דירוג הפורום: מקומות 33-36

Rapgamer

Well-known member
שלי:

36. בראדלי ביל- יש מצב שהדירוג הזה יראה מצחיק בעוד שנה כי ביל מגיע סופסוף לסיטואציה חדשה שכנראה תוליד איתה מוטיבציה מחודשת. בעונות האחרונות הוא השפיע מעט מאוד על ניצחונות, אני התרשמתי שוושינגטון לאו דוקא משחקת יותר טוב איתו מאשר בלעדיו. בכל זאת הוא שחקן התקפה סופר מוכשר וטכני ויש לו רקורד יפה של יכולת בפלייאוף (בהיסטוריה היותר רחוקה). בנוסף הכשירות הבעייתית שלו דוחקת אותו קצת למטה בדירוג.

35. קריס מידלטון- מגיע אחרי עונת שפל שהיה פצוע ברובה, אולי עדיף היה לשים אותו בצד השנה מבלי לדרג. הפלייאוף שלו שכנע אותי להכניס אותו בכל זאת. אני התרשמתי שהוא נראה יותר כבד, זה התבטא בהגנה פחות טובה מהרגיל. הוא כן נוטה להתעלות במשחקים חשובים, הוא שחקן ההתקפה השני הכי טוב של מילווקי גם בריצת האליפות וגם בסדרה האחרונה מול מיאמי. המניות שלו יחסית נמוכות עכשיו אבל בהשוואה לדזמונד ביין למשל אני לא חושב שאחד טוב בפער משמעותי מהשני, ולמידלטון יש את הchampionship pedigree שנותן אצלי דחיפה של 2-3 מקומות למעלה.

34. דמאר דרוזן- תמיד קשה לדירוג. הפלוסים- שחקן התקפה ממש טוב, בעל השפעה ברורה על הצלחה קבוצתית. המינוסים- לרוב הוא מרים את הקבוצה שלו לטווח של 40-45 ניצחונות ומזייף בפלייאוף. סגנונית לא הקאפ אוף טי שלי. ומה שהכי מקשה עלי בדירוג שלו זה שקשה להצמיד אותו לכוכבים אחרים. הוא יותר טוב מהשחקנים שסביבו בלסחוב קבוצה לפלייאוף, הוא פחות טוב מהם בתור אופציה שנייה-שלישית בהתקפה וההתלבטות היא למה לתת יותר משקל באיזור הזה בדירוג. אני תמיד מגיע איתו לפשרה שאני לא שלם איתה.

33. דריוס גארלנד- אוהב את המשחק שלו מבחינת איזון של סקורינג-פליימייקינג אבל הוא קצת מוגבל בהשוואה למדורגים מעליו. הוא גארד קטן עם יכולת אתלטית בינונית, זה פוגע ביכולת שלו לתפקד כיוצר מרכזי מול הגנות פוסטסיזן. סדרת הפלייאוף שלו העונה הייתה חלשה כמו כל הקאבס וגם בפליי אין בעונה שלפניה הוא התקשה וקליבלנד הפסידו פעמיים.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מידלטון לדעתי לא היה צריך להיות בדירוג השנה.
פצוע מידי וגם כששיחק הוא היה רחוק מהיכולת שלו.
ת'כלס אם נשפוט אותו רק לפי העונה הנוכחית אז הוא ממש לא טופ 50

דרוזן זאת תופעה מוזרה
שחקן עם ערימה של כלים התקפיים וקליעה פסיכית מחצי מרחק.
השחקן שבכונה שעברה קלע הכי הרבה נקודות ברבע הרביעי וזה אמור המון על הרצון שלו לנצח.
ובכל זאת, אם הזתכל על הקריירה שלו אז אף קבוצה שהוא שיחק בה לא הגיעה לשום הישג ולמעשה, רוס הזמן אלה היו קבוצות סינוניות להחריד שלא הצליחו להתרומם.
קשה לשרג שחקן כזה שמצד אחד יש לו את כל מה שצריך והוא גם עושה את כל מה שצריך ומצד שני, לא מצליח להרים שום קבוצה אף פעם.
כנראה שהמקום שדירגת אותו הוא באמת המקום הנגון עבורו.
 

