דעתי האישית על המתמודדים

יניבל1

New member
ממש לא נראה לי

אני מניח שכשהשוות ביניהם התכוונת לעניין שאשר הוא כביכול חלש אופי שילך עם החזקי והם יזרקו אותו כשלא יצתרכו בו (כמו שהיה עם דן ומשה באמת). אז דבר ראשון , אשר לא עושה רושם של שפוט עד עכשיו(לי לפחות) דבר שני ויותר חשוב , הוא מילא בוחר בחירה אינדיבידואלית לחלוטין, הוא לא יכול לדעת מה שאר האנשים בחרו, ככה שאין לו עם מי ליישר קו .
 

omer719

New member
../images/Emo45.gif כ"כ נכון!../images/Emo6.gif

לגמריי, הכי לא שמים אליו, הוא נחמד מצחיק, אבל בעיקר לא מזיק. גם לי יש הרגשה הוא יהיה משה כזה, אלא אם כן לא הספקנו להכיר אותו מספיק ב- 12 ימים האלה.
 

יניבל1

New member
יש מצב

אם תשימו לב אף אחד לא הצביע כנגדו בראשון (טוב חוץ מרנין, אבל זה בגלל החילוקי דעות הדתיים ביניהם, לא בהכרח בגלל האישיות שלו).
 

u r a n i a

New member
יכול מאוד להיות.

אין לי עדיין דעה מגובשת על אשר, אבל הוא עושה לי רושם של טיפוס שיגיע לשלבים האחרונים: יש בו שילוב של תחמנות (עיין ערך משפחת בובליל) שעוזרת לו לשרוד, עם חבר'המניות ויכולת להתחבב על אנשים - אהבתי את איך שהוא הנחה את ערב הקריוקי... ואיך שהוא מכין אוכל - כמו "אב בית" כזה... מצד שני, אני לא מבינה איך הוא עוזב אישה בסוף ההריון
 

ShukyD

New member
אני ממש מעריך אותו

הוא נראה לי אחד התותחים והוא סבבה לגמרי
 

נעמה 8181

New member
אם אפשר תסבירי לי במפורש????

מיקי חמודה לכל הבנות כולל לערבייה החננה והמטופשת עם העיניים המפחידות שי אחלה עם כולם כולל עם שפרה המתוסבכת והמוזרה-וזה ממש לא בגלל הרקע שלה - זו פשוט אשיות שאתה נולדה תראי אולי מיקי ושי לא שולפים ציפורניים בגלל המצלמות -אבל בגלל שאני צפיתי בהם רק לעיני המצלמות אני יכולה לגבש דעה עליהם רק על פי המצלמות. ועל פי המצלמות כל שיחה שבה משתתפים מיקי ושי היא סופר מעניינת וזו עובדה. ולמה לעזאזל כולם פה לא מוכנים להודות בזה?????????
 

BBB13

New member
זה הרבה פלצף

פעם אחת ליאון ביקש מצבר ככה בקלילות להגיד לו שיהיה טוב.. אז הוא התחיל לחפור שם חצי שעה למה הוא לא יגיד את זה כי זה לא תפיסת העולם שלו הדיבור שלו לא תכליתי צריך לדעת להשאיר את את הפקולטה לפילוסופיה במקומה.
 
למעלה