דיוני סדרות #28

snirf

Active member
הבטחתי שאני אכתוב משהו על ממלכת החיות - Animal Kingdom
אני רק אבהיר שזה לא שלא היה לי מה לכתוב עליה, אלא שיש כל כך הרבה שאני מוצף.
(מה גם שהיה לי שבוע עמוס)

בקיצור אני ממש ממליץ למי שלא מכיר
בקצרה על הסדרה - משפחה של אמא והבנים שלה מצרפת לתוכה נכד שלא היה במשפחה עד כה.
יש הרבה אקשן וסקס (גם קצת להטבי), ותכנוני שוד מתחוכמים ויפים. אבל בעיקר לדעתי זאת סדרת מתח עם אלמנט פסיכולוגי לא קטן כי איך שאם המשפחה שולטת במשפחה זה מדהים וכל אחד מהבנים הוא דמות ייחדית ומעניינת.
אז מה היה בנתיים:
עונה 1 ברובה עסקה בבנייה בשוד הבסיס הצבאי שהלך מעולה.
במקביל הייתה חקירה משטרתית שהתמקדה בג'יי (דרך המורה שלו) ובבת זוג של באז.
ג'יי בסוף הולך בעד המשפחה והחקירה המשטרתית נראה שמסתיימת (לבנתיים אני מניח)
אבל תוך כדי זה עולה חשד שהבת זוג של באז בגדה בו למשטרה וסמרף משכנעת את פופ להרוג את הבת זוג. והעונה ממש מסתיימת כשפופ כועס מאוד על סמרף שגרמה לו לעשות את זה.
עונה 2 מתחילה עם שוד שמתנהל מוצלח אבל נכשל בכך שבכספת שנגנבה לא היה כמעט כסף. זה גורם לרגשות לעלות, רוב הבנים כבר היו מעוצבנים עונה שעברה על כך שסמרף מנהלת את כל המבצע שלהם (למרות שהיא לא לוקחת כמעט סיכון) אז הם עומדים מולה ונפרדים ממנה.
(לפחות חלקית, היא עדיין מזמינה אותם לאכול אצלה, מרשה להם לבוא לבית וכל הזמן שומרת על הבת של באז.
בפרק 5 סוף סוף יש את שוד הכנסייה שתוכנן מתחילת העונה ועושה רושם שהוא הלך טוב מכל הבחינות. למרות כמה בעיות שהעיקרית מהן היא קרייג.