Krit123

Well-known member
תיקון קל: מספרתי את הדירוג לא נכון, יצא שדירגתי 49 שחקנים במקום 50 למרות שציינו הרבה מעבר. לכן, מפרגן לקליי לסגור את הפינה, השאר קיבלו שדרוג קל, כך שהדירוג הנכון נראה בעצם ככה:
50. קליי
49. מקולום
48. מרקוס סמארט
47. גורדון
46. קיירי
45.אייטון
44. ואן פליט
43. רנדל
42. מקסי
41. דז'ונטה מורי
40. דריימונד
39. לאבין
38. ג'רן ג'קסון
37. לאמלו

ממשיכים (בינתיים לא פירוט)
36. קריס מידלטון
הרוויח סיבוב אקסטרה

35. טאונס
נרחיב בהמשך

34. דרוזן

33. בראדלי ביל


על הבאזר החלפתי בין ביל למודח הבא, פשוט לא היה לי לב להיות הראשון שמוריד אותו מהלוח, לא ציפיתי לי שתעשו לי קטע. אמנם שמח ומופתע לטובה שהוא ממשיך אצל כולנו ולא צוין אפילו בתור מועמד, רק שאני לא סגור עד הסוף.
 

Rapgamer

Well-known member
אמנם שמח ומופתע לטובה שהוא ממשיך אצל כולנו ולא צוין אפילו בתור מועמד, רק שאני לא סגור עד הסוף.
איזה טיזינג, נחכה לסיבוב הבא לדעת במי מדובר. למרות שלפי הדימיון הרב בין הדירוגים שלנו בשלב הזה, סיכוי טוב שאותו שם יודח גם אצלי.
האמת יש לי תחושת בטן שאני יודע למי הכוונה.
 

fatnoam

Active member
36. קייד קאנינגהאם - שיחק יותר משחקים ממידלטון בעונה שעברה, אז למה לא בעצם? בכל מקרה הרכז אול אראונד הזה של הפיסטונס, שאפילו מזכיר לי קצת את גרנט היל כשהם משחקים בתלבושת הרטרו, הוא הר געש שעומד להתפרץ העונה. קשה להגיד כמה זה יתבטא בהצלחה קבוצתית, דטרויט חלשים ובנויים רע (יש שם איזה 6 סנטרים), אבל אני חושב שקייד יתן עונה טובה.

35. קארל טאונס - כן הגענו לשלב הזה של שחקנים ברמת אולסטאר שאני שונא, אז כן טאונס טוב, אבל הוא לא ווינר, הכדורסל שלו לא מנצח, והקבוצה שלו נראתה הרבה יותר טוב בלעדיו (גם אם זה לא התבטא ביותר ניצחונות, לא בדקתי). אז כן הוא עדיין מכונת דאבל דאבל וקלעי מעולה ל-3, אז לא ניתן לדחוק אותו לאותו פח עם דיאנדרה אייטון הרפה, אבל בהחלט לא טופ 30.

34. ג׳יימס הארדן - מתחיל קצת להזכיר את קאניה ווסט בעיני, בעיקר בתפיסה ההזויה של המציאות. יומיים לפני שנחתך מאדידס, ווסט התראיין ונתן סלוגן של Adidas CANT DROP ME, במחשבה על זה שהוא עסק שמכניס מאות מליוני דולרים. לא יודע, המהלך של הארדן לממש את אופציית השחקן שלו בפילי ואז לבקש טרייד שניה אחרי זה בושה וחרפה גם בשביל זבל עם סטנדרטים נמוכים כמוהו. הוידאו האחרון בו קרא ל-GM שלו שקרן (כאילו הוא חידש משהו למישהו) גורם לי לחשוב שתהיה שנה משפטית מעניינת איתו. מסתבר שאפשר להיות סרטן לא רק בחדר ההלבשה אלא גם בחדרי האקזקיוטיבס.
הקייס המקצועי אליו פשוט, מלך האסיסטים של הליגה, סקורר, אז הוא בהחלט שייך לטופ 50, אבל לא ממש לחצי העליון בגלל אפס מנהיגות, הורדת ממוצעים ואפקטיביות בפלייאוף, וכמובן אנדר אצ׳יביות מביכה לשחקן שמתיימר להיות טוב כמוהו.

