דירוג הפורום: מקומות 17-18

Rapgamer

Well-known member
שלי:

18. אנת'וני אדוארדס- עדיין יש לו off games בתדירות גבוהה מהרצוי אבל הוא נכנס העונה בטבעיות לתפקיד השחקן המוביל בוולבס. הוא מעגל את המשחק שלו עם עליית מדרגה בריבאונד, הליכות לעונשין והיו לו סטרצ'ים מרשימים בהגנה לפרקים. מנקודת מבט של אוהד אני יכול לומר שיש לי הרבה יותר ביטחון בו בהשוואה ללפני שנה. טבילת האש בפלייאוף בשנה שעברה הלכה היטב ויחד עם סדרה מצוינת מול דנבר העונה הקפצתי אותו מעל הדבוקה שנמצאת במקומות 20-30. ברגע שיצליח לקרוא את ההגנות ברמה גבוהה יותר הוא יקפוץ מדרגה נוספת, מקווה שזה יקרה כבר בעונה הבאה.

17. באם אדבאיו- שחקן הגנה מהטובים בליגה שבדירוג שעבר נדחק החוצה מהטופ 20 שלי בגלל יותר מדי משחקים שנעלם בהם התקפית בפלייאוף. העונה הוא היה הרבה יותר יציב (0 משחקי סקור חד ספרתי) לצד היכולת המוכרת שלו לאתגר במצ'אפ את השחקנים הכי טובים בקונפרנס. אמנם הוא כוכב משני במהותו אבל כנראה הטוב בליגה בתפקיד הזה.

זהו סוף הטייר הנוכחי של "כמעט סופרסטארים", בסיבוב הבא ניכנס לשחקנים שנמצאים חצי לבל גבוה יותר.
 

fatnoam

Active member
18. ג׳יילן בראון - הסדרה האחרונה מול ההיט (19 למשחק, 16% מהשלוש) משכה את סטט׳ הפלייאוף שלו למטה. בראון הוא אופציה 2, עם פוטנציאל ממשי, בניגוד לבאם. יותר באיזור של בוקר/קיירי מאשר באם, אם תשאלו אותי. סיאקם הוחמא כאן בלהיות השחקן השלישי הכי טוב באלופה לפני 3 שנים, בראון היה השחקן הכי טוב בפיינליסטית לפני שנה.
מאוד מופתע מהדירוג הנמוך שלכם.

17. אנטוני אדוארדס - פייר, לו זה היה דראפט ולא דירוג, הייתי לוקח אותו כמה מקומות למעלה. עכשיו השאלה אם נראה סטגנציה או נסיקה לרמה שמציגים היום ג׳ה או שיי, כמובן שהצלחה קבוצתית חשובה לעניין הזה. מבחינה סטט׳ הוא כמובן בדיבור, שיפור כל שנה, לקח את המקום בחמישיה בנבחרת ארה״ב והוא גם שומר לא רע. כן עדיין ילד, אבל איזה ילד.
 

Rapgamer

Well-known member
מופתע לטובה שהדירוג שלנו הסתנכרן לקראת הטופ 16. זה בהנחה שמיצ'ל נמצא שם ולא מחוץ ל50 שלך🤣

מסכים איתך שיש לג'יילן בראון פוטנציאל יותר גבוה מאשר לבאם. פוטנציאל לחוד ויכולת לחוד, הוא חייב לשפר את הכדרור והמסירה שלו כדי לממש את זה. האלמנטים האלה משכו אותו למטה בדירוג שלי הרבה יותר מאשר סדרת קליעה חלשה נגד מיאמי.

לפעמים אתה ממש מתפזר עם הסברים. הדירוג של סיאקם לא מתבסס על עונת האליפות מ2019 אחי. עשינו כאן דירוג בעונת האליפות של טורונטו והוא יצא 32. הסיבה שהוא מדורג גבוה זה שהוא שחקן טוב. הרבה יותר טוב ממה שהיה אז.

אצל קיירי לעומת זאת בוא נראה את הטראק רקורד מאז שדרש לעזוב את קליבלנד- בבוסטון הוא גרר אחורה את הקבוצה שהספיקה לעשות גמר איזורי בלעדיו, הסתכסך שם ועזב. בברוקלין פוצץ את הקבוצה הכי מוכשרת בליגה עם השטויות שלו. בדאלאס הגיע לקבוצה בעונה מאכזבת ולקח אותם עוד יותר אחורה. אין לו עונה מוצלחת אחת ברמה הקבוצתית מאז 2017.
 