עכשיו קצת על כל דמות:
בגלל שסיימתי איתו אז אני אתחיל עם...
קרייג - לחלוטין האידיוט של המשפחה. כל הזמן בסמים. דופק את החברה לשעבר של ג'יי למרות שזה ברור לא רעיון טוב וגורם לשרפה בבית שלו. ואז גם מסרב לעשות את השוד, אבל מתחרט ברגע האחרון וכמעט דופק הכל כשהוא מגיע מסומם בזמן ביצוע השוד. גם יש מיליון דברים מטומטמים שהוא עושה בכל רגע. כמו זה שהוא גונב משאית עם בירה בשביל הבר החדש של דארן.
הוא כן מקבל קרדיט ממני על כך שהוא מאוד תומך בדארן. גם סופר שהוא היה לוקח אותו לתחרויות גלישה וגם מקבל אותו לחלוטין כהומו ואפילו מעודד אותו לקבל את עצמו.
אולי יהיה משהו מעניין איתו אם תאונת הדרכים שלו בפרק 5 תוביל לכך שהוא ינסה להתנקות.
דארן - קצת סתירה הבחור - מצד אחד הוא עושה לא מעט דברים מטומטמים וכמעט שדד בנק בלי לבדוק את המצב בו מספיק מראש.
מצד שני הוא קונה באר ונראה עם ממש תוכנית מסויימת לעתיד. ואפילו שאין לו ניסיון נראה שהוא עושה בזה עבודה לא רעה. מאוד אהבתי את הגילוי על כך שהוא בעבר היה מתחרה בתחרויות גלישה ונראה שעומד להצליח. מעניין אותי מאוד לגלות יותר על התקופה הזאת ואיך זה התקבל במשפחה. פשוט קשה לי להאמין שסמרף קיבלה את זה בשמחה שאולי תהיה לו קריירה שהיא לא של שודים.
באופן כללי המערכת יחסים שלו עם סמרף מאוד מורכבת. והייתי אומר שיותר מהאחרים, אבל תכלס כנראה פחות, פשוט כי לפופ ובאז יש סיפורים עוד יותר מורכבים.
מאוד אהבתי את הסצנה בפרק 2X04 כשהוא יוצא מהארון בפניה.
יש גם את העלילה הרומנטית (או כביכול רומנטית כי זה לא ממש רומנטי) עם אדריאן. היה חבל שהיו רק מעט פרקים איתו אבל מה שהיה, היה טוב. כולל זה שדארן הוא קנאי מניאק ועם הרבה שנאה עצמית. אני רק מקווה שזה ישתפר. די חבל שבעונה 2 בנתיים ראו את אדריאן רק פעם אחת ובקצרה (בעוד לשאר האחים יש עלילות רומנטיות).
פופ - בעונה 1 ממש לא אהבתי את פופ. כל הזמן קיוויתי שהוא ימות או יחזור לכלא (והאמת היא שדי ציפיתי למשהו כזה, כנראה כי למרות שלא ראיתי את הסדרה בעבר, היה לי בראש התמונה של באז, דארן וקרייג בתור האחים היחידים).
הוא גם כל הזמן היה בעד לקחת סיכונים ענקיים בשודים שלהם והיה ברור שלא אכפת לו להרוג אנשים.
אני גם ריחמתי עליו לא מעט בגלל איך שכולם מתייחסים אליו בחרדה כזאת. וזה שביום הולדת האחים עשו כביכול עבורו דברים שהם רצו לעשות. וכמובן על כך שאמא שלו נתנה לו תרופות פסיכיאטריות ללא ידיעתו.
אבל הוא כל הזמן היה מוזר מאוד. הקשר שלו עם סמרף היה קריפי (ומאוד קרוב למיני). כולם פחדו ממנו והוא היה באמת די מפחיד עם כולם - במיוחד עם ג'יי שהיה נראה שהוא רוצה להרוג חלק גדול מהזמן. אבל גם מאוד עם הבת זוג של באז. וזה כמובן הגיע למצב שהוא הרג אותה בסצנה נוראית לחלוטין.
לכן זה היה לי מוזר שבעונה 2 התחלתי יותר ויותר לאהוב את פופ. זה למעשה אולי התחיל בסוף עונה 1 כשמצד אחד כמובן הוא נותן לחבר שלו מהכלא לסבול מכות נוראיות מבאז אחרי שסמרף האשימה את ההעלמות של הבת זוג של באז על החבר הזה. אבל בסופו של דבר פופ לא הרג אותו כמו שהוא היה אמור לעשות, אלא שם אותו ליד בית חולים. שזה לא רק נוגד את מה שבאז אמר, אלא ממש יכול לסכן אותו מול באז אם הוא יגלה, כי זה יכול לכוון את באז לכך שפופ שיקר.
באופן כללי בעונה 2 הוא כל כך חמוד עם לנה (הבת של באז), אומנם בדרך מוזרה שלו. הוא כבר הרבה יותר סנסבילי לגבי רעיונות שוד. הוא אפילו עוזר לדארן לשדוד משאית מזון כשהוא צריך נואשות כסף. חוץ מזה גם מערכת היחסים שלו עם האשה מהכנסייה די חמודה. למרות שהוא כמובן משקר לה לגבי הסיבה שהוא בא לכנסייה.
למעשה הוא הופך לי לדמות אהובה ובמיוחד כשהוא חמוד עם לנה אני חייב להזכיר לעצמי שהוא זה שהרג את אמא שלה (וטכנית כנראה שגם את ההורים של אמא שלה) והוא מפלצת נוראית.
באז - בעוד שאת פופ התחלתי לאהוב יותר, עם באז היה לי תהליך הפוך.
ברוב עונה 1 באז היה הבן האהוב עלי. הוא היה הסנסבילי. הוא זה שהסתדר איכשהו עם כולם, הוא זה שפישר. הוא זה שהגן על ג'יי משאר האחים. הוא היה בן זוג טוב (לפחות לרוב) ואבא יחסית טוב.
ההערכה שלי אליו התחילה להתדרדר כבר בפרקים מאוחרים של עונה 1, במיוחד כשהוא מנצל את הקשר עם אבא של חברה של ג'יי בשביל לתכנן שוד חדש. ואז כועס על ג'יי שהוא מתנגד לזה. הוא אומר "משפחה זה מעל הכל" אבל תכלס לא מתייחס אל ג'יי כאל משפחה.
והכי נוראי כשג'יי שואל אותו אם הוא אבא שלו אז הוא אפילו לא מכחיש שזה אפשרי, אבל מפגין אפס רגש בעניין. הוא לחלוטין מגעיל שם.
ואז בעונה 2 הוא רק נעשה מגעיל עוד יותר. במיוחד באיך שהוא בקושי מתייחס אל לנה ונוראי אליה כשהוא כן מתייחס אליה. וגם בדרך שהוא מתייחס לשאר האחים ובמיוחד אל ג'יי. והקטע עם לוסי (החברה המקסיקאית שלו) שהוא משקר לה שהבת זוג שלו עזבה בגלל שהיא גילתה עליה.
עדיין הוא דמות מאוד מעניינת. הוא כנראה החכם ביותר מבין האחים ועם מערכת יחסים עוד יותר מורכבת עם סמרף בגלל שהיא אימצה אותו.
ג'יי - הסדרה בעצם מתחילה עם ג'יי, אומנם בחלקים רבים הוא מרגיש כמו דמות שוליים, במיוחד כי הוא הרבה מאוד שותק, אבל מרגיש לי שהוא עדיין מאוד מאוד מרכזי לסדרה.
לא סתם שלא רק שעונה 1 התחילה איתו, אלא היא גם נגמרה איתו בסצנה מוזרה ומרמזת - כשהוא עומד בתוך הבית ומשקיף על סמרף והדודים שלו בעוד הוא אוחז באקדח שלו.
משהו שמדובר עליו יחסית מעט בעונה 1 ובכלל לא עונה 2 זה שאמא של ג'יי היא הבת של סמרף שהיה לה נתק מוחלט עם המשפחה למשך 11 שנים והיא שנאה אותם.
זה גורם לכך שאף פעם לא ברור עד כמה הוא קשור למשפחה החדשה/ישנה שלו והאם הוא נאמן להם. בפרק 2 או 3 הוא מתחיל לנסות למצוא את אבא שלו ובשלב מאוחר יותר הוא מנסה לעזוב עד שסמרף משכנעת אותו לחזור. בגלל המשפחה הוא נפרד מהחברה שלו (שאז קרייג מתחיל איתה). דארן ניסה איזה פעמיים להרוג אותו ופופ נראה רוב עונה 1 כאילו הוא עומד לרצוח אותו. אף אחד לא ממש סומך עליו ורק סמרף נראית שהיא שמחה שהוא שם. וזה אפילו בקושי משתנה גם כשהוא מתחיל ממש לעזור להם בשודים. בעונה 2 נראה שהם רוצים את העזרה שלו בעיקר כסוג של מאבק כוח (דארן וקרייג רוצים שהוא יתמוך בהם, באז לא רוצה לאבד אותו לסמרף).
ויש את זה שבמהלך עונה 1 ג'יי כל הזמן הכי סומך ואוהב את באז, כנראה בגלל שהוא חושב שבאז הוא אולי אבא שלו, אבל בסוף באז מגעיל אליו ומזלזל באפשרות שהוא אבא שלו (בלי להכחיש שזה אפשרי) בקטע שובר לב. ואף אחד לא מציין את היום הולדת של אמא שלו גם כשהוא מזכיר להם.
עם כל זה, זה תכלס לא מפתיע שג'יי באמת חושב על לבגוד בהם, ובסופו של דבר נראה שהוא לא עושה את זה לא מתוך נאמנות אליהם, אלא כי הוא שונא את סוכנת הFBI אפילו יותר.
אבל עם הסצנה בסוף העונה כשהוא משקיף עליהם באופן מאיים זה מרגיש שהוא רוצה לנקום בהם באופן יותר אישי.
בעונה 2 הוא עדיין שתקן ונעשה יותר מעורב בדברים. כפי שציינתי הדודים שלו רוצים אותו לשוד הכנסייה והוא באמת תורם בזה הרבה. יחד עם זה הוא מרגיש מאוד מנותק מהם. הם כמובן לא לוקחים אותו איתם כשהם קופצים מהמנוף.
הוא גם ממשיך לגור עם סמרף ועוזר לה בדברים. במקביל היא מלמדת אותו גם כשרונות פיזיים (כמו זה שהיא לקחה אותו לאימוני ירי בפרק 2X05) וגם מלמדת אותו יותר פרטים על כיצד היא מלבינה את כספי השודים ומבקשת ממנו ללמוד כיצד לעזור לה בזה.
בעוד בעונה 1 הייתה לו גם החברה וגם הקשר עם המורה, בעונה 2 בנתיים אין לו קשר רומנטי. אני מקווה שהוא לא יחזור להיות עם ניקי.
טוב חפרתי עד אין סוף ועוד לא הגעתי אל סמרף, אבל נראה לי שאני אעצור לבנתיים ואמשיך אחר כך.
תכתב אותי פעם הבאה כך שלא אפספס סיכומים שאתה כותב על הסדרה ;)
לא נראה לי שיש פה עוד אנשים שצופים בסדרה שזה כמובן חבל...אבל אולי עם לחץ שלי ושלך עוד אנשים ייחשפו אליה

