ואין צורך לשנות זאת. לדעתי את צריכה לבחון אם ההודעה היא נגד אנשים אסקסאולים והנטייה בכללותה או שהיא מתייחסת רק למישהו אחד כמו במקרה של Zondag ואז אין סיבה לצנזר.
 

franko4

New member
אני מאמין שיש לאפשר חופש התבטאות

לכולם, עד גבול מסוים. אותם שני חברים שהוזכרו מקודם, למשל, הם מיסיונרים שהחליטו "לתקן" את העולם.זה לא הפורום למסע צלב נגד, אנשים השונים ממך, ניתן להעביר מסר אחד, שניים, שלושה ומרגע שהעמדה הובהרה, צריך לדעתי להפסיק את ויכוח הסרק שלא מביא לכלום, משעמם במקרה הטוב, ומעצבן במקרה הרע.לא היה עולה על דעתי, למשל, להכנס לפורום בעלי חיות מחמד, ולשכנע את הגולשים בתקיפות ועקביות שעדיף לאסוף בולים.כן אני בעד ניהול הפורום באופן יותר מבוקר ואפילו אם צריך מצונזר.
 
הודעות תוקפניות

כמו "יותר קל לשכנע את עצמך מאשר להתמודד עם זה" ימחקו, ללא ספק.
 
אכן

צריך כללים לפי דעתי ולכפות אותם ביד קשה. למחוק הודעות שלא מתאימות לרוח הפורום. כמו שאמרתי קודם, צריך לפי דעתי לקבל את כל המידע. אנשים גדלים בחברה שלנו בצורה... מפליא שאפשר לקרוא להם בוגרים
כל עוד "שלמים" עם מה שאנחנו, זה הצעד הראשון. הצעד הבא זה לראות איך אפשר להשתפר. יש לי ידידה לסבית שטוענת שזה משהו גנטי, יותר קל לה ליצור קשר רומנטי עם בנות. אני מאמין לה, שאין איזה משהו בעברה שגרם לה להעדיף בנות, כלומר מבחינה חברתית. אבל לא תמיד זה המצב. ידוע לי על בחורה קרובה שבגיל מוקדם הוריה התגרשו, אביה היה החזק ואמה "נתנה" הכל רק שיסתלק, הדבר גרם לה למשבר פסיכולוגי והיא החליטה להפוך להיות בן, לא ניתוח לשינוי מין, בזמנו אני לא חושב שזה היה קיים... אבל היא הסתפרה קצר ולמדה להשתין בעמידה בלי ללכלך... במשך ה 17 שנה האחרונות היא עדיין במצב כאוטי ולא מצאה את מקומה בחיים... בהקשר לפורום, אנשים כאלה "צריך" להחזיר למוטב, הם סטרייטים שנפגעו, בדרך כלל ע"י המין האחר. במקרים אחרים, אם פשוט אין משיכה, צריך להגיד ברוך הבא הביתה וזהו. אדם
 

p019

New member
בעיה

אנחנו לא רוצים לחסום דעות מצד אחד, אבל מצד שני אני כרגע מרגישה בפורום כמו באקווריום - אנשים עוברים ומביעים את דעתם. חלקם באמת מנסים להבין, וחלקם לא. יש לי ויקוחים חוזרים בתוך המשפחה שלי. ובמקרה הזה יש לי ינטרס חזק להסביר את עצמי. אבל אני לא נכנסת לפורום כדי להסביר את עצמי, אם, כפי שאופי שמת לב, קשה לי לא להגיב. אני מקווה שהפורום ימשוך עליו עם הזמן מספיק אסקסואלים כדי שהצקות הללו יהיו זניחות יחסית. אבל אני חוששת שאם ממש נחסום אנשים אנחנו נמנע מאנשים שבאמת זקוקים לעצה, לקבל אותה.
 

Harleydude

New member
אני מצטער

אם פגעתי, או יצרתי רושם של איזשהו "וכחן" או כמו שמישהו אמר פה בנימה די מעליבה "מיסיונר". אני לא באתי לפי בשביל "להסביר" או ללמד מישהו חס וחלילה. אני באתי כי לא הכרתי את התופעה קודם לכן, ולשם תהליך הלמידה העליתי את השאלות שחשבתי עליהן. אני רק יכול להגיד 2 דברים - שתחיו את החיים שלכם בדרך שעושה לכם הכי טוב ואני מאחל לכם בהצלחה. ושלא תמהרו ליפול להגדרות, ראיתי את הגילאים שלכם בשרשור היכרות, אני לא בא לזלזל, אבל זו תקופה שלהרבה אנשים לא הכי נוח עם המיניות שלהם ונושא המין. ולמהר ולקבוע לעצמך הגדרות מסויימות לגבי העולם סביבך ולגביך בצורה נחרצת יכול להיות מאוד לא בריא. עדיף להישען אחורה, להירגע, לחשוב, לא לקבוע דברים כמו "כל העולם סביבי רק חושב סקס סקס סקס" או "אני נרתעת מיחסי מין אז אני בטח אסקסואל". אלה הנחות שיכולות להיות מסוכנות אם אתה לא סגור על עצמך ומישהו עוד מחזק לך אותם. בהצלחה לכולם בחייהם ויום טוב
 

franko4

New member
אם נעלבת מהמלה "מיסיונר" מן הסתם

אינך מבין את משמעותה, ובכן "מיסיונר" פועל להפצת דת או אמונה מסויימת, בקרב בני דת אחרת או חסרי דת.אין למלה שום קונוטציה שלילית.
 

