דימום בעת צחצוח שיניים

חמודי 1

New member
דימום בעת צחצוח שיניים

אשמח מאד אם מישהו מומחה, מבין עניין יסביר לי למה אחרי טיפול האחרון שלי בשיניים כמעט עם כל צחצוח שיניים יש לי דימום? כששאלתי רופא שבדק לי את הפה לאחרונה- הוא אמר שהדימום נגרם ע"י אבנית ושצריך שוב לנקות את האבנית מהשיניים- אבל הדימום התחיל מיד אחרי שניקו לי את האבנית ובכלל טיפלו בפה- עשו מספר סתימות. ומאז עבר זמן רב והדימום לא נפסק. אולי אין בכלל שום קשר לאבנית- אולי יש לי משהו בחניכיים שדווקא האבנית שהיתה לי לפני הטיפול שמרה על החניכיים מהדימום וכשהסירו את האבנית זה התחיל לדמם בצחצוח- והפצע פשוט התרחב? מודה מראש. סוף כל סוף פורום מועיל באמת
רפואה שלמה לכל עם ישראל מאת רופא כל נברא!
 
דמום בעת צחצוח שיניים

לחמודי שלום דמום בעת צחצוח שיניים מעיד בדרך כלל על דלקת בחניכיים. לעיתים לאחר ניקוי אבן יכול להיות דמום מהחניכיים בעת הצחצוח למשך מספר ימים. אך דמום זה צריך להפסק. מומלץ לבקר את השיננית או את רופא השיניים לצורך קבלת הסבר כיצד יש לצחצח את השיניים נכון והתאמת מברבשת שיניים. בברכה. דר אריה מימון.מרפאת שקום הפה.מרכז רפואי איכילוב.
 

coolmood

New member
הסרת אבנית

הסרת אבנית שנעשית נכון מסלקת את הגורם לדלקת, ולכן גם אם יש דימום מוגבר בסמוך לטיפול, לאחר מכן החניכיים מתרפאים. יש לוודא כי אתה אכן מצחצח שיניים נכון ומשתמש בחוט דנטלי בנוסף למברשת שיניים - רק כך אפשר לשמור על היגיינת הפה ולהמנע מדלקת חניכיים. פנה לרופא או לשיננית כדי לקבל הדרכה מלאה.
 
למעלה