מחכה שתגיע לסוף העונה ה-2:censored:
הדמות של באזז מעניינת כי יש הרבה אינטריגות סביבו/שהוא יוצר
פופ- הוא באמת די חולה נפש כזה/קריפי מלחיץ כזה כמו שכתבת...אבל יהיו עוד כמה וכמה אירועים בהמשך שיחשפו את האנושיות שלו
דארן- אל תדאג! אתה לא צפוי להתאכזב מהעלילה הגאה סביבו (כדוגמת KINGDOM:p) יהיה מעניין בהמשך.
והדמות של ג'יי הולכת להתפתח...בעונה ה-1 הוא היה הנחבא אל הכלים/העוף המוזר ביחס לשאר המשפחה, אבל הנה בעונה ה-2 כבר מתחילים הניצנים כפי שאתה מזהה...
אני אוהב את הנועזות שיש בסדרה הזאת, גם סביב הדמות של דארן אבל לא רק...
 

LeAnnDylan

Well-known member
Hanna עונה 2 עד פרק 5 כולל - איזו עונה מתסכלת!!!
האנה הגיעה להציל את קלרה, רק כדי לגלות שקלרה מבסוטה בכלא המשודרג שלהם ועכשיו גם האנה נכנעת ונשארת שם.
די נו. והבנות שם, שאחרי שנים של חסור אישיות, פתאום מתנהגות כמו נערות פוחזות ולכל אחת יש מין אישיות מוגדרת - הגיי, החסודה, המוזרה וכו'.. ואיך האנה לא מכפכפת אותן וממשיכה דבר איתן? ועוד עם קלרה שבגדה בה ככה.
והפסיכולוגית שבונה להם זהויות מזויפות... מישהו צריך לנער אותה ולהסביר לה שהיא פוגעת בילדות האלה.
מריסה ממשיכה לפתח את הרגשות האימהיים שלה כלפי האנה. הייתי בטוחה שהאנה הרגה אותה במאבק ביניהן... אבל לפחות היא בעד האנה.
כולם פשוט מעצבנים אותי, בעיקר קרמייקל. וגם די מאוס בעיני שבסוכנות הזאת כולם חושדים בכולם וכולם מנחשים מה הצעד הבא של הצד השני, כי ככה אין באמת נצחון לאף צד.
עונה מתסכלת נורא.
אוי אני איתך. באמת עונה מציקה.
קודם כל הבלונד המזעזע הזה של האנה חייב ללכת.
קלרה הזאת בלתי נסבלת. האנה גם בלתי נסבלת. וגם כל הבנות שם נודניקיות.
לא היה לי כוח להדביק את התגובה הקודמת שלך אבל אני לגמרי מסכימה עם מה שרשמת שלא הגיוני בכלל שהן מקבלות סקרפ בוק ופתאום מומחיות בהתנהגות טינייג'ארית טיפוסית. ניסתי לנפנף את התחושה הזאת בתחילת העונה ואמרתי לעצמי שלא הראו לנו אותן לפני ואולי היו להן במתקן הקודם שיעורים ביחסי אנוש או משהו, כי בכל זאת לימדו אותן להיות חיילות ולהשתלב בסביבה, אז אולי לפני זה היה עיוני ועכשיו זה מעשי או משהו.
אבל הקטע שסנדי פתאום בוכה על זה שאחותה מתה ומתחילה לקשקש על זה שהיא הייתה הבן אדם הכי טוב שהכירה בחייה. די, אין לי כוחות לזה.
ניסיתי לתרץ את זה שלפעמים ילדים ממש נקשרים לילדים אחרים שהם לא מכירים באינטרנט וכאלה, אבל בתאכלס היחידה שהיא "דיברה" איתה הייתה "אמא" שלה. אז זה, יותר מהכל, הציק לי ממש. באמת שהייתי מוכנה לסלוח על המסקרה וכל השאר. אבל זה, ממש חירפן אותי.
בא לי שמריסה תהרוג שם את כולם וזהו.
התייאשתי מהסדרה.
תגידי לי בבקשה שזה משתפר
 

מילי08

Well-known member
הקטע בהתחלה שבו מיה רבה עם הבחור הזה (נראה לי אח של ארוסה) ואז הריב מתלהט עד זה שהם שוכבים זה עם זה - זה כזאת קלישאה משומשת מידי. ואני כל כך ראיתי את זה בא וקיוויתי שז לא יקרה.
מסכימה. גם אני לא אהבתי את זה.
רק בדיעבד כשקראתי את הביקורת של עידו ישעיהו, ניק - אל תקרא אם עוד לא סיימת את הסדרה הבנתי שזה מתקשר לשיחה של מיה עם ורה.