Harleydude

New member
לא אהבתי את המילה

לא בגלל שלא הבנתי אותה אלא בדיוק בגלל מה שאתה אומר, שאתה מציג אותי בתור איזושהי דמות שמנסה להפיץ משהו שהיא מאמינה בו אמונה עיוורת ומוכנה להרוג בשבילו... הזכיר לי את מסעות הצלב... ואכן עשה לי קונוטציה שלילית. כבר אמרתי שלא באתי לפה לצורך הסברה אלא בשביל להבין את העניין, ואני מבין הכי טוב כשאני שואל את השאלות האישיות שלי שמעניינות אותי ולצורך הדיון גם עונה עליהן.
 
הבהרה

אני לא מדברת על תגובות תוקפניות, כמו שהיו כאן, אני מאמינה שלגביהן יש כאן קונצנזוס. מה עם הודעות רגילות, רגועות, שאומרות לאדם שמתלבט "אל תדבר שטויות, תחפש מישהי שאתה רוצה לשכב איתה ואז יהיה לך טוב יותר"? הרי זאת לא הודעה שבאה מכוונה רעה. כשעוד לא הייתי בטוחה בקשר לעצמי, הודעות כאלו היו גורמות לי לברוח מהאסקסואליות, גם אם הן היו נחמדות ולא התכוונו לרע. האם אנחנו רוצים להקדים תרופה למכה בנוגע לתגובות כאלו, שלא מתכוונות לרע אבל עלולות לערער את הבטחון?
 

Harleydude

New member
דעתי

לערער את הבטחון לדעתי זה בדיוק מה שכל בנאדם צריך לעשות. לשאול, לחשוב ולהתעניין לא רק במה שנראה לו נכון אלא גם במה שנראה הקצה השני של קשת הדעות שאליה הוא שייך. זה בריא וזה טוב. במיוחד כשאתה לא בדיוק יודע מה נסגר איתך, זה אולי קצת קשה אבל זה נותך לך פרספקטיבה. השאלה שלי היא, האם לדעתך יש מצב שיש חבר'ה צעירים שבשלב מאוד מבולבל בחיים שלהם לגבי הרבה דברים וביניהם גם המיניות שלהם, שיכולים מהשפעה חד צדדית לקבל על עצמם הגדרה כמו אסקסואל כשבעצם הם עושים את זה מהסיבות הלא נכונות והפוגעות? לדעתי האישית, כן. ולדעתי האישית לאנשים כאלה התרופה הכואבת של להגיד להם להתמודד עם עצמם , הפחדים שלהם והתסבוכים שלהם במקום להכניס את עצמך להגדרה ולהגיד "זהו ככה אני", זה הדבר שיעזור הכי הרבה. למה לברוח? דברים שגורמים לך לפקפק באמונתך ובדרך חייך הם אלה שיעזרו לך לראות עד כמה נכונה דרך החיים שבחרת לעצמך בשבילך אישית. שוב, כל זה נאמר מהצד ולא בא במטרה להתנשא, לשכנע או להעליב. רק להעלות נקודה במחשבה.
 

avi1283

New member
לא תמיד

זה טוב לערער את הבטחון. אם אתה בטוח נגיד שאתה הומו ואנשים סביבך יכולים סתם לערער לך את הבטחון (אם הם בטוחים שזה אסור נניח) שלא לצורך, יכול להיות שמזה הוא יבין שהוא חייב להיות הומו כי הוא פשוט כזה לא משנה מה אומרים. אבל יכול להיות גם תוצאה הפוכה אם הוא חלש אופי שהוא רק יהיה סטרייט בשביל לענות על ציפיות אחרים. כתבת במקום אחר שאסקס זה כמו סלידה מלקום ולבצע פעולות פיזיות, אז זה דוגמא לא טובה הדוגמא הזאת היא דכאון ובבירור היא מזיקה לאדם וצריך לטפל בזה, אבל יש המון אנשים שהתנזרו ממין במהלך חייהם האם זה הזיק להם? האם הם היו פחות מאושרים? לאוו דווקא. אולי מישהו יסבול אם יש את הצורך למין ואתה נמנע ממנו אבל אם אין את הצורך וטוב לך אז בשביל מה לפתח אותו (גם אם זה אפשרי)?
 

Harleydude

New member
לא זאת הכוונה שלי

הכוונה היא שאתה כבנאדם תשאל עצמך שאלות שגם יכולות להיות קשות וגם יכולות לערער לך את הבטחון, ולפעמים גם מאחרים - אם הדעות שלהם מנוסחות בצורה ברורה ולא באות במטרה לפגוע. ואת ההשוואה לא עשיתי, הייתה דוגמא שלדעתי הייתה לא טובה שנתנה אילינאזי וניסיתי איכשהו לזרום עם הדוגמא שלה למרות שההשוואה לא הכי טובה לדעתי.
 

avi1283

New member
אגב

כשכתבתי את הכינוי שלך קודם, לא התכוונתי שאתה כותב במטרה לפגוע או משהו, רק שיש לך חוסר הבנה בנושא הזה אבל ברור לי שהכוונה שלך טובה ואין לי בעיה עם צורת הכתיבה וההודעות שלך.
 
תגובתי בשרשור הסקרנים

פה לא המקום ללמוד למה אנחנו ככה, שרשור הסקרנים הוא בדיוק בשביל זה.
 
למעלה