דעות קצרות ל-UFC 158

Daniel Bryan

New member
דעות קצרות ל-UFC 158

אם לא כאן אני אמור לפרסם את זה תעבירו לשרשור המתאים כי אני לא ממש זוכר לאיפה אני צריך לשרשר את זה.

בכ"מ, באיחור "קטן", ראיתי סוף-סוף את UFC 158. לדעתי היה אחלה של אירוע, אולי זה בגלל שראיתי באיכות 720P בפעם הראשונה (תענוג! יותר אני לא מתפשר על HDTV) או בגלל שהתגעגעתי ל-MMA. לגבי הדיון על GSP - כן, הוא לא מתפרע בלשון המעטה בקרבות שלו אבל זאת הטקטיקה שלו ואני מכבד את זה. אהבתי את ההופעה של ג'ונס נגד ראשד אבנס שגם היא "זכתה" לביקורות דומות וגם כאן נהניתי.

UFC 159 ו-160 נשמעים מצויין. אם מישהו זוכר אותי או עקב אחרי ההודעות שלי כשהייתי כותב כאן יותר הוא בטח יודע שאני אוהד גדול של ג'ונס אז אני תמיד מצפה לכל קרב שלו. לא יכול לחכות לראות את ג'ונס משתיק את סונן ודיינה אחרי כל הרעש שהם עשו עם הביטול של הקרב לפני כמה חודשים. אגב הפרומו של NTF2 לקרב ממש מצויין. אה, וכמובן יש קרב של רוי נלסון ב-UFC 159


גם 160 נראה מעולה, ולסקז נגד סילבה והחזרה שאני אישית מאוד ציפיתי לה של מארק האנט, מישהו שממש אהבתי באירוע הראשון שאי פעם ראיתי ולצערי מאז נפצע (אני לא צופה ב-UFC On Fuel אבל אולי אראה את זה מאוחר יותר בשביל מארק).

אני אופטימי בסה"כ
 

Daniel Bryan

New member


"שאני אישית מאוד ציפיתי לה של מארק האנט, מישהו שממש אהבתי באירוע הראשון שאי פעם ראיתי ולצערי מאז נפצע (אני לא צופה ב-UFC On Fuel אבל אולי אראה את זה מאוחר יותר בשביל מארק)."

אבל אם אמרת שזה מצויין כנראה שאראה את זה מחר. תודה על הלינק, אגב
 

מרקו בי

New member
שמתי לב לטעות שלי אחרי שפירסמתי

פשוט לקח לי זמן למצוא את הלינק, עד שמצאתי לומר את האמת די שכחתי מה כתבת

אבל היה קרב נפלא. גם הקרב המרכזי היה כזה אם יצא לך לראות
 

AmitNHB

New member
אין כאן חוקי שרשור נוקשים. בעיקרון אני נוטה

לאחד עם יש כמה הודעות נפרדות עם מעט תגובות שקשורת ב media או שאלות כלליות או סתם הודעות מנהלתיות. ג'ונס נגד סונן זה mismatch לא מעולם הזה לדעתי, אבל אם זה יסתיים ב KO של סונן, זה יהיה שווה את זה.
 
למעלה