נראה לי שזה חלק מהניסיון שלו להראות לפיליפ שהוא לא הבחור הרע. אני לא אתפלא אם הוא רצה שנעמי תעשה משהו "רע" כדי לשכנע את פיליפ עוד יותר להיות נגדה.
והיה נראה לי שהוא מבין שמארקו נוראי.
אבל מאוד איכזב אותי שבסוף נראה שמארקו באמת הצליח לגרום לו להיות נגדה ולפוצץ את הרוסינטה.
אני חושבת שמנסים להראות את היחסים המסובכים ביניהם. מארקו שולט בפיליפ ופיליפ צמא לקבל ממנו הערכה ולכן כל פעם מתקפל. אבל כנראה שברגע האמת הוא יבחר בנעמי (ואז ימות...)
לא נראה לי שהיא מתה. נראה לי שהזריקה הזאת שהיא הזריקה לעצמה גורמת לכך שהיא תשרוד את זה.
אוקיי, אז לא הבנתי את זה. בהתחלה בכל לחשבתי שהיא מחזיקה כפתור של פצצה
אגב נראה לי שגם בעבר דיברנו על כך שזה מוזר איך בסדרה הזאת חשיפה לחלל לא מיד הורגת אותך, ולמעשה לוקח יחסית די הרבה זמן. (יש סדרות סרטים שבהם זה הורג מהר יותר ויש כאלו שזה ממש בשבריר שניה קופאים למוות) (שזה מוזר שכל סדרה מציגה את זה שונה כי הייתי חושב שזה משהו שיש עובדות לגביו)
כן, זה באמת מוזר. השנקל שלי בנושא הוא שיש לבלטרים רמות חמצן אחרות ויכולות הסתגלות שונה, בגלל תנאי החיים שהם גדלו בהם
עצוב לי קצת שהבחור הגדול ההוא מת בגלל שהיא קפצה בין הספינות. אם כי לא ממש חבל אחרי הגילוי שהוא עזר להסתיר את הבן שלה ממנה. אבל קיוויתי שהוא איכשהו יחליט לעזור לה באמת בהמשך.
אבל זה למשל ממש לא הגיוני! איך נעמי שורדת קפיצה ארוכה ואיטית לחלל והוא מת מיד?
בגלל זה כל הסצינה בלבלה אותי וממש לא הבנתי מה מתרחש שם. אלא אם כן נעמי הזריקה לעצמה את החומר הזה לפני שהוא הספיק להגיע.
בכל מקרה, באמת חבל עליו. אני חושבת שהציגו אותו בצורה עגולה. הוא לא מושלם, אבל הוא אוהב את נעמי. חשב שהוא עושה את הדבר הנכון.
מה הקטע שהספינה שהרוסנטה רדפה אחריה פשוט פוצצה את עצמה?
אולי הם שיגרו את הפרוטומולקולה ממנה לפני שהם הגיעו.
נראה לי גם. עכשיו כשאני חושבת על זה, היו בפרק כמה פאקים לא מוסברים טוב או בכלל
זה מוזר שבעצם רוב העונה כבר עברה. מרגיש עדיין כאילו התפתחויות די בהתחלתן.
מה שחשבתי גם. אני מקווה שזה לא יהיה כמו ב 100, שבסוף התחילו לתפור דברים בלי הגיון
 

keren or5

Well-known member
מסכימה. גם אני לא אהבתי את זה.
רק בדיעבד כשקראתי את הביקורת של עידו ישעיהו, ניק - אל תקרא אם עוד לא סיימת את הסדרה הבנתי שזה מתקשר לשיחה של מיה עם ורה.
בדיוק מה שרציתי להגיב. אמנם באמת הסטורי ליין הזה מתחיל הכי קלישאתי שרק אפשר, אבל זה כ"כ יפה לראות איך זה מתייחס לכל הארק של מיה בעונה, ויש משהו כ"כ צובט בזה שהיא משתמשת בזה להיות שחקנית יותר טובה, והסצנה עם המראה שהיא מדברת עם הארוס שלה ותוך כדי מסתכלת איך איך מביאה את עצמה לבכי, פשוט סצנה מהפנטת ביופיה.
 

מילי08

Well-known member
התייאשתי מהסדרה. [האנה עונה 2]
תגידי לי בבקשה שזה משתפר
עונה גרועה, וגם ב IMDB חשבו ככה.
מסכימה עם כל מה שכתבת, גם לגבי העניין עם האחות. פשוט בשלב הזה כבר לא היו לי שום ציפיות לאיזשהו הגיון בסיסי, אז ויתרתי על הקיטור...
שני הפרקים האחרונים טובים ומחזירים אותנו למסלול.
בא לי שמריסה תהרוג שם את כולם וזהו.
אמן! אולי בעונה הבאה נזכה בחסד הזה :-D
 

מילי08

Well-known member
בדיוק מה שרציתי להגיב. אמנם באמת הסטורי ליין הזה מתחיל הכי קלישאתי שרק אפשר, אבל זה כ"כ יפה לראות איך זה מתייחס לכל הארק של מיה בעונה, ויש משהו כ"כ צובט בזה שהיא משתמשת בזה להיות שחקנית יותר טובה, והסצנה עם המראה שהיא מדברת עם הארוס שלה ותוך כדי מסתכלת איך איך מביאה את עצמה לבכי, פשוט סצנה מהפנטת ביופיה.
העניין הוא שזה באמת חלף לי מעל הראש. רק כשקראתי את הניתוח בכתבה הבנתי שזו היתה הכוונה. כנראה אני היחידה שפספסה את זה...
 

dory30

Well-known member
סטרייק עונה 2 בקרוב. מישהו חוץ ממני כאן ראה את העונה הראשונה? מה הרושם?
 

didalf

Well-known member
הפלייליסט של זואי 2X03

לזואי יש חלום חוזר שהיא לכודה בבית ושרה שיר על זה והיא לא מצליחה לישון. היא ומקס חושבים שלעבור חזרה לדירה שלה יעזור אבל זה לא עוזר:-( אז היא כל הזמן במשרד מחוקה מעייפות ולא מצליחה להתמודד עם כלום, ושיחות עם סיימון עוזרות לה קצת, כי הוא היה שם. אני קצת יותר מחבבת את סיימון עכשיו הוא מועיל יותר.
סיימון מציע לה לבזר סמכויות והיא עושה את זה אבל זה רק יותר בלגן כי האנשים שם סתומים:-D וגם מה זה הפרויקטים המטופשים האלה אין לה ענייני תכנות לנהל? בסוף יש לה ברייקדאון מול כולם כי הם סתומים ומגיע להם הצעקות האלה. כמובן שהנאמבר הכי כיפי היה שוב במשרד והפעם עם השיר מאנני איטס א הארד נוק לייף. מתה על הקטעים המחזות-זמר האלה. אבל לא הבנתי מה הם רצו להגיד בזה? שכאילו לא אכפת להם שהחיים שלה קשים כרגע? חצופים.

