דירוג הפורום: מקומות 26-28

Rapgamer

Well-known member
שלי:

28. הליברטון- חשבתי שאדרג אותו גבוה יותר, במבחן העין הוא שחקן התקפה נהדר. בכל זאת המקומות כאן נורא צפופים והעדפתי לתת את האדג' לשחקנים שמשחקים בקבוצות תחרותיות. לא רק שהליבורטון מעולם לא שיחק בפלייאוף, הוא אפילו לא רשם משחק פליי אין. רוב השחקנים שדירגתי מתחתיו הם בעלי ניסיון פלייאוף מועט/מאכזב כך שזה הכי רחוק שאני יכול לקדם אותו עד שנראה אותו מופיע במשחקים בעלי משמעות.

27. דארון פוקס- העונה האחרונה שלו הייתה יותר איכותית מהמיקום הזה אבל הייתי רוצה לוודא שלא מדובר בfluke (רשם אחוזי קריירה מכל הטווחים). גם בפלייאוף הוא נתן בראש עד שנפצע. בכל זאת אני מעדיף על פניו כמה שחקנים בעקבות העובדה שהוא גארד קטן עם קליעה לא יציבה מבחוץ, לכן הוא טוב בעיקר כשהכדור אצלו ביד.

==========
טייר 3ב' התחיל אצלי מלאבין במקום ה43 והסתיים כאן. פה אני שם את הרף של טייר 3א', שהוא בסך הכל דומה עם שחקנים בקליבר אולסטאר אבל יש אצלי מדרגה קטנה.

26. ג'יילן בראון- הרגיש לי מוקדם מדי אז עשיתי דאבל צ'ק בהשוואה למספר שחקנים והגעתי לאותה מסקנה.
הוא ספג אצלי קנס על היכולת החלשה בפלייאוף האחרון. יחס אסיסטים/איבודים נוראי שמקרב אותו באופן מבהיל לסקוררים חד מימדיים. אני משתדל לא ליפול חזק מדי לrecency bias, מדובר בשחקן השני הכי טוב בקונטנדרית אבל מתוך חבורה של 5-6 שחקנים באותה שורה הוא יצא הכי פחות טוב בסטטיסטיקות מתקדמות למיניהן. אני חושב שהוא בדרך לקפיצת מדרגה בכדרור ומסירה ויש לו פוטנציאל להפוך לאופציה ראשונה באמת טובה אבל כרגע הוא משפיע על המשחק בפחות דרכים ממה שנדמה.
 
נערך לאחרונה ב:

fatnoam

Active member
איזה בחירות רעות יובל האליברטון ופוקס זה ממש ממש מוקדם. אתה באמת מעדיף את הולידיי או אינגראם על האליברטון ופוקס? באמת באמת? את טרה יאנג עליהם?
 

Rapgamer

Well-known member
טריי יאנג שחקן כדורסל יותר טוב מפוקס. הוא סקורר יותר טוב, בעל סקיל טכני יותר גבוה, מוסר יותר טוב משמעותית. זה מצחיק בעיני שאמרת שהכדורסל של יאנג לא מנצח בזמן שהוא ניצח פי כמה מאשר פוקס והליבורטון.
פוקס עונה שישית בליגה, ב5 הראשונות הקבוצה פח ובשישית קיבל את סאבוניס ועשה עונה באמת יפה גם אישית וגם קבוצתית. ובכל זאת בוא נשמור על פרופורציה- ניצחו 48 משחקים והפסידו בסיבוב הראשון. הוא עדיין אחד השחקנים הכי מפסידים בתוך הטופ 50.

הליבורטון מתחרה בלאמלו על תואר השחקן הכי מפסיד בטופ 50. להזכירך הוא שיחק לצד פוקס בשנה שעברה והקבוצה הייתה פח. אז גם כאן רצוי לשמור על פרופורציה בהשוואה לטריי יאנג שמוביל קבוצה לפלייאוף בכל שנה וגם עבר סיבוב או שניים בקריירה.