33. דזמונד ביין - אין לי הרבה מה להוסיף על מה שנאמר, אני כנראה מעריך את ביין יותר מכם, בכל מקרה לא חושב שהבדל של 3-4 מקומות זה באמת מקום לדיון.


כן רוצה להוסיף שאני לא מבין את הבחירה במידלטון. הבנאדם כבד, לא זז בהגנה בכלל, ובהתקפה הוא משחק בקבוצה די מוגבלת ולא נראה טוב במיוחד... קשה לי להבין את המיקום ב-50.
 

Rapgamer

Well-known member
36. קייד קאנינגהאם - שיחק יותר משחקים ממידלטון בעונה שעברה, אז למה לא בעצם? בכל מקרה הרכז אול אראונד הזה של הפיסטונס, שאפילו מזכיר לי קצת את גרנט היל כשהם משחקים בתלבושת הרטרו, הוא הר געש שעומד להתפרץ העונה. קשה להגיד כמה זה יתבטא בהצלחה קבוצתית, דטרויט חלשים ובנויים רע (יש שם איזה 6 סנטרים), אבל אני חושב שקייד יתן עונה טובה.
לא מבין את הבחירה הזאת בכלל.
קודם כל- קנינגהאם שיחק רק 12 משחקים בעונה שעברה. האחרון מביניהם בנובמבר 22'. הנתון הזה לבדו אמור לפסול אותו מדירוג, פשוט לא ציינו את זה בהתחלה כי מי חשב שהוא ידורג.

גם מבחינת יכולת נטו לא ברור לי על סמך מה הוא מדורג בין שמות כל כך איכותיים. אני אפילו לא מדבר על הסנאבים שנתת לסיאקם או דרוזן. במה קנינגהאם עדיף על דז'ונטה מורי למשל? שחקנים דומים עקרונית רק שמורי יותר טוב בהכל. קייד לא סקורר מבריק, לא מוסר גאון, לא שחקן הגנה טוב. וכאמור, כל כך מעט משחקים בקבוצה כל כך חלשה. לא מובן.

אין לי בעיה עם הדירוג של טאונס, אני רק לא מסכים עם הטענה שהקבוצה נראתה טוב יותר בלעדיו.

לגבי מידלטון חלק מהדירוג מתבסס על קרדיט מעונה שלפני. העונה הפציעה הקשתה להעריך את היכולת שלו באופן מלא, כאמור אפשר היה להשאיר אותו בחוץ השנה (למרות ששיחק יותר משחקים מקייד ובמיוחד יותר לאחרונה).
 

Krit123

Well-known member
קצת הסברים ותגובות

דרוזן לא שחקן אפוף מסתורין בעיניי, הטווח הזה משקף יפה את הערך שלו. לא יצאתי מגדרי לאחר העונה הקודמת, במקור רציתי לדרג את שיי מעליו ומעל זאק בטענה שהוא יותר compatible מהם, בסוף חזרתי בי.
(הענקתי לביל את האדג' מאותה הסיבה, בעבר הרחוק הוא חטא במאמץ הגנתי, ובהיותו קלעי שלשות טוב, קל יותר לדמיין אותו לצד אחרים)

לכלכתי על ביל די והותר, בזמנו סיפרתם לי שהוא זורק 23 פעמים לערב כי אין למי למסור והוא עובד על הסקורינג שלו. לזכותו יאמר, הבנאדם יודע להפיח תקוות שווא בפתיחת עונה. בדרך מגיע אליה עם אנרגיות, שומר, זז בלי הכדור וכו', מחזיק ל20-25 משחקים. אני עדיין מצפה לגרסה שהתאהבתי בה בוושינגטון לצד וול.