מגי חוזרת לעבודה וגם זואי מוצאת שימוש לאחות הנונדיקית של אמילי כשהיא עוזרת לה בחלק היצירתי. גוד פור דמ.

מו ומקס מחפשים מקום למסעדה ומו בעיקר רב עם אדי. לא זכרתי שהם נשארו ביחד בסוף בכלל8-*

מקס כל הפרק מנסה לדבר עם זואי אבל היא לרוב בוהה בו בעייפות או סתם לא מקשיבה.
בסוף כשמקס שר "סיי סאמט'ינג" ממש בכיתי. שזה מוזר כי זה לרוב לא סוג הדברים שגורמים לי לבכות, אבל לאדעת, הדמעות יצאו מעצמן.
הקטע שאני ממש מבינה את שניהם. כמו זואי ככל שאני מרגישה יותר רע ככה יותר קשה לי להפתח דווקא לאנשים הקרובים אליי ואני רעה דווקא אליהם. וכמו מקס אני לא יודעת איך להתמודד עם אנשים שעוברים דברים קשים כי אני לא עברתי כלום ואני לא רילייטבל ואני אף פעם לא יודעת מה להגיד ואיך לגרום להם להפתח אליי.
האמת הרגשתי שכל מה שהוא צריך זה לחבק אותה בשקט.
ואוף ניק עם הנבואות הגרועות שלך הם כבר נפרדים|שפם|
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
תכתב אותי פעם הבאה כך שלא אפספס סיכומים שאתה כותב על הסדרה ;)
לא נראה לי שיש פה עוד אנשים שצופים בסדרה שזה כמובן חבל...אבל אולי עם לחץ שלי ושלך עוד אנשים ייחשפו אליה

מחכה שתגיע לסוף העונה ה-2:censored:
הדמות של באזז מעניינת כי יש הרבה אינטריגות סביבו/שהוא יוצר
פופ- הוא באמת די חולה נפש כזה/קריפי מלחיץ כזה כמו שכתבת...אבל יהיו עוד כמה וכמה אירועים בהמשך שיחשפו את האנושיות שלו
דארן- אל תדאג! אתה לא צפוי להתאכזב מהעלילה הגאה סביבו (כדוגמת KINGDOM:p) יהיה מעניין בהמשך.
והדמות של ג'יי הולכת להתפתח...בעונה ה-1 הוא היה הנחבא אל הכלים/העוף המוזר ביחס לשאר המשפחה, אבל הנה בעונה ה-2 כבר מתחילים הניצנים כפי שאתה מזהה...
אני אוהב את הנועזות שיש בסדרה הזאת, גם סביב הדמות של דארן אבל לא רק...
@snirf
אני שמח שאתה קורא את מה שאני כותב,
אבל אני מעדיף שלא תיתן לי רמזים כאלו לגבי ההמשך. אני מבין שאתה שומר את הפרטים האמיתיים בסוד, אבל אני לא מעוניין גם ברמזים.

אני גם מקווה שעוד אנשים יצפו בסדרה. לונה ומילי כבר הביעו עניין, אז בתקווה גם הן יצפו עד שעונה 5 תעלה.

נותרו לי עוד 2 פרקים עד סוף עונה 2 ואני כמעט מת
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
כמובן שהנאמבר הכי כיפי היה שוב במשרד והפעם עם השיר מאנני איטס א הארד נוק לייף. מתה על הקטעים המחזות-זמר האלה. אבל לא הבנתי מה הם רצו להגיד בזה? שכאילו לא אכפת להם שהחיים שלה קשים כרגע? חצופים.
כאילו חצופים או לא, למי אכפת כשזה באמת השיר הכי טוב של הפרק.
וכן אני כמובן מת עליו גם במקור, אבל שבוע שעבר גם השיר הכי טוב של הפרק היה שלהם ואז זה היה שיר שלא הכרתי.
עוד לא ראינו את המתכנתות החדשות שרות אבל אני מניח שכל הדמויות ישירו בשלב כלשהו.
ושיחות עם סיימון עוזרות לה קצת, כי הוא היה שם. אני קצת יותר מחבבת את סיימון עכשיו הוא מועיל יותר.
אני אוהב אותו בתור חבר תומך, אבל אני ממש מקווה שהוא לפחות לזמן מה לא יהיה אינטרס רומנטי ובמיוחד שלא יהיה שוב את הקטע של משולש רומנטי.
ואוף ניק עם הנבואות הגרועות שלך הם כבר נפרדים|שפם|
הם עדיין לא נפרדו ממש
!They are on a BREAK

בסוף כשמקס שר "סיי סאמט'ינג" ממש בכיתי. שזה מוזר כי זה לרוב לא סוג הדברים שגורמים לי לבכות, אבל לאדעת, הדמעות יצאו מעצמן.
כן זה היה מרגש. ועוזר שהוא גם שר מעולה.
קטע מוזר שהיה מוקדם יותר בפרק (אבל ערב או שניים קודם) קטע שכשהוא מבשל לה ואז הוא קולט שהיא כנראה רואה אותו שר. ונראה לי שזה באמת מה שהיה, רק שראינו את זה מנקודת המבט שלו ולא שלה שזה מאוד חריג. בהתחלה חשבתי שזאת בחירה מוזרה ולא הבנתי מה הטעם בזה (ותכלס רציתי למוע מה הוא שר), אבל נראה לי שזה היה בסופו של דבר בחירה מעניינת כי אני מניח שהרעיון הוא שגם אז הוא שר לה את אותו שיר וככה אנחנו מבינים רק מאוחר יותר שהוא בעצם תקוע על אותו שיר איתה כי גם היא תקועה במקום.
חוץ מזה הוא התחברתי לנקודה שלו שהוא כל הזמן ספר פתוח מולה, הוא לא יכול להסתיר ממנה דברים שזה בטח מצב די קשה להיות בו עם מישהי. ואפילו יותר כשהיא במצב שהיא לא יכולה לחלוק את הרגשות שלה איתו, גם כי הוא לא יכול להבין וגם כי היא כל כך מוצפת.