ההשוואה להולידיי או אינגרם יותר מורכבת כי הם שחקנים יותר שונים. אין לי בעיה עם העדפות אישיות לפה או לשם, אני חושב שהולידיי פחות טוב מהם בבירור בהתקפה ועדיף בכמה רמות בהגנה. בהחלט שקלתי אותו כאן אבל יחד עם הגמישות בעמדה, האליפות בכיס והעובדה שהוא יוצא מדהים במספרים מתקדמים- כל אלו נתנו לו את האדג' אצלי. אני חושב שטייריס כבר יקדים אותו בעונה הבאה כי הוא במגמת שיפור, לגבי פוקס נראה האם יצליח לשחזר את היכולת עונה נוספת.

אינגרם שחקן קצת מטעה שכבר הזזתי ואולי אזיז שוב, שווה לדבר עליו כשיעלה על הלוח של מישהו.
 

fatnoam

Active member
בחירות שלי
28. לאורי מארקנן - the perfect role player, פינישר מדהים, סייז. לא מספיק טוב בלייצר לעצמו, בטח שלא לאחרים, אחרת אולי כבר היה הופך לכוכב. הוא גם לא בדיוק גו טו גאי, לא מישהו שתמסור ותרוץ לוויק סייד. גם לא מופלא בהגנה. עם כל אלה או חלק מהאיכויות האלה, הוא יהיה כוכב בליגה הזו.
בינתיים נסתפק בניצוצות דירק כאלה.

27. ג׳ארן ג׳קסון ג׳וניור - יצא לי יותר קרוב לבאם מאשר לדריימונד וגורדון, מרגיש לי מדוייק מאוד. דשנו בו מספיק, באופן כללי אחד מהשחקנים הורסטילים בליגה.

26. מיקאל ברידג׳ס - אם היה eligible לשחקן המשתפר, יש מצב שיכל לשים את הידיים על הפרס הזה. חצי עונה מצויינת בנטס, וזה לא בושה לעבור בטרייד כשדוראנט הוא חלק מהתמורה.
 

Krit123

Well-known member
אני לא חזק בלהגדיר tiers, אז רק נאמר שהחבר'ה כאן מייצגים מעט יותר ודאות מאלו שקדמו להם, ומה שמאפיין את רובם הוא יכולת יצירה ברמה גבוהה או לחלופין יכולת two-way עם גושפנקה של הישגיות והצלחה קבוצתית לאורך זמן.

28. סאבוניס
יופי של עונה שהסתיימה בקול ענות חלושה ברמת האישית. לזכותו - סחב פציעה קלה באגודל כמדומני.

27. הארדן
בתור שחקן שהגיע ל40% יוסג' בשלב מסוים בקריירה, הצליח להוביל את הליגה באסיסטים ב25% שימוש בלבד. לשם השוואה יוקיץ', לוקה ויאנג איבדו קצת יותר, מסרו מעט פחות והסתייג'ו יותר ממנו. סיים בטופ 20 ביחס איב'-אס'. המעבר שלו ל-PG נעשה בצורה חלקה למדי, יש לו כל מיני פיתוחים שלא קיבלו המון התייחסות (היחיד שהצליח להפיק משהו מראס ללא הכדור, בהמשך ישיר סייע בהסבה של ברוס בראון לרול מן ויש לו מניות בהמצאה של קלקסטון), וגם במשחקי הנפילה מול בוסטון, וואלה כמות המבטים שהוא מייצר נלקחים כמובן מאליו.
הוא איכשהו תמיד היה ממזר מספיק בשביל לצמצמם נזקים בהגנה, אפילו לצד מקסי בקו האחורי הם החזיקו יפה.

נטען פה שהם לא עלו רמה, לדעתי במשחקי 4-5 מול בסדרה מול בוסטון (בעיקר 5) הם הגיעו לפיק שלהם בעידן הפרוסס. מעולם לא ראינו אותם כה מלוכדים וחדורי מטרה. אשכרה התחלתי להרהר במחשבה שלהם זוכים באליפות.
הייתי מוסיף שהדרך בה ניצחו את טורונטו וברוקלין היא גם קפיצת מדרגה קלה. הראפטורס היא כנראה הקבוצה הכי איכותית שאמביד חצה בפלייאוף (קחו שנייה לעכל את זה), הם הובילו 3-0, אמביד החמיץ משחק אותו הם הפסידו(?) ולבסוף סגרו את הסדרה ב6, יחסית בנוח. עם סימונס מאה אחוז נסחב ל7.
את ברוקלין הם טטאו מתוך שינה, אפילו בהעדרו של אמביד בגיים 4, בחוץ, מול מיקל ברידג'ס היקר.

