אביב 2019
Well-known member
נתחיל בחסרונות-פסי האטה בכביש מאיטים את כולם.כולל האטה לא רצויה של רכבי חירום.
גם הנהג השיכור מאט וגם האמבולנס ולוחמי האש.כולם מאיטים בלי אבחנה.##
לפי ויקיפדיה, גובה פס ההאטה הוא 8-10 ס"מ.זה נמוך מידי.מדובר בסטנדרט מיושן של פעם.
בעבר,רוב הרכבים היו קטנים ונמוכים.כיום ישנם ג'יפים גדולים שבשבילם
פס ההאטה הוא בדיחה.הג'יפון מדלג על הבמפר בקלילות כאילו לא קיים ##
לדעתי האישית,הפיתרון הוא לשים ממש גבעות קטנות באמצע הכביש.
במפר רציני צריך להיות בגובה של 20-30 ס"מ לפחות.
ועוד הערה:מצחיק לראות משאיות מאיטות לפני הבמפר.הלואו...אתם רכב איטי ממילא,
הבמפר מיועד להאטה של מהירים לא של משאית כבידה ואיטית ממילא.
גם הנהג השיכור מאט וגם האמבולנס ולוחמי האש.כולם מאיטים בלי אבחנה.##
לפי ויקיפדיה, גובה פס ההאטה הוא 8-10 ס"מ.זה נמוך מידי.מדובר בסטנדרט מיושן של פעם.
בעבר,רוב הרכבים היו קטנים ונמוכים.כיום ישנם ג'יפים גדולים שבשבילם
פס ההאטה הוא בדיחה.הג'יפון מדלג על הבמפר בקלילות כאילו לא קיים ##
לדעתי האישית,הפיתרון הוא לשים ממש גבעות קטנות באמצע הכביש.
במפר רציני צריך להיות בגובה של 20-30 ס"מ לפחות.
ועוד הערה:מצחיק לראות משאיות מאיטות לפני הבמפר.הלואו...אתם רכב איטי ממילא,
הבמפר מיועד להאטה של מהירים לא של משאית כבידה ואיטית ממילא.