מגי חוזרת לעבודה וגם זואי מוצאת שימוש לאחות הנונדיקית של אמילי כשהיא עוזרת לה בחלק היצירתי. גוד פור דמ.
אני שמח שזה בסוף הסתדר לאמא עם האחות הנודניקית (ג'נה) כי זואי די זרקה את אמא שלה לזה כשהיא הציעה את ג'נה.
ואגב השיר של ג'נה היה בסדר (היא לא שרה רע), אבל זה הרגיש לחלוטין מיותר פשוט כי ג'נה הזאת עושה רושם של מישהי שלא מחכה שיציעו לה לעזור. כלומר נראה לי שתוך רגע היא הייתה מציעה בעצמה שהיא תעזור לאמא. למעשה אולי אפילו לא מציעה אלא מחליטה עבורה.

די ברור שילכו על אופציה רומנטית בין האמא והאדריכל ההוא,
אבל הנה רעיון: אולי שיעשו שיהיה משהו רומנטי בין האמא וג'נה. זה יהיה גדול כי אם הן יתחתנו אז היא תהיה גיסה של הבן שלה :-D
 

didalf

Well-known member
אני אוהב אותו בתור חבר תומך, אבל אני ממש מקווה שהוא לפחות לזמן מה לא יהיה אינטרס רומנטי ובמיוחד שלא יהיה שוב את הקטע של משולש רומנטי.
כן אני גם מקווה. בינתיים הוא לא נראה בקטע רומנטי אבל עוד לא שמענו אותו שר.

הם עדיין לא נפרדו ממש
!They are on a BREAK
:-D:-D ( :-( )

קטע מוזר שהיה מוקדם יותר בפרק (אבל ערב או שניים קודם) קטע שכשהוא מבשל לה ואז הוא קולט שהיא כנראה רואה אותו שר. ונראה לי שזה באמת מה שהיה, רק שראינו את זה מנקודת המבט שלו ולא שלה שזה מאוד חריג. בהתחלה חשבתי שזאת בחירה מוזרה ולא הבנתי מה הטעם בזה (ותכלס רציתי למוע מה הוא שר), אבל נראה לי שזה היה בסופו של דבר בחירה מעניינת כי אני מניח שהרעיון הוא שגם אז הוא שר לה את אותו שיר וככה אנחנו מבינים רק מאוחר יותר שהוא בעצם תקוע על אותו שיר איתה כי גם היא תקועה במקום.
וואי וכן ולרגע חשבתי שפספסתי משהו או שמשהו לא טוב בפרק כאילו הוא דילג על קטע|פנים| אבל אני גם חושבת שזה היה אותו שיר, וזה באמת מעניין איך היא נראית מבחוץ כשהיא בעולם המחזמר שלה מול בנאדם שבעצם מדבר איתה.

חוץ מזה הוא התחברתי לנקודה שלו שהוא כל הזמן ספר פתוח מולה, הוא לא יכול להסתיר ממנה דברים שזה בטח מצב די קשה להיות בו עם מישהי. ואפילו יותר כשהיא במצב שהיא לא יכולה לחלוק את הרגשות שלה איתו, גם כי הוא לא יכול להבין וגם כי היא כל כך מוצפת.
כן זה נורא מתסכל:-( אני כל הזמן מקווה שלפחות זה שהיא יודעת הכל יעזור לה להפתח אליו גם אבל בינתיים לא כל כך:-(

די ברור שילכו על אופציה רומנטית בין האמא והאדריכל ההוא,
אבל הנה רעיון: אולי שיעשו שיהיה משהו רומנטי בין האמא וג'נה. זה יהיה גדול כי אם הן יתחתנו אז היא תהיה גיסה של הבן שלה :-D
אני גם חשבתי אבל גם הרגיש לי מוקדם מידי עם האדריכל.
ואפשרות השניה:-D
 
נערך לאחרונה ב:

מילי08

Well-known member
טוב, אז ההספק שלי השבוע היה
Staged 2 פרקים 5-6. עד עכשיו מאווווד מאכזב. לא מצחיק בכלל. מרגיש לי מאוד מאולץ. אני לא נהנית מהעונה הזאת

סיימתי סוף סוף עם Into the Badlands והיה מתיש.
הסדרה הלכה והדרדרה מעונה לעונה. לא יודעת למה אנשים התלהבו ממנו. עונה 3 היתה נוראית. יותר מידי קווי עלילה (ברונים, פילגרים, סאני והתינוק, בלאק לוטוס, אחות של סאני, מאבקים פנימיים בין כולם בערך, MK שהפך לרע, סיפורי אהבה); חוסר הגיון פנימי עקבי (למשל הילדים בעלי הכוחות שחיים במנזר - כל מה שהם עושים כל יום כל היום זה להתאמן. ואז מגיע פילגרים עם חבורה של אנשים שרק עכשיו קיבלו את הכוח הזה, ובטח שלא התאמנו כל החיים שלהם באומנות לחימה, והם מצליחים לנצח את הנזירים, כמה מהדמויות, למשל האלמנה, פתאום מבינים שהם טועים. כנ"ל לגבי המכשפה שעם פילגרים, דמויות מתות ואז חוזרות לחיים בצורה אקראית - לפעמים אפשר להציל אותם עם הכוח המיוחד ולפעמים לא.) אין שום התפתחות עלילתית ראויה. אבל ככה זה כשיש כל כך הרבה קווי עלילה. אי אפשר להיכנס לעומק והכל נשאר שטחי.
גם ממש מטופש שלא הסבירו את העולם שלהם. הכל הושמד אבל יש כלי רכב שונים ויעילים. יש דלק איכשהו במאגרים בלתי נדלים, ומכונאים שמבינים במכוניות. אבל אין שום דבר טכנולוגי אחר והתלבושות מופרכות במין שילוב של כל מיני תקופות היסטוריות, כי אחרי שכולם הושמדו הם כבר לא יכולים להרשות לעצמם ללבוש ג'ינס או בגדים שייראו עתידניים.
והסלואו מושן |פנים|. במקום להדגיש רק קטעים דרמטיים ספציפיים, כל סצינה שניה היתה בסלואו מושן מעיק. עכשיו, גם ככה הפרקים ארוכים ונמשכים. למה להפוך אותם לאיטיים יותר?! זה שטיק שמיצה את עצמו מאוד מהר.
אני חשבתי שהעונה השלישית ארוכה יותר כי הם ידעו שהסדרה בוטלה ורצו לסגור קצוות, אבל השאירו סוף פתוח. כלומר סתם עשו עונה ארוכה.
בקיצור - מתיש מתיש

