דכאון שלפני גיוס

סופרשיפ

New member
יהודה הביא הוכחה שזו סיירת

אולי אתם תביאו הוכחה שזו לא סיירת במקום סתם ל***ן לנו ת'שכל.
 

RHIB

New member
בואנה מסתבר שאתם כן פעורים קטנים.

תחיו בסרט שלכם, כן זו סיירת, ותמשיכו לפנטז עליה כי אתם בחיים גם לא תגיעו אליה. אפשר לחשוב מזה משנה סיירת או לא סיירת.
 

IאביעדI

New member
אתה ממש מרגיז

מי שחולם להגיע נמוך גם יגיע נמוך. וזה שיש לוזרים כמוך בעולם לא הופך אותו לטוב יותר. אם תחשוב שתיפול כבר נפלת!!!
 

CANDY MAN

New member
הנה ההוכחה...

מכיר את ההכנה לכושר קרבי של יובל עילם? באחד המאמרים שלו הוא כותב מאמר נחמד על כל השאיפה ותהילה סביב הסיירות ואני יצטט לך חלק של מה שהוא אומר שמוכיח ששייטת 13 זאת לא סיירת! יובל עילם שירת ב-669 (שגם היא לא סיירת) ואני מקווה שלפחות אם מישהו מנוסה ובעל ידע אומר משהו אז אתה תאמין לו ותקשיב לו! "סיירת - מילת הקסם! יום סיירות משמש לרבים את ההזדמנות להראות לכלל העולם שהם שוים. קיבלת יום סיירות? עברת יום סיירות? לאן עברת? אף אחד לא שואל שאלות כגון: מה אתה רוצה לעשות בצבא? האם אתה יודע מה זה אומר לשרת ביחידות האלה? האם אתה רוצה? כאילו התשובה ברורה מאליו, אם המסלול הוא קרבי - מובן מאליו שלשם הולכים. כאילו ברור מאליו שהדבר היחיד שיש או הדבר היחיד שנחשב הוא סיירת. לא משנה שהמלה הזו בכלל לא רלוונטית לכמה מהיחידות אליהן אפשר להגיע דרך יום הסיירות. 669 אינה סיירת, שייטת 13 אינה סיירת. שתי היחידות הללו הן דוגמא ליחידות שגם הרבה מאוד מהמאפיינים של סיירת אינן כלולות בהן. במהות שלהן אין עבודת צוות כמו בסיירת, לא יחסים בינאישיים כמו בצוותים של סיירות, גם לא מבצעים של סיירות. קורס חובלים וצוללות אינן סיירות למרות שיש לקורס חובלים ולשירות בצוללות משמעות אדירה מבחינת ביטחון המדינה." ולמי שרוצה לקרוא את המאמר השלם.
 

IאביעדI

New member
וזה אומר מפקד השייטת?

מאיפה אתה יודע מה בדיוק עושים הפלגים האלה? ולפי מילון ההגדרה של סיור- ביקור- בעיקר להכרת המקום או לתכלית מדעית וצבאית. אז אני לא מתיימר להגיד שאני כן יודע אבל אולי כן? וחוץ מזה- לא כל מי שעוסק בסיור הוא בסיירת. אתה רוצה להגיד לי שהדבורים והסטילי"ם לא מסיירים?
 

CANDY MAN

New member
אתה עיוור?

כתבתי בהודעה השנייה שיש מצב שהוא צודק... כי באמת סטי"לים זאת יחידת התנדבות.
 

recon

New member
שייטת 13 ממש לא יחידת סיור

סיירת זו יחידה שהוקמה קודם כל לאיסוף מודיעין. פלס"ר 7 ו-500 הן הכי קלאסיות בעיקרון. יחידות כמו שייטת 13, דובדבן, אגוז, מגלן, 669 ועוד כמה, הן לא יחידות סיור. הן יותר בסגנון של direct hit (כתבתי את זה נכון?). נכון, שייטת 13 עוששה סיורים בחופי אויב וכו', אבל זה לא היעוד האמיתי שלה. היא לא הוקמה לצורך איסוף מודיעין. ובקשר ל"הוכחה" שנתנו פה עם המודעה של הגדנ"ע, אז כנראה בעתלית רצו קצת להלהיב, כי סיירת זה שם מפוצץ וכו', אז כתבו סיירת. זה לא הוכחה.
 
למעלה