26. אינגרם
מה אני יעשה כוסאמו? היה ממשיך אצלי בכיף, בדראפט חלומות אני כנראה לוקח אותו לפני סיאקם, ודאי לפני הולידיי, בעצם יש עוד 5-6 שמות לפחות, אך אין לי דרך להתעלם מהכשירות הרעועה שנוגסת בהמשכיות ההצלחה הקבוצתית, והיא הייתה דלה בין כה וכה. 45 משחקים העונה, 55 בזו שקדמה לה. הוא מפסיד כמות יפה של משחקים באופן קבוע ולא מספיק מבריק בשביל לחפות על זה.

לגבי הליבורטון
חובה לציין שהקבוצה הייתה תלויה בו לחלוטין. הגיעו למאזן 28-28 בשעה שהיה זמין ובלעדיו צנחו ל-9-17. למעשה החלק התחרותי של העונה נפסק ברגע שנפצע, החזיקו במאזן 23-19(!!) עד ההעדרות, כשהוא חזר הם כבר ירדו ל 23-28 והמשיכו לדשדש מאז.
אפשר להוסיף שהווין רייט שלו היה גבוה במעט גם בעונה שעברה.
הבנאדם מוסר 10.4 אס' על 2.5 איב' לצד 20 נקודות, אלו מספרי כריס פול. רק על זה הוא הרוויח קפיצה לטיר הבא מבלי שנגענו ביעילות. הבחור לא ירד מ-40% מחוץ לקשת לאורך הקריירה, והאחוזים שלו ל2 נקודות קריירה גבוהים משל ג'רן ג'קסון ג'וניור למען השם. הוכיח שהוא מסוגל לסגור משחקים ולקחת זריקה אחרונה.
כן צריך לומר שבעונה הקודמת עשיתי לו אוברייט קל בהגנה, הוא עירני בכל הנוגע לקווי מסירה אך בינתיים הוא בינוני מינוס באופן כללי.

לגבי טריפל ג'יי
נמצא במקום 486 מתוך 539 בast percentage. או במקום ה-185 מתוך 190 אלו שחצו את רף המשחקים. כמות השחקנים שמגרדים בכלל את היוסג' שלו באותו האזור היא מגוחכת (וכולם עקפו אותו).
באסיסט הבודד אותו הוא מוסר, הוא מייצר 0.2 נק' למשחק יותר מדאנדרה ג'ורדן. 0.4 יותר מג'קסון הייז.

הוא מדורג במקום ה-44 בליגה בריב%. יש בדיוק שני סנטרים אמיתיים מתחתיו (אחד מהם הוא לופז, שגם לו פרגנתם). הוא מדורג במקום ה-50 בליגה %ריב הגנה (לעניות דעתי חשוב מהתקפה).
בפלייאוף דורג 104 מבין כולם (48 לאלו שחצו את הרף) ב%ריב הגנה, איכשהו מתחת לטיוס ג'ונס, ביין וג'ה. הסנטרים היחידים מתחתיו הם ג'רט אלן (עקף אותו באחוז הכללי), ושוב, ברוק לופז.
באחוז ריבאונד כללי סיים 33 (73 מבין כולם) מבין אלו שחצו את רף המשחקים, הפעם לופז בלבד מתחתיו. הוא לפחות עקף את החבר'ה מהקבוצה הפעם.

שווה לומר שהוא הוביל את הליגה בפאולים לממוצע (מתאר לעצמי שלא בפעם הראשונה), ובפאול רייט (אם כי מצאתי נתון רק באתר מפוקפק) הוא מקום 20 בליגה, רק scrubs הקדימו אותו.
 

Rapgamer

Well-known member
* סאבוניס- מבין את הסנטימנט הכללי אבל התרשמתי שהיה מעט יותר משמעותי מאשר פוקס בturnaround שעבר הפרנצ'ייז.

* הארדן- ברור שהוא שחקן פלייאוף יותר טוב מסימונס, זה לא הישג.
בסוף יצא שדירגתי את הארדן בדיוק באמצע בינך לנועם, מרגיש די טוב עם זה כי אני מבין שזה שחקן שהדעות לגביו יכולות להיות חלוקות.