אני ממשיכה מידי פעם עם בוג'ק הורסמן. התחלתי את עונה 2 ועדיין לא נפלתי ממנה כסדרה יוצאת דופן.
והתחלתי את Tiny Pretty Thing
מסתמן כסבוניה, אבל אני אנסה עד שתיגמר לי הסבלנות
 

didalf

Well-known member
Staged 2 פרקים 5-6. עד עכשיו מאווווד מאכזב. לא מצחיק בכלל. מרגיש לי מאוד מאולץ. אני לא נהנית מהעונה הזאת
פרקים 5 ו8 היו קצת חלשים ובכללי אני מסכימה שהעונה הזאת פחות טובה אבל עדיין נהדרת לדעתי. כאילו אם העונה הראשונה הייתה 100% שלמות אז זאת 95%. עדיין נהדרת אבל טיפה פחות.
בכל מקרה הפרקים הכי טובים בעיני היו 4 ו7, אז יש לך את שבוע הבא:)

סיימתי סוף סוף עם Into the Badlands והיה מתיש.
לנצח אני אחשוב שזה סדרה על קרחים כי אני קוראת Bald head|פנים||פנים|

והתחלתי את Tiny Pretty Thing
מסתמן כסבוניה, אבל אני אנסה עד שתיגמר לי הסבלנות
חח יאיי|כן|
 

מילי08

Well-known member
פרקים 5 ו8 היו קצת חלשים ובכללי אני מסכימה שהעונה הזאת פחות טובה אבל עדיין נהדרת לדעתי. כאילו אם העונה הראשונה הייתה 100% שלמות אז זאת 95%. עדיין נהדרת אבל טיפה פחות.
לא עובד לי בכלל. אני לא בטוחה שיצא לי אפילו לחייך העונה. מבאס נורא
לנצח אני אחשוב שזה סדרה על קרחים כי אני קוראת Bald head|פנים||פנים|
חחח. מעניין אם סדרה כזאת תהיה מעניינת. בטח זו תהיה סדרה קומית
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
סיימתי סוף סוף עם Into the Badlands והיה מתיש. הסדרה הלכה והדרדרה מעונה לעונה. לא יודעת למה אנשים התלהבו ממנו.
מי התלהב ממנה? זאת הייתה סדרה שבקושי דיברו עליה כשהיא עלתה, עוד פחות בהמשך ועוד פחות כשהיא בוטלה.

Staged 2 פרקים 5-6. עד עכשיו מאווווד מאכזב. לא מצחיק בכלל. מרגיש לי מאוד מאולץ. אני לא נהנית מהעונה הזאת
אני כבר לא זוכר כל כך מה בעצם היה בעונה. אבל זכור לי שהצחיק אותי.
אני ממשיכה מידי פעם עם בוג'ק הורסמן. התחלתי את עונה 2 ועדיין לא נפלתי ממנה כסדרה יוצאת דופן.
זה כנראה קשור לכך שאת רובוטית
 

מילי08

Well-known member

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני תמיד בודקת ביקורות של צופים ב IMDB והם עפו עליה שם
נראה לי שיש בעיה בביקורות של סדרות באופן כללי ובמיוחד עם ביקורות של צופים.
זה נובע מכך שפשוט יש המון המון סדרות.
שום מבקר סדרות לא יכול לראות את כל הסדרות אז הוא בוחר את אלו שהוא אוהב (או לפעמים אלו עם באז - מה שיגרום לכך שאנשים יקראו את הביקורות שלו)
ככה שמי שמבקר את הסדרה בעונה 1 הוא מישהו שהגיע אליה בלי יותר מידי בחירה, אבל בעונה 2 כבר ממשיכים בעיקר מבקרים שבעצם אוהבים ממש את מה שהם ראו בעונה 1.
וזה עוד יותר נכון עם צופים כי להם בטח אין סיבה להשאר עם הסדרה אם הם לא אוהבים אותה, במיוחד סדרה שלא מאוד מדוברת. (זה לעומת משחקי הכס שהרבה אנשים אולי המשיכו לראות כי כולם ראו).
זה גורם למצב שבו הסדרה הזאת בעונה 2 קיבלה 100%, אבל על סמך רק 9 מבקרים.
לעומת זאת עונה 3 של בוג'רק הורסמן קיבלה 100% על סמך 31 מבקרים.
 