טאונס
במקור אמור היה לסחוב עוד קצת, בעיקר בעקבות צמד ההופעות המוצלחות בפלייאין, רק שאז הוא יצא באמירה ההזויה ההיא בפודקאסט והחזיר את עצמו אחורה.
מחזיק בנתון מדהים של 57 איבודים על 21 אסיסטים ב16 משחקי פלייאוף. מגדיר פאניקה מחדש בהתנהלות על הפרקט. שומר גרוע בתור 4 או 5. חי באשליות שהוא משנה את המשחק בגלל שהוא קלעי שלשות טוב. הייתי מציע שהרצון שלו לבנות מורשת מהפכנית רומסת לו את הקריירה, וכדאי לו להתחקות אחר הקודמים אליו. במקום לצאת לקשת השלוש, למה לא לשלוט במיד ריינג'? דירק ואולדריג' היו מנצחים משם משחקים, ג'וקר ואמביד רומסים קבוצות מהשורט רול, דוראנט מסתפק בהפרדה מינימלית לפני העלייה לזריקה. באותה העת טאונס מתחיל התקפות מקשת השלוש, בכך מזמין אליו שומרים נמוכים אותם הוא לא מסוגל לקחת לסל מטעמי מרחק. פשוט פדיחה שהוא ננעל על ידי פורוורדים בפלייאופים רצופים.
הייתי מוסיף שאני לא בטוח אם הקבוצה נראית טוב בלעדיו, אך במתכונת הנוכחית נשמע לי די סביר. טרייד עליו הוא צעד מתבקש, גובר תקוע שם ומקדניאלס הוא אחלה 4 שבעולם.

בתיאורה אפשר לבנות לקייד קייס בתור שחקן עם מגוון כלים שמסוגל לתת הרבה יותר ממה שהסיטואציה מאפשרת לו. הוא מסוגל לשמור, מוסר טוב, ריבאונדר, קולע מאזורים שונים וכו'. בהחלט ורסטילי הקטע הוא שבינתיים הוא רק אוסף של יכולות שלא הספיק להתגבש לכדי משהו, סיפק ניצוצות ותו לא, בקושי דרך כשיר על הפרקט במהלך הקריירה הקצרה. אין שום דבר ממשי לקחת ממה שהראה עד כה.

וואי הארדן מוקדם אצלכם ביחס אליי, לא עדכנתי את הדירוג שלו בגלל ההערה. אנחנו נמצאים באותו הטיר כבר זמן מה, אצלי הארדן נדחק לטיר שמגיע אחריו.

עדיין לא דירגתי את ביין אגב.
 

Rapgamer

Well-known member
התבטאת בצורה מנומסת לגבי קייד. סורי אבל אין אפשרות לבנות לו שום קייס למקום ה36 בדירוג. בודאי שיש לו ניצוצות, לא סתם הוא נבחר 1 בדראפט, פשוט מה שהוא הראה עד היום בליגה לא שייך לדיון שאנחנו מנהלים כרגע. שחקנים בגילו עושים לעיתים קרובות קפיצה גדולה ביכולת, הוא זקוק לקפיצה גדולה כדי להשתייך למקום שנועם מייחס לו.

עדיין לא דירגתי את הארדן, וגם אני לא עדכנתי את הדירוג לפי ההערות האחרונות. האמת שהראייה שלי לגביו לא השתנתה כתוצאה מהסאגה הזאת, היא הייתה שלילית גם קודם לכן.

