דירוג הפורום: מקומות 17-18

Rapgamer

Well-known member
אז באמת שלמדתי כמה דברים בדיון והגעתי למסקנה הבאה - יאנג הוא לא סטף, גם מיצ'ל לא. לא משנה איפה יאנג מדורג בתחתית האנוכיות, מיצ'ל אמור להיות באזור. עדיין לא הבנתי למה אצלך ואצל נועם הם מדורגים בטיר נפרד.
לא יודע כמה מההודעה שלך סרקסטית אבל אם למדת מה אומר יוסאג' (ובהקשר שלנו- מה הוא לא אומר) זה כבר יפה.

בעיני יאנג הוא teammate בעייתי, מיצ'ל לא, אני לא שם אותם באותה הסירה. על אחת כמה וכמה לילארד שמתבלט לטובה בתחום.

אצלי יש הבדל של חצי טייר ביניהם. ואולי אני צריך להסביר בעצם את המשמעות של זה, כי זה לאו דוקא מצביע על פער גדול ביכולת. העברתי את הקו היכן שאין לי התלבטות את מי אני מעדיף. לכן היה לי טייר 3א ו3ב, ועכשיו טייר 2.5- זה נועד להדגיש שלא בהכרח יש קפיצה של לבל שלם מאחד לשני.
הדירוג שנועם נתן לטריי כן מצריך הסבר מיוחד, בזה אני מסכים איתך.
 

Krit123

Well-known member
חשוב לי להדגיש שפרגמטית, הבעייתיות של טריי עדיין לא הפכה לבעיה כללית בעייני. הוא מציק, הוא אנוכי, הוא לא מזמין מאמנים לערב שבת, ועדיין אני לא חושב שהיתרון של מיצ'ל ודיים בתחום מסב להם יתרון ממשי בהיבט המקצועי. הוא טרם לרמת טרללה שמעיבה על הכישרון, כמו במקרה של קיירי, כריסטיאן ווד או בוגי בזמנו.

סלח לי על הקנטרנות, ובכל זאת - אין אפילו רבע לבל בניהם לטעמי, בטח שלא ביכולת. שים לב שאני מבקש מכם את המינימום שבמינימום - דרגו את יאנג 30 מצידי, מתחת לחוש חש הבלש אפילו, דרגו את מיצ'ל ואחרים 10 מקומות מעל, לא מעניין אותי, אני פשוט לא מבין מה עשה הבנאדם שהפריד אותו מהם.
 

Rapgamer

Well-known member
אני חושב שteam culture זה דבר אמיתי ואם אתה מנהיג חיובי שיוצר אוירה חיובית זה בהחלט משפיע מקצועית.
אני גם לא חושב שטריי מטורלל ברמה דומה לקיירי ולכן לא דירגתי אותו באופן דומה לקיירי. כמו שאמרת לנועם שהדיון לא עוסק בהכל או כלום, גם במקרה של יאנג זה לא שהוא צריך להיות קיירי כדי שאעדיף אופי של שחקן אחר על פניו.

לשאלתך מה טריי עשה שמפריד ביניהם- אז קודם כל אמרתי לך שלאו דוקא יש קיר שמפריד ביניהם. לילארד למשל יותר טוב ממנו לטעמי גם בהתקפה, גם בהגנה וגם במסביב כך שאין לי התלבטות ביניהם.
כנראה שהגורם שנועם קונס אותו בגדול ואני בקטן זה סגנון המשחק שלו שאנחנו פחות אוהבים. אם אתה חושב שמיצ'ל משחק באותו סגנון זה פשוט עוד דבר אחד שאנחנו לא מסכימים לגביו.
 

Krit123

Well-known member
חפרנו יפה. team culture אמיתי לחלוטין, אני רק טוען שטריי וכל הטרללה שלו > האווירה החיובית של דיים/לעיתים חיובית של מיצ'ל בפועל (לא כשלעצמה, פשוט בסך הכללי). לא זיהיתי אותם ממנפים את האופי ברמה הקבוצתית לכדי משהו שישפיע על הפרקט.

אם הפערים האלו בינו ולבין לילארד שווים חצי טיר מבחינתך, נסכים שלא להסכים. וכן לדעתי ביחס לעמדה הסגנון שלו ושל מיצ'ל די דומה.
 

Rapgamer

Well-known member
לא רק שאני חושב שהסגנון של מיצ'ל שונה משל טריי, אני חושב שזה בכלל לא בר השוואה כשהם משחקים בעמדות שונות.
רכז שמחזיק יותר מדי בכדור משפיע על סגנון המשחק הקבוצתי הרבה יותר מעמדות אחרות.

אם לא ראית את האופי של דיים ממונף למשהו על הפארקט אולי תשתכנע מכתבה של זאק לואו בנושא, שמדבר הרבה על ההשפעה הזאת שיש ללילארד-
 

fatnoam

Active member
הסגנון של יאנג מפסיד משחקי כדורסל, על הדרך הוא השומר הכי זבלה בליגה. הקבוצות היחידות שאני זוכר שזכו כשהפוינט גארד הוא הכי דומיננטי זה דטרויט של תומאס (שומר ענק), דטרויט של צ׳ונסי (הכי דומיננטי??) וגולדן של סטף. נאש, קיד, פול כולם נכשלו לקחת קבוצה עד הסוף ולכולם היו יתרונות ברורים על טרה יאנג. סטף השחקן היחידי שיאנג דומה לו, אבל סטף יותר טוב מיאנג בכל פרמטר על מגרש הכדורסל, בנוסף לסופרלטיבים אחרים שנגיד כשנגיע למיקום שלו, שיאנג לא קשור אליהם בכלל.

אז יאנג אולי די טוב על הנייר, אבל מה אתה מקבל מזה כקבוצה? למעשה, שום דבר.
הסגנון של מיטשל/בראון הוכח ככזה שיכול להביא תארים. לא שהם יותר קרובים לקובי/מייק ביכולות, פשוט הם לא כופים על הקבוצה לשחק באופן שלא מנצח לאורך זמן. אז כן זה שווה לי 15 מקומות בדירוג. יאנג לא בטייר הזה בכלל.
 

Krit123

Well-known member
תראה אתה מציין פה כמות יפה של תקדימים שהצליחו מאוד. הדיון לא עוסק בהכל או כלום, אני מדרג לפי מי הכי מקרב אותי לזכייה, לא מי בתאוריה לא התקרב אליה בכלל אבל וואלה הframe שלו מזכיר מישהו שזכה כמה פעמים.
אפשר להוסיף שמיצ'ל הוא 1'6 SG, לא בדיוק מייקל או קובי.

עוד נציים שהמשחק מתפתח. לדוגמה לפי ההיגיון שלך הכי כדאי לבנות קבוצה סביב סנטר, מכיוון שהם הובילו להכי הרבה תארים לאורך ההיסטוריה. רק שמאז שלל שינוי חוקים ותפיסה עיצבו את המשחק מחדש. אני לא חושב שיש תבנית מסוימת לזכייה או כזו שפוסלת פלייר טייפ מסוים (עריכה: והיא בוודאי הייתה פוסלת את קרי), וכאמור המטרה היא להצליח כמה שאפשר, זה לא חייב להסתכם בתארים.
 
למעלה