* אינגרם- וואלה אני מופתע שמודח אצלך כאן, בעונה שעברה דירגת אותו סופר גבוה. אני כן אוהב את העקביות אצלך שאתה נותן משקל יחסית משמעותי לסך משחקים/דקות לא רק במקרה של טריפל J. אצלי זה פחות הפוקוס.

* הליבורטון- יש לו מספרים של כריס פול מלפני 15 שנה כמו שלדמאר דרוזן יש מספרים של קובי בראיינט מלפני 20 שנה. המספרים באמת יפים אבל הקונטקסט שונה לחלוטין, לא רק קצב המשחק אלא בעיקר קצב הניצחונות.
אינדיאנה באמת ניצחו כמה משחקים צמודים סביב היכולת שלו בקלאץ'. מאזן 28-28 זו דרך מחמיאה להציג את הדברים, הרייטינג של אינדיאנה בדקות של הליבורטון על המגרש היה שלילי. הייתי נמנע מהשוואות לכריס פול בשלב הזה.
אני חושב שסאבוניס עדיין קצת יותר טוב ממנו, הוא הוביל קבוצה לפלייאוף יותר מפעם אחת בזמן שהרקורד של הליבורטון חסר. הוא עדיין צעיר, הוא ישתפר ובהתאם לזה הדירוג שלו גם יעלה בעתיד.

* טריפל J- סבבה, הוא לא מוסר. לא שאני מזלזל ביכולת הזאת, אבל זה לא הדבר הראשון, שני, שלישי או רביעי שאני אבקש משחקן בפרופיל שלו.
סטטיסטיקה של ריב% מושפעת מאוד מכמה אתה קופץ לכדור, לא תמיד זה עדיף מאשר לעשות בוקס אאוט ואכן מספרי הריבאונד של לופז נמוכים באופן חריג כי הוא מתמקד בבוקס אאוט. עצם זה שהוא איכשהו מתחת לטיוס ג'ונס בריב% מצביע על כמה הסטטיסטיקה הזאת פגומה. אני ראיתי את JJJ נותן פייט ראוי לאנת'וני דיוויס. אגב אתה משווה אותו לסנטרים אבל הוא לא בדיוק סנטר, אחד היתרונות שלו זה היכולת לשחק בשתי עמדות הביג. הליבורטון ופוקס שממשיכים אצלך שניהם שיחקו ביחד בעונה שעברה שהסתכמה ב30 ניצחונות עלובים, בין השאר מכיוון שאין להם את הגמישות הסגנונית הזאת.
עשית צ'רי-פיקינג לכל מיני סטטיסטיקות שמוציאות אותו רע, אני יכול לעשות גם ההפך-
- ג'קסון ג'וניור מקום 12 בליגה בRPM (ב13 לברון, 14 דוראנט). הליבורטון במקום ה74, דא'רון פוקס במקום ה135.
- הוא באחוזון ה96 בליגה ברייטינג הקבוצתי כשהוא על המגרש.
אין לי כוח להמשיך לחפור כי הנקודה ברורה. הוא DPOY, ברור שהוא פחות טוב בהתקפה משחקנים אחרים כאן. לעומת זאת ההשפעה הכללית שלו על הצלחה קבוצתית לדעתי לא נופלת מזו של אחרים.
אין לי בעיה שאתה מעדיף על פניו שחקנים אחרים, הרטוריקה קצת קיצונית מדי.
 
נערך לאחרונה ב:

Krit123

Well-known member
יובל זה שנועם אופוזיציה לא אומר שצריך להפיל את הממשלה.

*סאבוניס חביב, פרגנתי לו על עונה טובה והוא כן היה אחראי לשינוי יותר מפוקס, אך היו שם דברים נוספים מסביב ולטעמי הוא שחקן שמייצג תקרה מאוד נמוכה בתור אופציה ראשונה ואחת קצת מבלבלת/מסורבלת כגלגל שני. האמת מבסוט שהוא מדורג אצלי הכי נמוך מבין שלושתינו, הייתה לי הרגשה שהגזמתי.

*לא עשיתי השוואה ישירה בין הארדן לסימונס פשוט נטען שהם כלל לא השתדרגו.

*שלא תטעה, מחזיק מאינגרם בערך באותה הרמה. פשוט לא הצלחתי למצוא הצדקה מוצלחת מספיק לאור הכישלון היחסי, אולי נשדרג אותו טיפה בהמשך.

