דנשה עזב. זיו ארז מונה למאמן זמני.

Pure M

New member
דנשה עזב. זיו ארז מונה למאמן זמני.

מה אתם חושבים על זה? האם למאמן חסר ניסיון יש סיכוי לעשות את זה? האם זה היה הצעד הנכון, אחרי שדן שמיר השיג הישגים נכבדים, ביניהם זכיה בשני גביעים ברציפות? היה ריאיון עם דני קליין ב"עושים ספורט" בגלי צה"ל, והוא דיבר על הנושא: "ברגע שדן ראה שהוא לא יכול להשפיע הוא קם והלך. אתמול הוא ביקש ממני להיפגש, הוא שם את הדברים על השולחן ואמרתי לו לשדעתי הוא לא צריך לעזוב ואפילו שהוא חייב להישאר. דן ביקש זמן נוסף לחשוב על זה והבוקר הוא החליט שהוא לא ממשיך". "אחרי כל הפסד דן השקיע יותר וישב עם עוזרי המאמנים וניסה. כיבדתי את דן ואת ההחלטה שלו. היתה תחושה כבדה הבוקר בהיכל. זה לא פשוט. דן הוא מאמן צעיר והוא יצטרך להפיק לקחים לשנים הבאות. הצעירות שלו באה לידי ביטוי במקומות כאלה ואחרים. אין לי ספק שבאחד הימים הוא יחזור אלינו. מערכת היחסים איתו נפלאה".
 

AmiTutiT14

New member
עכשיו אפשר לסכם את ההרגשה האמביוולנטית שלי:

טוב אולי עוד לא בדיוק על הנקודה, כי אני עדיין קצת נדה בין שמחה לעצב, אבל אפשר להגיד שאני נוטה יותר לכיוון העצב. גאון כדורסל בן 33, לקח איתנו שני גביעים בשתי העונות היחידות בהן שימש כמאמן ראשי, ועוד בקבוצה לחוצה כמו הפועל ירושלים, הביא לנו את הישראלים הכי טובים. עשה טעות אחת, אמנם גדולה, שדי חירבה לנו את העונה, אבל האינסטינקטים שלי אומרים שאנחנו עוד נתחרט על ההתפטרות הזאת (בדיוק כמו שכולם מתחרטים בדיעבד על זה שדרוקר התפטר ורק לא מודים בזה). חוץ מזה, ואפילו בעצם, זה לא שירדנו ליגה, במקרה הגרוע ביותר נהייה מקום 5-6. במובן מסויים אפשר להגיד שדנשה עשה טובה כשלא העלה אותנו לפיינל פור, גרם לנו לזרוק 500 ש"ח על כרטיסים ועוד 200 על דלק ואוכל, ובסוף שוב להתאכזב (עד כמה שזה נשמע רע...) חבל לי שזה הגיע בנקודה הזאת של העונה, ואם כבר לא אז לא מוקדם יותר, הרי מה נשאר, 5-6 משחקים?
 

Pure M

New member
אני מסכים איתך..

הבנאדם מבין כדורסל, יודע את העבודה, ולדעתי זה היה הרבה יותר חוסר מזל מבעיה אמיתית. בכל מקרה, הקבוצה כרגע פשוט זקוקה לזעזוע אם רוצים להזיז משהו בזמן הקצר שנותר.
 

BenjiMan

New member
לפי דעתי...

הוא יחזור להפועל בעוד כמה שנים...הוא מאמן מצוין...והמערכת אוהבת אותו...וגם האוהדים... קליין כבר רמז על זה שנראה אותו שוב על הקווים... קדימה הפועל...!!! ב.
 
רגע עצוב מאוד

לדעתי, גם אם היינו מסיימים העונה במקום השמיני, עדיין צריך היה להשאיר את דן שמיר. המאמן הצעיר הזה עשה הסטוריה, וגם בעונה משונה כמו הנוכחית, עם רכבת זרים בלתי נגמרת ועם רכז בודד, הוא הביא איכשהוא גביע, שזה הישג ענק. אדיר. אנחנו אולי נוטים לשכוח, אבל בדרך הוא עבר את בני השרון ואת חולון, וניצח בגמר את מכבי במשחק ענק. אני משתגע מ"אוהדי ההצלחות" [כמה אבסורדי] במלחה ששרקו לו בוז. להביא גביע בתנאים האלה זה כמעט בלתי אפשרי, והוא נתן להם תואר. מגיע לו כל הרספקט, וחבל שהצ'אנס - גם במחיר של אי הגעה לפיינל פור - לא ניתן לו. מילה נוספת לכל מיני "עיתונאים" ירושלמים. הגועל נפש שאחראי לרוב הכשלונות של הקבוצה בשנים האחרונות זה בעיקר ה"עיתונות" [אם כך ניתן לקרוא לחבורת רפי השכל שם] הנשכנית והלא מקצוענית הירושלמית. בשנה האחרונה חל שיפור מסויים. לאחר שמשה זיגדון נעלם מחיינו, ובעיקר לאחר שאמיר מתוסכל הוכברג הלך גם הוא להפועל קטמון [והצליח להראות לכולנו כמה שהוא מוכשר, וכמה שהביקורת הרצחנית שהוא שפך במשך שנים על הפועל בכדורסל ומירר את חייהם של כל המאמנים כאן, "עזרה" לו ב"הצלחה" עם קבוצתו החדשה]. נותרנו בעיקר עם שריד אחד שעושה הרבה רעש ובעיקר נזק: רמי מנדל. כל מי ששמע אותו מתווכח עם שמיר לאחר הזכייה בגביע ברדיו ירושלים - יכול היה להתפקע מצחוק. הבנאדם ירד לרמה האישית הכי נמוכה שרק יכולה להיות, ובעקביות ראוייה לציון הקפיד "להתנקם" בדן שמיר כל שבוע במאמרים נבובים בטור שלו ב"ידיעות ירושלים". אז אדון מנדל מלא סיפוק ויושב לו מדושן עונג על כסאו באולפן. אבל אחרי הכל הוא וחבריו היו והינם הצרה האמיתית של הפועל ירושלים. לא מאמנים ולא קהל. רמי מנדל וכמה מחבריו הם הצרה הצרורה שעדיין נשארה לנו.
 
עזבו אתכם בבלטים והספדים, הוא נתן

2 גביעים, במשחק הגביע האחרון זה פשוט היה מזל של הפועל! שופטים חרבנה, וארנולד נפל על יום מצויין עם מזל גדול וזהו... כבר הובלנו עליכם ב24 נקודות, משום מה ברבע האחרון מכבי השתתקה עם אינספור איבודי כדור וטעויות שירושלים הוציאה מהם ריבאונדי הגנה מוצלחים אחד אחרי השני. פשוט כאב הלב כי כולם יודעים שאנחנו הינו אמורים לנצח
 
למעלה