Krit123

Well-known member
טוב אם נועם מתמתן אז מישהו צריך קצת להחליף אותו. עשיתי reshuffle לרביעייה הקרובה כי בזמן אמת גיליתי שאני לא סגור עלייה בכלל. אף אחד לא יצא ממנה אך הסדר משתנה כל רגע.

18. דמיאן לילארד
הסטט צועק לי אל תעשה את זה. שיאי קריירה מפה ועד להודעה חדשה, 57% ל-2, לא חראם? כמעט 10 הליכות לקו, איפה הלכת? בגדול, לא מזהה את אותו האימפקט, למרות המספרים. הוא פחות משפיע על ניצחונות ואיפה שהסקילסט שלו זורח לעומת אחרים הכשירות בוגדת בו. ב-4 העונות האחרונות הם לא עמדו בציפיות.
אחת החוזקות שלו היא הנאמנות והדבקות במטרה, ובכן, בעידן העצמת השחקנים מה מבטיח לי שהוא תוך שנתיים לא מבקש טרייד מהיעד הבא שלו במידה והוא מוטרד לקבוצה שלא סימן מראש ודברים לא מסתדרים?

17. דונובן מי'צל
ניסיתי למכור לעצמי את מיצ'ל ולא כל כך מצאתי דרך. בשלוש (ארבע?) העונות האחרונות הקבוצה שלו התקפלה בפלייאוף. תחילה הפסידה 4 רצוף מול הקליפרס, ללא קוואי בחצי השני של התבוסה. לאחר מכן הפסידה לברונסון עוד לפני שהסדרה התחילה, וממש לא מזמן הפסידה לברונסון עוד לפני שהסדרה התחילה. אני לא טוען שהוא אנטי-מנהיג, אני כן טוען שהוא לוקה בחסר בתחום המנהיגות והproblem solving במונחי פלייאוף, הפתרון הוא איכשהו תמיד לנסות ולהציל את המולדת.
מתחת לרדאר מיצ'ל הוא משאבת יוסג'. הנתונים שלו מאוד קרובים לטריי יאנג, רק בלי החלק האלמנטריי (סורי) של ליצור לאחרים. הוא ריבאונד טוב ממנו marginally, ושחקן הגנה עדיף ברמה שלא מטה את הכף בעידן הנוכחי לטעמי. כאילו הרוח המחודשת שלו בהגנה לא בדיוק תסיט את הסירה לחוף מבטחים.
 

Rapgamer

Well-known member
18. דמיאן לילארד
וואו, תתבייש לך. בלאספמוס. לא רק שהוא קולע ומוסר יותר מאדוארדס, ועושה את זה ביעילות גבוהה ממנו, אפילו הקבוצות שלהם מגיעות לאותן התוצאות בדקות שהם על הגרש (לילארד רייטינג +1.5, אדוארדס +1.9, גם טריי יאנג לא רחוק עם +2.4).
ההבדל בהצלחה הקבוצתית זה מה קורה כשהכוכב יורד לנוח- פורטלנד מתרסקת לרייטינג -10.5, מינסוטה ואטלנטה באיזורים של מינוס 3-4.

דיים באבסולוט טופ של הליגה כשחקן פיק אנד רול מדי שנה. העונה אחוזון 94, לשם השוואה יאנג אחוזון 68 ואדוארדס 58. והוא מגיע למספרים האלה כשהגנת היריבה משקיעה בו הרבה יותר משאבים בהשוואה לאנט מן למשל.

ההשוואה מול יאנג נוחה ולדעתי גם קלה, אחד השחקנים היחידים שדיים יותר טוב מהם בשני צדי המגרש.

לגבי מיצ'ל הזכרת problem solving, מסכים איתך שהוא לא מהמצטיינים אבל יותר טוב בזה מאדוארדס. ואם הגדרת אותו שהוא "לא יוצר לאחרים", הרי שהוא מוסר כמו אדוארדס ומאבד פחות.
 

Krit123

Well-known member
אם אני יודע ששניהם משותפים ל-82 משחקים (אדוארדס), אני לוקח את דיים, רק שנכון להיום אני לא חושב שהוא בנוי לעמוד בעומס.
הספסל של פורטלנד מעפן כבר תקופה והם בכל זאת אפילו לא מריחים פלייאין.