*(טייריס וטיפה פוקס) אני לא השתגעתי משחזור הסטט של דרוזן בזמן אמת, אז אני יסביר את מהות ההשוואה למספרים של פול - טייריס מייצג חד קרניות של פליימייקינג, סוג של זן חדש שנועד להחליף את העידן ההליוצנטריי יאנג (סורי). האסכולה של יוקיץ' רק בגארד, הכדור לא נדבק בו והוא אף פעם לא מאבד אותו, אני לא יודע איך הוא מצליח להפיק מספר כזה של אסיסטים ביוסג' כה נמוך (נחש פחות ממי), זה ממש pristine וחד משמעית שייך לטייר הנוכחי. הוא כאילו הepitome של פייס אנד ספייס, קלעי בחסד שמסוגל לרווח לאחרים, להאיץ את קצב המשחק ולהאט אותו נקודתית בקלאץ'. יש לזה ערך סופר גבוה בעיניי בליגה של היום.
ולגבי הישגים/הצלחות, אין נתון בעולם שיפריך את החשיבות שלו לקבוצה. הוא האחראי הכמעט בלעדי לחיוניות וההצלחה שלהם, מגיע לו את מלוא הקרדיט. לתחושתי הוא ופוקס שחקנים שונים מהקדנציה הקצרה בסאק-טאון, ומדובר באחד הפרנצ'ייזים הכושלים בין כה וכה. פוקס ודומאס הספיקו להפסיד ביחד בעונה שעברה, לשינוי תרמו גם המאמן והגישה של פוקס.

*לגבי ג'רן, וואו הנושא כל כך מסועף. אני ינסה לחלק את זה לשתי נקודות עיקריות
בשלות
-יש הבדל בין "לא מוסר" לתחתית של התחתית. כאילו יש שחקנים שלא מוסרים מספיק מהיותם סוליטים, יש כאלו שלא מוסרים מספיק טוב (נועם דייק לציין את מארקנן), ויש להיות מתחת למייקל פורטר ג'וניור.
לטעמי יש דרישה ממנו למסור מכיוון שהוא יושב על כמעט 25% יוסג לאורך הקריירה. שחקנים מסוגו חייבים לדעת למסור טיפה. שיא קריירה של 5 אסיסטים. יש דרישות, ויש דרישות סף. לא מדובר בסנטר ששומר על הטבעת ושואב ריבאונדים נטו, לא נוגע בכדור ומסדר לאחרים חסימות גרזן/מתעופף לסל.
-חלק מהקסם שלו נוגע ליכולת לשחק 4-5 כאילו כלום, על פניו. למה ללכת רחוק? כתבתי פוסט שלם עליו בתור המפתח שלהם. הנה ציטוט מהפוסט:
"במידה מסוימת הוא מייצג את ה-Hottest commodity נכון לעכשיו, זו שדיברנו עליה בהקשר של יאניס (לאחר הגמר) ומובלי (לפני הדראפט) - גבוה שמסוגל לנטרל הרכב נמוך עם שילוב של סייז&סקיל, ואפילו נייד מספיק על מנת לחלוק את הקו הקדמי עם גבוה נוסף בשביל לכפות סייז על הרכב מודרני סטנדרטי.
אמנם הוא ממש לא בטייר של יאניס/איידי/מובלי, אבל יכל למצוא מקום נוח לצד באם אדביו למשל. אם יגשים את הפוטנציאל שלו, הוא עשוי לספק להם גמישות סגנונית נדירה למדי שתהווה יתרון יחסי על יריבות, מסוג הדברים שמשוועים להם בשווקים קטנים."

אז אין פה צ'רי פיקינג של סטט פחות מחמיא, אני מנסה לומר משהו. אני לא מחזיק ממנו ריבאונדר או פינישר מספיק טוב בשביל לשחק 5 לאורך זמן (39.9 אחוזים מהשדה בקריירת הפלייאוף), והסקיל שלו לא הכי יציב כ-4 מודרני (כדרור/מסירה/קליעה), כך שבואקום, הוא עדיין לא הגיע לגמישות הרצויה.
התנודות הללו בנתונים/אחוזים שונים פשוט מצביעות לאותו הכיוון - ניכר שהוא בשלבי התפתחות בהשוואה לאחרים, גם הצעירים שבניהם.

