דניאל ואיתן עוברים לגור ביחד ומתוכננת הפקת

נטע20111

New member
הי,

איחוד כתובות משמח ביותר, אני מקווה שבקרוב נשמע גם אצל ליהי ובן. אישית , הייתי שמחה גם לצפות בתוכנית משותפת של הבנות. את יודעת , בימים האחרונים התייחסו כותבים לגבי קרן/ליהי אני לא רואה שהיה מהמשותף ביניהן - הן היו חברות ,לא פסול בכלל, בשל הנתינה והלויאליות הגבוהה של ליהי כחברה, עד הסוף. בעיני , ליהי בחורה חכמה, אינטליגנטית , כייפית וטובת לב. כשהיא התחרטה והתעשתה , זה היה ניכר בכל רמח אבריה , זה היה כן ואמיתי. אני רואה בה בחורה , שהצליחה להתגבר על חוסר הביטחון והבלבול שהיתה שרויה בו בתחילת התוכנית . אני מורידה בפניה כובע , על שחשפה , שיתפה , התמודדה ושבה למסלול הטבעי שלה . והמסלול היה חיובי ביותר. אני מעריכה אותה על האומץ והכנות להחשף ללא הגנות ומגננות . לזה דרוש אומץ רב. נו, ועל דניאל כבר כתבתי - שהיא היא האחת שלי !!!!! אבל זה לא מונע ממני להעריך בנות אחרות , לאהוב אותן ולכבד. אגב , בפורום לא ניתנה ההזדמנות שהיו בנות נוספות פייבוריטיות שלי , כמו ענת שלזינגר , עדי , ששון ( אוי ברח לי השם הפרטי).. זהו לינוי , איילת במחשבה נוספת , לא הייתי מתנגדת לתוכנית שתכלול את כל הבנות האלה......... יכול היה להיות שונה..ומעניין.
 

leeee2

New member
וכרגיל - את צודקת...

נאמר כבר הכל... מסכימה איתך לגבי רוב הבנות שם, רובן איכותיות ומעניינות...יש איזה כמה שהייתי מוותרת עליהן.... אני גם מאד אוהבת ומעריכה את ליהי ואת הזוגיות שלהם... וכמובן שאין, אבל אין על דניאל ואיתן.. פשוט זוג מושלם... (נטע, את לא חושבת שלוואלה מגיע קרדיט קטנטן על השידוך המוצלח??)
 

נטע20111

New member
הי, ערב טוב.......

אני ממש שמחהההההה..... איזה נחת יש לנו מהילדים שלנו...... שרק יהיה להם טוב טפו-טפו .... גאוות אימהות...... לי - יקירתי פה לא היה שידוך , אף לא קטנטן זו היתה אהבה ממבט ראשון שהבשילה - העמיקה - התהדקה והלוואי , הלוואי שנזכה ........ לבשורות טובות לשמוע. הפעם אני נשבעת , אני באה עם מתנה.... ו-וואלה שימשיכו להתעלם , אני כבר לא מצפה מהם לכלום. אגב - עוד לא קראתי את שכתבת , וכמה חבל לי.
 

leeee2

New member
שולחת לך עכשיו במסר....

וכמובן שהשידוך היה בצחוק.. זה ממש לא היה בתוכנית של ערוץ שדווקא הם.. אהבה ממבט ראשון.. לגמרי.. מישהי כתבה פה פעם "פגיעה בול של קופידון". אהבתי.
 

נטע20111

New member
לי,

אני מתמוגגת..... אני מוצפת רגשית ממחוזקים לעולם ומההורדה של אקרובט מאתמול וואו , אוקינוס נחת ..... ים של אהבה , וזה ניכר בכל תו של מימיקת הפנים שלהם..... רגעים גדולים....
 

שזטערי

New member
לי, הצפיה בסרטון גרמה לי געגעו לתוכנית

איתן ודניאל כל כך יפים ומאוהבים שכייף לצפות בהם.
 

שזטערי

New member
הי נטע

ליהי ובן גרים יחד כבר מזמן- רק משתדלים לשמור על שקט תיקשורתי. בפייס של בן הוא סיפר שביום הראשון ללימודים של ליהי הוא הכין לה שקית עם כריך ומעדן "לגאונה שלו......" יש בדף של "ליהי ובן האהובים" מלא תמונות מתויגות של השתתפותם בארוע במשפחה של ליהי וכו'. ואמא של ליהי כתבה שם שהיא מאחלת לכולם זוגיות מדהימה כמו שיש לליהי עם בן. (ליהי ובן נכנסים מידי פעם וכותבים כמה מילים או עושים לייק וכו'. הבנתי שכך מתפקד גם הדף של איתן ודניאל) כך שלא תבוא שום כתבה רישמית שלהם על מגורים משותפים, הם כנראה לא מעוניינים לשתף את התקשורת בחייהם הפרטיים. גם בעיני ליהי בחורה חכמה, רגישה אינטליגנטית וכייפית. לא מצליחה להבין למה הרבה צופים ממש לא אהבו אותה. אבל כל אחד וטעמו הוא. בקשר לדניאל, לפעמים התחברתי אליה ולפעמים לא, אבל מאוד הערכתי את ההתנהלות הבוגרת שלה בקשר עם איתן. ואני שמחה עבורם שהקשר הוא אמיתי ואוהב. הבנתי שהיא הפייבוריטית שלך. בקשר לשאר הבנות: מעניין גם אני מאוד אהבתי את ענת שלזינגר ולפעמים גם את אורטל, למרות שפעמים רבות הסתייגתי מההתנהלות שלה. בניגוד לרבים אחרים אני כן אהבתי את קרן, את ההומור שלה, את התגובות המהירות את יכולת ההתבטאות הרהוטה ואת החייוך שלה. אבל אני חייבת לציין שלא ראיתי את התוכנית מההתחלה ולכן לא הייתי מודעת לרכילויות ולחיבור שהיה בינה לבין ליהי ואתי. רק בדיאבד הבנתי שגם ליהי נסחפה לאוירה הזאת. שמחה שהיא תפסה את עצמה בזמן ואז ראינו איזו בחורה איכותית וכנה היא. אני אשמח מאוד לראות תוכנית בהשתתפותן של דניאל וליהי.
 
למעלה