אני מחזיק מיאנג שחקן התקפה טוב מדיים, פשוט כי הוא מוסר טוב ממנו בקלות. זה לא שחסר לדיים כמו שטריי נמצא ממש סמוך לצמרת. כחומר גלם אני מעדיף אותו אפילו אם המספרים מעידים אחרת, לדעתי יש לו היכולת להרים תקרה יותר מדיים והרצפה כבר פחות קוסמת.

אנט מן טוב בהגנה ממיצ'ל די בקלות. למעשה אני חושב שהוא לא מוערך מספיק, למרות התנודות וחוסר היציבות, הוא שחקן ההגנה הטוב בפער בתוך הדבוקה הנוכחית (אצלי). בהתקפה למרות שהוא פחות prolific בכללי, בניגוד למיצ'ל הוא מסוגל לתקוף מאזורים שונים ולנצל יתרון סייז, מה שדונובן לא מצליח לעשות בשנים האחרונות.
 

Rapgamer

Well-known member
הgames played של לילארד לא מבטאים את הכשירות שלו בפועל. פורטלנד משביתים אותו לצרכי טנקינג, היה יכול בכיף לשחק 70 משחקים העונה.

אנחנו חלוקים לגבי מי שחקן התקפה טוב יותר מבין לילארד/יאנג. אני חושב שדיים סקורר טוב יותר, היעילות שלו גבוהה בהרבה. מסכים איתך שיאנג מוסר עדיף אבל הוא מחזיק בכדור יותר מדי, כשמסתכלים על החבילה הכללית אני מעדיף את לילארד שינהל התקפה מעט יותר קבוצתית.
יחד עם הפרמטר של אופי/מנהיגות שלילארד מנצח בנוקאאוט, והגנה שהוא מנצח גם כן, בעיני זה לא ממש התלבטות ביניהם.

לא אתווכח איתך יותר מדי על מיצ'ל vs אדוארדס. אנט מן באמת תפר אתכם בסדרה אז אני מבין את הbias. אני חושב שמיצ'ל היה יותר טוב ממנו באיזו עונה שלא תשווה ביניהם. יכול להיות שבעונה הבאה המגמה תתהפך אבל לא את זה אנחנו מדרגים.
 

Krit123

Well-known member
היתרונות שיש לדיים על פני יאנג, למרות שאין בינינו מחלוקת לגביהם והם בהחלט מסתעפים לרשימה מכובדת, לא מסתכמים בשחקן עדיף שמסוגל להשיג יותר בשלב הזה. בגארדים נמוכים שלא באמת שומרים יש דרישה ליצירה ברמה גבוהה ולכן הפער ביכולת המסירה הוא המכריע מבחינתי.
לתת לדיים את האדג' הגיוני לגמרי, רק לא הבנתי מה הוא כבר עשה לאחרונה בשביל לעקוף את יאנג בטיר, שלא לדבר על מיצ'ל, שבאמת אין שום דבר שמפריד בניהם tier wise, אז שם נמצא הבלספמי לדעתי.
ושתבין, לא התעקבתי המון על הדירוג של הנמוך של טריי אצל נועם, כי הייתי בטוח שגם מיצ'ל יקבל בראש ממנו. אז עכשיו שמיצ'ל מדלג לטופ 16 אצלו, האנדרייט הכללי לטריי יצא מוגזם מדי.

מקבל את ההערה לגבי הכשירות, אני עדיין חושב שהוא פחות סוחב מהאחרים בתור גארד נמוך מבוגר אך הפער פחות דרמטי. אשקול לשדרג אותו מעל מיצ'ל ואנט, אולי נעדכן בסיבוב הבא אם יהיה לי כוח לעשות חושבים.

לגבי הנמלה והעצל, אני מדרג את היכולת הנוכחית. הייתי אומר שהיתרונות של מיצ'ל באים לידי ביטוי בכך שלעיתים תכופות יותר הקבוצות שלו יגיעו ל-50+ ניצחונות, אני רק לא בטוח שהם לא יפסידו לקבוצות של אדוארדס בסיבוב הראשון ב3 וחצי משחקים. אני בכוונה מגזים.
 