בעיית עבירות
-יש הבדל בין להבטיח את רמת הסקיל הנוכחית ב-33 דקות לערב (שלא מהולות בבעיית עבירות), למה שקורה עכשיו. אם זה היה המצב, הייתי לחלוטין מבין את ההכללה שלו באזור והעדפה על פני אחרים, כנראה הייתי מדרג באופן דומה.
-יש הבדל בין לומר "הוא לא מסוגל להוביל קבוצה" לבין להיות נון סטרטר בדיון. כאילו אם קבוצה לא יכולה לדרוש מהשחקן הכי טוב שלה לשחק 35 לערב בסטרץ' של 15-20 משחקים, אין מה לדבר בכלל (מה גם שהוא לא שיא הכשירות).
-הם קבוצה הפכפכה ולחוסר האמינות שלו יש חלק לא מבוטל מכך, חוסר היכולת של אחד המנהיגים לשמור על משמעת ולא ליפול לטעויות מנטליות יש השפעה על הקבוצה שכאילו לא מקבלת מכם התייחסות. אתם מתייחסים להגבלת הדקות כאילו היא הונחתה מלמעלה.
-בהמשך לכך, הדירוג אמור לנתק מהסיטואציה במידה מסוימת, וקל לשכוח שממפיס פשוט אחלה קבוצה ויש לו על מי להישען. הוא משחק לצד סף סופרסטאר ודדמונד ביין. רק בעונה שעברה מול מינסוטה הוא פשוט מכר אותם בסיבוב הראשון, הציב בעמדה להדחה מוקדמת, שנחסכה בגלל האיכות מסביב.

*לבראון נתייחס מחר. אני מבין את הסנטימנט, פשוט לא חושב שסאבוניס וג'רן באמת קרובים אליו, לצד אחרים.
 

Rapgamer

Well-known member
גם שותפים טבעיים יכולים לגלות מחלוקות לפעמים.

הדירוג של אינגרם ממש סביר בעיני, סתם זה הפתיע אותי שבשנה שעברה נועם נתן לו סנאב בthirties, אתה הכנסת אותו עמוק לטופ 20 ואיכשהו השנה הוא בחוץ אצלך ראשון.

התיאור שלך להליבורטון הוא אפילו לא של כריס פול, יותר כמו מג'יק ג'ונסון. שמע- אני גם חושב שהוא ממש טוב, לא סתם הוא השחקן האחרון שמחזיק אצלי מעמד מבלי ששיחק באף משחק פלייאוף (אפילו לא פליי אין). אני חושב שאתה כן קצת מפריז בדרך שבה המספרים הנהדרים שלו מתורגמים להצלחה קבוצתית. אני לא חושב שזה נכון לומר שהוא ופוקס לא אותם שחקנים מעונה שעברה. כן- העונה הזאת הייתה עונת שיא של כל אחד מהם, זה לא שהם פיתחו איזה מרכיב חדש לחלוטין במשחק שלהם. הליבורטון היה שחקן של 17-10 מהשנייה שדרך באינדיאנה, הם סגרו את עונה שעברה במאזן 6-20 תחתיו. אז כן- מאז הוא המשיך להשתפר, אני עדיין לא התרשמתי שהוא הפך אותם לקבוצה בינונית אפילו. אם הוא באמת היה כל כך טוב כמו שאתה מתאר זה לא מסתדר לי שהקבוצות מסיימות בתחתית הליגה עונה אחרי עונה. מארקנן למשל יותר שכנע אותי בדרך בה הרים את יוטה, לדעתי היא הייתה יותר טובה ותחרותית מהפייסרס ויש לזה גם תיעוד סטטיסטי. ובכל זאת אני מעריך את היכולות של הליבורטון ברמה שהוא הגיע אצלי הכי רחוק מהשחקנים הממש לא הישגיים.

על ג'קסון דיברנו ממש הרבה ונראה לי שאנחנו סביב מיצוי. אני חושב שהוא comp טוב לאדבאיו- שניהם שחקני הגנה מהכי טובים בליגה, כאשר באם מוסר טוב ממנו בכמה רמות וג'קסון מסוגל לרווח יותר. הרקורד של אדבאיו יותר טוב ומוכח, ובאופן כללי אני חושב שהוא שחקן יותר מאוזן מהסיבות שציינת, אבל אני בהחלט רואה שם דימיון ו-וואלה לא יודע, אולי גם את באם אדרג גבוה מכם. יש ביניהם הפרש של טייר אחד וזה מתבטא אצלי בדירוג.
 

