דיירים לא מוכנים להשתתף בשיפוץ גג משותף, מה לעשות?

Shanks

New member
דיירים לא מוכנים להשתתף בשיפוץ גג משותף, מה לעשות?

שלום רב,

אני משכיר דירה בבניין משותף וכבר זמן רב אני מנסה לאסוף מבעלי הדירות כסף לצורך שיפוץ הגג (זיפות), רוב בעלי הדירות פשוט מסרבים להשתתף בשיפוץ למרות שהגג משותף, קיימת נזילה שגורמת לדירה בקומה האחרונה שאני משכיר צרות צרורות ואני מרגיש חסר אונים. אני תמיד משלם על תיקונים אחרים של צינורות וכדומה שלא משפיעים ישירות על הדירה שאני משכיר.

פניתי לאגודה לתרבות הדיור, אבל בגלל שאין אצלנו ועד בית מסודר אמרו לי לפנות לפניות הציבור, פניתי אליהם והבנתי שהדבר היחידי שאני יכול לעשות זה לתקן את הגג על חשבוני.

איך אני יכול לגרום לדיירים האחרים לשלם על תיקון הגג? האם אני יכול להימנע מתיקונים עתידיים? פעם אחת ניסיתי להימנע מתיקון של צינור והתקשרו אליי מהעירייה ואיימו עליי בקנס?! העירייה מסיבה לא ברורה לא מאיימת על הדיירים בתיקון שאני מבקש לעשות.

תודה לעוזרים!
 
טיפול בגג משותף

ראשית, כשוכר-עליך לפנות לבעל הדירה שיטפל בבעיה זו מול וועד הבית. במידה וועד הבית אינו נענה לבקשת בעל הדירה, יש צורך באישור מוכח (מבעל מקצוע ) שגג הבניין אינו אטום וגורם לנזקים בדירה(מומלץ לצלם את הנזקים במידה ויש ) ולהגיש תביעה מול מפקח על המקרקעין.
 

talrozman1

New member
האחריות היא על הכל הדירה בלבד

כשוכר אתה תתקשה לבוא בדרישות לבעלי הדירות האחרות, אתה חייב לערב את בעל הדירה ולתבוע מתוקף חוזה השכירות שיש לך איתו, בטוח כתוב שם שעליו לתדאוג לתקן ליקויים בדירה כך שהוא זה שצריך לדאוג לאסוף כסף משאר בעלי הנכסים או שיתקן את הגג על חשבונו.
 
למעלה