Rapgamer

Well-known member
יאנג הוא כמו גלידת פיסטוק, אנשים יאהבו או ישנאו אותו. לשמוע את סימונס וראסילו מלכלכים עליו כאילו אין מחר, או את נועם מדרג אותו 30- אני לא מסכים עם זה אבל אני לא מתכחש לכך שיש בטענה שלהם מעט מן האמת (גם אם הפרזה במשמעות שלה). יאנג הוא ball hog מהיותר בולטים בליגה, והוא באמת מזעזע בהגנה, והוא שחקן שאני יכול להבין שלא כזה כיף לשחק איתו. זה לא גורם לי לדרוס אותו בדירוג אבל זה כן יגרום לי לשים אותו מתחת שחקנים בסדר גודל דומה עם גישה יותר חיובית.

הקבוצות של מיצ'ל יתקשו לפגוש בפלייאוף את הקבוצות של אדוארדס, אחרי הכל זה לא פשוט לסיים 1-2 בקונפרנס ולפגוש את הגואטס של הפליי אין.
 

Krit123

Well-known member
האמת אני אדיש ליאנג. למרות הסלידה מהסגנון דווקא סבבה שיש דמויות כמוהו שקצת חיות בסרט ומוסיפות צבע. וקיים אלמנט של דוד מול גוליית ברגע שהוא מתחמם, נקודתית הוא מסוגל להיות כיפי לצפייה.
אם הייתי שחקן הייתי מעדיף לשחק איתו מאשר עם מיצ'ל. שניהם יכדררו במשך 13-15 שניות, רק שאחד מהם לפעמים ימסור לך בזמן שהשני ימסור לסל. גבוהים שקופצים גבוה חולמים לשחק איתו, הוא המוסר לוב הטוב בליגה. גם 3&D עם יכולת כדרור של ג'יילן בראון היו מעדיפים לחבור אליו, במסירות לרוחב המגרש הוא בטופ 4 ביחד עם לוקה, לברון ויוק, והיד שמאל שלו הכי איכותית מבניהם.
בקיצור אני מבין למה אתם מתעדפים אחרים, רק שמבחינתי הוא חייב להיות בטייר של דיים וספיידה.

ואם כבר אז למה לא ללכלך קצת על דז'ונטה. יצא לי לראות אותו די הרבה בספרס והרגשתי מרומה מהמספרים בכלל וממוצע האסיסטים בפרט. אז נכון שהסירוב של יאנג לשחק ללא כדור הוא כנה, רק ששווה להוסיף פה הערה לגבי הסגנון של מורי - הוא מסוג הרכזים שמתמחים בלמצוא את הרול מן ואזור המחייה שלו הוא חצי המרחק, פחות מאלו שנכנסים לצבע ללא הרף ומחפשים להוציא כדור. בקיצור הוא לא הכי בנוי לשנות את ההרגלים של טריי .
 

Rapgamer

Well-known member
מיצ'ל יכדרר 13-15 שניות? על מה אתה מדבר? גארלנד מכדרר יותר ממנו, וכל נגיעה שלו בכדור הוא מחזיק אותו יותר זמן ממיצ'ל. ממש ממש לא נכון להשוות אותו ליאנג בתחום הזה של החזקה בכדור ובפרט ball hogging.
יאנג הוביל את הליגה בקטגוריה של average seconds per touch כלומר כמה זמן הכדור בידיים שלך ברגע שנגעת בו. הצירוף של דז'ונטה הוריד את יאנג למקום השלישי בליגה. מיצ'ל במקום ה35. יש להעדיף שחקן אחר ויש ללכלך סתם.
 

fatnoam

Active member
אני ממש התלבטתי בין מיטשל לאדוארדס, ממש ממש התלבטתי. ג׳יילן בראון אגב לא רחוק מהם בכלל בעיניי, לכן מוזר לי יובל (לא אתה טל) נתת לו דיס. כדרור ומסירה? גם אנטמן לוקח רעות. מיטשל אין זריקה שהוא לא אוהב. בחירות הזריקות של ג׳יילן ליד הנ״ל היא מצויינת. זה מאוד קרוב בעיני בכל מקרה.

וגם ההגנה על לילארד לא כזה מובנת בשלב הזה כי הוא על הגריל גם אצלי. מבלי להיכנס לספויילרים, הבאים אצלי זה אוסף של גארדים שאני ממש אבל ממש אופתע אם דירגת את דיים מעליהם, אחרת לא הבנתי כנראה את הקטע של הבלספמי, כי זה לא כזה משוגע אם אתה מדיח אותו בסיבוב הבא.
 

Krit123

Well-known member
אז אני מסכים עם בערך כל מילה בהודעה הזאת, רק לא הבנתי למה טריי מדורג אצלך 30, לעומת מיצ'ל שצדקת בביקורת כלפיו ולא נענש מאומה. כאילו אחד עף מול הניקס והשני לקח שתי משחקים מבוסטון. עם כל הטררם לגבי האנוכיות של טריי, ההבדל בניהם ביוסג' הוא שולי.
 