nerdkey treky

Active member
מי התלהב ממנה? זאת הייתה סדרה שבקושי דיברו עליה כשהיא עלתה, עוד פחות בהמשך ועוד פחות כשהיא בוטלה.
אולי בגלל שאתה מנהל תפוז אתה חי בהנחה שזה מרכז העולם וצריך לבקר אותו כל יום, אך זה לא המצב :sneaky: כשיצאה העונה הראשונה הרבה אנשים התלהבו ממנה בגלל העולם היוצא דופן וסצינות הפעולה המרהיבות. בהמשך ההתעניינות פחתה, אך יש צופים לה.
סיימתי סוף סוף עם Into the Badlands והיה מתיש.
הסדרה הלכה והדרדרה מעונה לעונה. לא יודעת למה אנשים התלהבו ממנו. עונה 3 היתה נוראית. יותר מידי קווי עלילה (ברונים, פילגרים, סאני והתינוק, בלאק לוטוס, אחות של סאני, מאבקים פנימיים בין כולם בערך, MK שהפך לרע, סיפורי אהבה); חוסר הגיון פנימי עקבי (למשל הילדים בעלי הכוחות שחיים במנזר - כל מה שהם עושים כל יום כל היום זה להתאמן. ואז מגיע פילגרים עם חבורה של אנשים שרק עכשיו קיבלו את הכוח הזה, ובטח שלא התאמנו כל החיים שלהם באומנות לחימה, והם מצליחים לנצח את הנזירים, כמה מהדמויות, למשל האלמנה, פתאום מבינים שהם טועים. כנ"ל לגבי המכשפה שעם פילגרים, דמויות מתות ואז חוזרות לחיים בצורה אקראית - לפעמים אפשר להציל אותם עם הכוח המיוחד ולפעמים לא.) אין שום התפתחות עלילתית ראויה. אבל ככה זה כשיש כל כך הרבה קווי עלילה. אי אפשר להיכנס לעומק והכל נשאר שטחי.
גם ממש מטופש שלא הסבירו את העולם שלהם. הכל הושמד אבל יש כלי רכב שונים ויעילים. יש דלק איכשהו במאגרים בלתי נדלים, ומכונאים שמבינים במכוניות. אבל אין שום דבר טכנולוגי אחר והתלבושות מופרכות במין שילוב של כל מיני תקופות היסטוריות, כי אחרי שכולם הושמדו הם כבר לא יכולים להרשות לעצמם ללבוש ג'ינס או בגדים שייראו עתידניים.
והסלואו מושן |פנים|. במקום להדגיש רק קטעים דרמטיים ספציפיים, כל סצינה שניה היתה בסלואו מושן מעיק. עכשיו, גם ככה הפרקים ארוכים ונמשכים. למה להפוך אותם לאיטיים יותר?! זה שטיק שמיצה את עצמו מאוד מהר.
אני חשבתי שהעונה השלישית ארוכה יותר כי הם ידעו שהסדרה בוטלה ורצו לסגור קצוות, אבל השאירו סוף פתוח. כלומר סתם עשו עונה ארוכה.
בקיצור - מתיש מתיש
אף פעם לא חשבתי שיש יותר מדי הילוך איטי בסדרה, זה ממש לא הפריע לי. הברונית ושינוי הדעה הלא משכנע והצבוע שלה שיגע אותי. כל כך רציתי שהיא תמות ולא קיבלתי את הסיפוק הזה לאורך 3 עונות ממוצעות ומטה. העולם תמיד היה ייחודי ומסקרן, אני זוכר שכשר ראיתי מקומות שונים ממנו, כמו המכרה עבדים, רציתי לדעת עוד על ההיסטוריה. במקום זה קיבלנו אנשים משונים מאדמה רחוקה שמאמינים בשטויות. ולא קיבלנו הסבר על הדבר הזה ומאיפה הגיע, רק השליטה השרירותית של אנשים בו. כן, העונה השלישית הייתה מאכזבת.
אהבתי את השחקן של סאני ותמיד קיוויתי שיקחו אותו להיות גיבור על סיני בסרט מארוול "שאנג צ'י" אך לקחו דווקא אלמוני קנדי. חבל...
 

limors2

Active member
הפלייליסט של זואי 2X03

לזואי יש חלום חוזר שהיא לכודה בבית ושרה שיר על זה והיא לא מצליחה לישון. היא ומקס חושבים שלעבור חזרה לדירה שלה יעזור אבל זה לא עוזר:-( אז היא כל הזמן במשרד מחוקה מעייפות ולא מצליחה להתמודד עם כלום, ושיחות עם סיימון עוזרות לה קצת, כי הוא היה שם. אני קצת יותר מחבבת את סיימון עכשיו הוא מועיל יותר.
סיימון מציע לה לבזר סמכויות והיא עושה את זה אבל זה רק יותר בלגן כי האנשים שם סתומים:-D וגם מה זה הפרויקטים המטופשים האלה אין לה ענייני תכנות לנהל? בסוף יש לה ברייקדאון מול כולם כי הם סתומים ומגיע להם הצעקות האלה. כמובן שהנאמבר הכי כיפי היה שוב במשרד והפעם עם השיר מאנני איטס א הארד נוק לייף. מתה על הקטעים המחזות-זמר האלה. אבל לא הבנתי מה הם רצו להגיד בזה? שכאילו לא אכפת להם שהחיים שלה קשים כרגע? חצופים.

מגי חוזרת לעבודה וגם זואי מוצאת שימוש לאחות הנונדיקית של אמילי כשהיא עוזרת לה בחלק היצירתי. גוד פור דמ.

מו ומקס מחפשים מקום למסעדה ומו בעיקר רב עם אדי. לא זכרתי שהם נשארו ביחד בסוף בכלל8-*

מקס כל הפרק מנסה לדבר עם זואי אבל היא לרוב בוהה בו בעייפות או סתם לא מקשיבה.
בסוף כשמקס שר "סיי סאמט'ינג" ממש בכיתי. שזה מוזר כי זה לרוב לא סוג הדברים שגורמים לי לבכות, אבל לאדעת, הדמעות יצאו מעצמן.
הקטע שאני ממש מבינה את שניהם. כמו זואי ככל שאני מרגישה יותר רע ככה יותר קשה לי להפתח דווקא לאנשים הקרובים אליי ואני רעה דווקא אליהם. וכמו מקס אני לא יודעת איך להתמודד עם אנשים שעוברים דברים קשים כי אני לא עברתי כלום ואני לא רילייטבל ואני אף פעם לא יודעת מה להגיד ואיך לגרום להם להפתח אליי.
האמת הרגשתי שכל מה שהוא צריך זה לחבק אותה בשקט.
ואוף ניק עם הנבואות הגרועות שלך הם כבר נפרדים|שפם|
ספוילר ספוילרררררר

לא בכיתי בשיר של מקס, אבל כן התרגשתי מאד וחשבתי שהשיר היה מושלם לסצינה ולסיטואציה, ממש טיפונת כאילו הוא נוצר בשבילה. אבל זה בעיקר כי סקיילר אוסטין זמר ושחקן מדהים והוא עשה את זה קורע לב ומושלם|לב|

ממש מקווה שלא נחזור שוב למשולש, כי בלעכס.

ואחותה של ההיא מצחיקה, אהבתי שהיא התפרצה עם שיר ה"רק תני לי לעזור" שלה:-D:-D:-D
 
למעלה