Krit123

Well-known member
לא צריך להפריז בהשוואות, הרי למג'יק בחיים לא היה ג'אמפר כזה. אני חושב שלסחוב קבוצה למאזן 28-28 שהאובר אנדר שלה בפתיחת העונה עמד על 23.5 זו לגמרי הצלחה. הפיקו את המקסימום. הייתי מוסיף שאני ואתה בכל מקרה מדרגים הישגיות קצת אחרת, אז האלי לא רחוק קצלי בדירוג, הוא פשוט כן שייך לטייר/חצי טייר מעל.

תשמע אני אוהב את הטיעונים שלכם בעד ג'קסון, ואני מבין את הקומפ לבאם, פשוט לא חושב שההשוואה צריכה להתבטא בכזו קרבה בדירוג. או במילים אחרות, גם אצלי יש טייר שמפריד בניהם, פשוט סידרנו אותם אחרת.
 

Rapgamer

Well-known member
לזנק מעל ליין של 23.5 ניצחונות זה לא הישג מרשים בעיני. הליין היה כל כך נמוך כי הם היו זבל בעונה שעברה, ונשארו לא טובים גם השנה.
זה לא משהו נגד האלי, אני אוהב את המשחק שלו, פשוט הטופ 25 שלי מורכב משחקנים עם רקורד הרבה יותר רציני.
 

fatnoam

Active member
יובל, איזה דובדבן רקוב על הקצפת הדלוחה שהכנת בבאץ׳ הזה של השחקנים. ג׳יילן בראון? פור ריל? סיאקם אינגרם והולידיי לפניו? מי עוד נשאר… סבוניס? באם?

הוא הרבה יותר באיזור של דונובן מיטשל / אנטוני אדוארדס.


טל, חושב שיובל כתב נכון על ג׳קסון ג׳וניור ובעיקר על הבוקס אאוט, בטח שרואים את הגארדים מהקבוצה שלו מכסים על החור הזה. זה כנראה לא באג, אלא פיצ׳ר.

סבוניס ואינגרם גם אצלי על הגריל.
 

Rapgamer

Well-known member
האופוזיציה ממשיכה ללחום, אהבתי.

כן, ג'יילן בראון 26 ואני לא מת על הדירוג הזה, מרגיש שהפערים בין 21 ל26 מינימליים עד לא קיימים והייתי צריך לדרג איכשהו. כשאני כל כך מתלבט אני מסתכל על מספרים מתקדמים ושם ג'יילן נופל מיתר החברים בסביבה.
על פניו הוא יכול למלא אופציה ראשונה בהתקפה. הבעיה שיכולת הכדרור והמסירה שלו רחוקים משל היתר, זה ממש נהיה בעיה בפלייאוף האחרון כש2 מתוך 3 הסדרות הוא סיים עם יחס אסיסטים/איבודים שלילי. זה הגיע לשיא כמובן בגיים 7 מול מיאמי שטייטום היה פצוע וההיט תקפו את הכדרור שלו בלי הפסקה, הוא איבד 8 כדורים כולל מצבים שפשוט באו ולקחו לו כדורים מהידיים. זו לא בעיה חדשה אבל יריבות לומדות לנצל אותה, זו הסיבה שהוא שייך אצלי לטייר הנוכחי ולא אחד מעליו.

אגב שמתם לב שבסיבוב הזה אין אף שחקן משותף בין הדירוגים שלנו? קטע.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ת'כלס אם לא הייתי מכיר אותך, הייתי אומר שבראון ב 26 זאת אם כל ההטרלות
 

Rapgamer

Well-known member
ת'כלס אם לא הייתי מכיר אותך, הייתי אומר שבראון ב 26 זאת אם כל ההטרלות
אתה מוזמן להצטרף לשלב הטופ 25 ונראה איפה בראון אצלך.
גם אני הייתי מנחש שידורג גבוה יותר אבל כשעוברים על השמות מגלים שיש הרבה מאוד שחקנים נהדרים בליגה.
 
למעלה