דלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן

לפני כמה ימים התחלתי לקיים יחסי מין הפעם הראשונה. היום בבוקר התחלתי להרגיש כאבים בסיום מתן שתן ומעין הרגשה לא נעימה לאורך כל היום שלא "התרוקנתי". לפי מה שידוע לי, כל זה מעיד על דלקת בדרכי השתן. רציתי לדעת אם אפשר לקחת כל אנטיביוטיקה שהיא או שלכל מקרה יש תרופה אחרת שמתאימה לו? זה קצת בעייתי להזמין עכשיו תור לרופא כי מתחיל חופש שבועות ואני גם לא יודעת לאיזה רופא אני אמורה לפנות... [וההורים נמצאים בחו"ל] אז רציתי לדעת אם יש דרך כלשהי לטפל בזה בלי לפנות לרופא, אולי אנטיביוטיקה שבטוח תתאים, בלי לבצע בדיקות.
 
תראי

את לא יכולה לאבחן את זה כך. צריך ללכת לרופא, יש מחר קופ"ח, ואני יודעת שבמאוחדת לפחות יש רפואת חירום שפתוח לאורך היום וניתן להיכנס בלי, תור. אין מה לחכות אם זו דלקת זה עלול להכאיב מאוד,להפריע ואף להגיע לדימום בשתן. לא כדאי לדחות את זה. אני יודעת שבמקרי חירום ניתן "להידחף" לרופא המשפחה- הוא יטפל בזה, יתן לך אנטיביוטיקה ויקח ממך בדיקת שתן. לכי למרפאה עכשיו, או מחר על הבוקר...את לא יכולה לקחת אנטיביוטיקה על דעת עצמך, אגב, יש בבתי מרקחת מעין אבקה ששותים לא זוכרת את שמה, אבל היא לא מהווה טיפול ממשי לבעיה.שלא תצפי שזה יפתור את הבעיה, אם תסתמכי על זה,המצב עלול להיות גרוע יותר. בינתיים תשתי הרבה, אפילו מיץ חמוציות אם יש לך. תרגישי טוב.
 
תודה על התגובה :)

הכל מקרה, רוב מה שהיה בבוקר נעלם. כלומר, כבר לא כואב לי ממש ואין לי את ההרגשה המציקה. זה הגיוני שזה פתאום עבר לי מעצמו?
 

L161

New member
זה הגיוני מאוד

אני התחלתי בערל לפני שנה וחצי לקיים יחסי מין וכמעט בכל פעם לאחר סיום יחסי המין (בערך כ 24 שעות אחרי) באה לי דלקת בשתן. יש סוג של משחק וגם זה בא בנרות- איך שאת מעדיפה קוראית לזה אגיסטן וזה מיועד לנו !! לכל הנשים הרגישות שלאחר קיום יחסי המין באה להם שלקת בשתן ודרך אגב כמובן זה ללא מרשם רופא. אם את מקיימת יחסי מין קבועים אני ממליצה לך להיסחב עם זה תמיד,אין מצב שאני זזה מהבית בלי זה. אה ודרך אגב אני משתמשת בנרות,המשחה והנרות זה אותו עיקרון זה פשוט איך שאת מעדיפה,איך שנוח לך. בהצלחה !
 
למעלה