דירה במתנה שלא נרשמה בטאבו

דירה במתנה שלא נרשמה בטאבו

שלוטנ לכם
אימי חולה בדנמציה , לפני שחלתה נתנה לי ולאחותי במתנה דירה את החוזה עשינו אצל עורך דין את שכר הדירה אימי מקבלת העורך דין טוען שהעברת הדירה על שמי יכול לקחת שנים אפילו עשר שנים ,צריך למנות לאימי אופוטרופוס , אך בשל סיכסוך בין האחים אני מפחדת שימונה אופוטרופוס חיצוני ויקח את הדירה ואת הכסף של אימי שאלותיי הם :
יש איזה תאריך סופי שהעורך דין חייב להעביר את הדירה על שמי ?
האם כדאי להתלוננן על הסחבבת בנושא הדירה ? והיכן <

העורך דין אומר שהדירה היא כבר שלי למרות שאינה רשומה בטאבו היות ואחי אחראי על השכרת הדירה ואני לא מדברת איתו איתו האם אני יכולה מבחינה משפטית לפנות את השוכר משם ?
תודה
 
העברת דירה במתנה

שלום רב,
לא ניתן להשיב לך מבלי לדעת מה בדיוק מונע כיום את השלמת הרישום בטאבו. האם מדובר בעיכוב שנגרם מסיבה התלויה בעו"ד שלך או מסיבה חיצונית כלשהי ?
הואיל ובעסקת מתנה יש משמעות להשלמת הרישום בטאבו, אני ממליץ לך לפנות לייעוץ אצל עו"ד מומחה למקרקעין, על מנת שיבדוק את המסמכים הרלבנטיים וייבחן את המצב המשפטי.
בברכה,
עופר גת, עו"ד
 
קומבינציה

שלום לך
העורך דין הסביר לי שנעשה קומבינציה עם אימי , הקבלן היה חתום בחוזה עם אמא ועכשיו זה נמצא אצל היועץ המשפטי ושם זה נתקע ולפי דבריו של העורך דין זה יכול לקחת שנים \ היום אמי נמצאת במצב דנמציה וצריך למנות אופוטרופוס אבל היות והאחים לא מדברים אחד עם השני קיים חשש שהמינוי יהיה חצוני ואז לא יהיה לנו שליטה על הכסף , היום אחי הוא מתחזק את הדירה וגובה את שכר הדירה { הדירה מושכרת ....] עורכת דין אמרה לי שאני יכולה להכנס לדירה אבל זה נראה לי בילתי אפשרי כי אחי יכול להיות אלים ולא לתת לי להכנס
האם כדאי להתלונן על העורך דין על הסחבת ? האם יש תאריך סופינ שעליון להעביר את הדירה בטאבו ?
תודה
 
למעלה