Rapgamer

Well-known member
כדרור ומסירה זה לא בחירת זריקות. זה היכולת לכדרר מבלי שחוטפים לך את הכדור מהיד, והיכולת למסור את הכדור ושיגיע ליעד בשלום.
לדעתי בשני הפרמטרים האלה מיצ'ל>אדוארדס>בראון, כאשר בראון חלש באופן שמטיל ספק על היכולת שלו לתפקד כיוצר עיקרי בהתקפה.
 

Krit123

Well-known member
ננתי את המספר להמחשה אתה יודע.. זה לא שעמדתי עם סטופר. אם בצפייה אתה מקבל תחושה ששניהם מחזיקים בכדור לפרק זמן דומה זה לאו דווקא מחמיא למיצ'ל.
ביחס לזה שהוא לא רכז, ואין לו את אותה נכונות/יכולת למסור, הכדור אצלו המון זמן וההתקפה מתמקדת בשניהם בערך באותו הנפח. אז בכיף הייתי מעדיף לשחק לצד יאנג.
 

Rapgamer

Well-known member
אז יש מי שעמדו עם סטופר ומדדו, ומצאו שהמרחק ביניהם גדול עם יותר מ30 שחקנים שמפרידים ביניהם.

לא מבין מראש את הטיעון הזה שמיצ'ל שורף את כל שעון ההתקפה כשהוא באמת לא רכז, לא מוביל הכדור הראשי בקבוצה שלו, לא נוגע בכדור הכי הרבה בקבוצה שלו. כשיש מחלוקת לגבי הבסיס העובדתי קשה להצמיח משם דיון מעניין.
 

Krit123

Well-known member
אז לדעתי הדיון (שבמהותו נוגע למה מפריד בניהם טייר) נעשה הרבה פחות מעניין ברגע שנצמדים נטו למספרים (שפחות מחמיאים למיצ'ל בפלייאוף אגב). לדוגמה, למה ברונסון שני בליגה ואף אחד לא חושב שהוא ball hog כמו טריי יאנג (בצדק)? קווין פורטר ג'וניור למשל במקום ה-20 והוא אנוכי לאין שיעור מברונסון. עוד הייתי מוסיף שהניגודיות בין הנגיעות של יוקיץ' לזמן ההחזקה בכדור תמיד בלטה לחיוב אך לא סיפרה את מלוא הסיפור, פשוט כי הוא לא צריך לכדרר או אפילו להחזיק בכדור בשביל להכתיב את ההתקפה (עדיין מבטיח פוסט לגבי זה, עוד יגיע), ולכן במרבית הדיון התמקדתי ביוסג', שברוב המקרים לטעמי מתאר את המציאות יותר טוב. אמנם חשבתי שיש שם יותר דגש לזמן החזקת כדור ולא הייתי מנחש שמפרידים בין מיצ'ל לטריי 30 מקומות, אך הנקודה בכל זאת ברורה.
 

Rapgamer

Well-known member
יוסאג' לא קשור למשך החזקה בכדור. זה כמה מהפוזשנים של הקבוצה מסתיימים בידיים שלך. גולדן יכולה למסור 6-7 מסירות בפוזשן שמגיע חזרה לזריקה של סטף, או שאטלנטה יכולה לעמוד בלי תזוזה ולהסתכל על יאנג מכדרר את את השעון ולוקח סטפ באק. היוסאג' של סטף ויאנג יהיה זהה בין המקרים.

אתה מערבב פה עוד מונח של "אנוכיות" שגם כן שונה משני הנ"ל וקשור לבחירת זריקות, נכונות לזוז הצידה או לעבוד עבור השחקנים שסביבך, בין אם בהגנה או על ידי חסימות בהתקפה או תנועה ללא כדור. יאנג נמצא בתחתית של התחתית באלמנטים הללו.
 

Krit123

Well-known member
אז באמת שלמדתי כמה דברים בדיון והגעתי למסקנה הבאה - יאנג הוא לא סטף, גם מיצ'ל לא. לא משנה איפה יאנג מדורג בתחתית האנוכיות, מיצ'ל אמור להיות באזור. עדיין לא הבנתי למה אצלך ואצל נועם הם מדורגים בטיר נפרד.
 
למעלה