דיקור לשם דיכוי התאבון

דיקור לשם דיכוי התאבון

האם המחטים באוזן באמת עובדים? והאם זה צריך להיות קבוע באוזן?
 

revittal17

New member
לא מומלץ לדכא תיאבון.

נכון שאפשר לעזור לרזות באמצעות הרפואה הסינית, אבל הדרך הנכונה היא - שיפור חילוף החומרים, הרגעת מערכת העצבים, ארגון מחדש (בעזרת העבודה על הכליות) של כוח הרצון, בדיקת מערך העייפות שלנו (שהרי "העייפות היא אֵם כל ההשמנות"), סידור מערכת העיכול (שהסלוגן הקודם נכון בווריאציה אחרת גם כאן: "העצירות היא אֵם כל ההשמנות"), ועוד כהנה וכהנה. נכון שיש נקודה באוזן שנקראת 'נקודת הרעֵב', ונכון שאפשר להשאיר בה מחט קטנה וקבועה (לִיוּ גֶ'ן) לשבוע שבועיים, אבל רק דיקור שכזה ללא שינוי התנאים הנלווים (ותזונה אמרנו?) זו רק חצי עבודה. ולצערי החצי (השמן) השני ישתלט מהר מאוד שוב על העניינים.
 
אז מה עושים לגביי השאר?

איך באמת משפרים את מהחילוף חומרים ומערכת העיכול?
 
מה עושים?..

כל ה"ארגון מחדש" שעליו כתבה רויטל - שיפור חילוף החומרים, הרגעת מערכת העצבים, איזון התזונה ויתר הדברים, הכל נעשה במסגרת הטיפול ברפואה סינית, באמצעות דיקור+ הנחיות שיתן המטפל והקפדה על ביצוען. שירי.
 
רפוי באמצעות התזונה

ע"י אכילה נכונה של אוכל שלם כמו אורז מלא , המטפל יתאים לך אוכל שמתאים לגוף שלך האכילה המכוונת מנקה רעלים מהגוף ויוצרת איזון שמשפר את חילוף החומרים ואז שחילוף החומרים טוב יותר משלבים מעט הליכה או פעילות גופנית שמותרת ע"פ מצב הרפואי ותראי איזה פלא הגוף מוריד משקל , וגם ההרגשה טובה יותר
 
למעלה