ההבדל בדירוג של ביין יהיה כנראה די גדול בינינו אבל זה תוצר של הצפיפות הרבה באיזורים כאן. כל עוד לא ראיתי שאתה מדיח לפניו שחקן שאני מתרשם שטוב מבחינה מהותית, זה באמת ברמת הטעם האישי.
 

fatnoam

Active member
הארדן בעיני נכשל בפילי, הוא הגיע לקבוצה במקום בן סימונס - שחקן עם תמורה אפסית, ולא הרים את הקבוצה לגובה חדש. שאני מסתכל על שחקנים טובים שאני זוכר שעברו לקבוצות מנצחות, נכנסו לקבוצה במקום שחקן שתרם מעל הממוצע והרימו אותם - וינס קרטר בנטס (נכנס במקום קרי קיטלס), דרקסלר ברוקטס (במקום ורנון מקסוול שהיה שם אופציה 2 ואחרי אליפות נראה לי) דוראנט בכל קבוצה (אפשר להוריד את הנטס שהיו מפסידים לפניו), ואפילו הולידיי בבאקס. הארדן סידר לאמבייד סלים יותר קלים, זה כן.
מעדיף את דזמונד ביין עליו ועוד שחקן שכבר דירגתם.


דרוזן קיבל אצלי עונש יותר גדול על אי ההגעה של הבולס לפלייאוף. מילא היו מודחים בפלייאין ממקום 7.

קייד קאנינגהאם - אולי אני נסחף בהייפ - אבל יש לו את כל הכלים והוא התחיל לחבר את העניינים. גם בשנה שעברה נתתם לי בראש על זה ששמתי את אדוארדס בטופ 20 וצדקתי, אני מרגיש שכאן זה אותו דבר. ההימור שלי שניכנס לעונה קייד יראה לכם שזה ה-area code שלו, ואני יודע שמדרגים ערך נוכחי, אבל לדעתי זה הערך הנוכחי שלו. עוד כמה משחקים נראה אם פגעתי או לא. כשמסתכלים קדימה אז אמבייד ה-mvp, אמור להיות לו הערך הנוכחי הכי גבוה, ובחרתי בקלות לשים אותו מאחוריי אחרים שלדעתי יביאו ערך גבוה יותר ממנו walking into the season. בכל מקרה אני חושהךב שקייד יתרום יותר, ובאופן שלא מתפרש לשני צדדים, מכמעט כל השמות ששמתם לפניו - מידלטון, קליי, מקולום, ווייט, ריבס וכו׳.

דז׳אנטה מורי שחקן מצויין והוא היה מת לחלק מהסקילס שיש לקייד. וגם בסה״כ דירגתי את מורי שני מקומות מתחתיו.



אגב אפשר לעבור לרביעיה הבאה בעיניי.
 

Rapgamer

Well-known member
דרוזן קיבל עונש שהבולס לא עשו פלייאוף? מה נגיד על קייד שניצח בקריירת הNBA שלו 23 משחקי כדורסל במצטבר?

המטרה בדירוג היא לא לתת projection מי יהיה טוב בעונה הבאה. לכן אני גם לא חושב שצדקת כשדירגת את אדוארדס בטופ 20 לפני שנה, או שאתה מדרג את מובלי גבוה מדי בכל עונה מתוך ציפייה שיעלה מדרגה בעתיד (והוא יעלה). ברור ששחקנים צעירים נוטים להשתפר.

אנחנו גם לא מדרגים ערך נוכחי אלא יכולת נוכחית. הערך של קייד גבוה כי הוא כישרון רציני על חוזה רוקי. היכולת שהוא הראה בינתיים (צריך לומר- ב70 ומשהו משחקים בקריירה במצטבר) היא של רכז פותח ממוצע ומטה.
אתה מוזמן לפרט באיזה סקילס קייד כל כך יותר טוב ממורי. דז'ונטה קולע טוב ממנו ליטרלי מכל טווח אפשרי, מאבד הרבה פחות ושומר כמה רמות מעליו.

אתה אוהב PER נכון? קייד העונה מקום 181 בליגה.
 
למעלה