דעתכם על אנטרפרייז J אפשרית?

Moshe972

New member
דעתכם על אנטרפרייז J אפשרית?

בדגם J שנראה בתמונה (עיצוב אפשרי שמצאתי באינטרנט) ניכר שהחלק התחתון נעלם כמעט לגמרי והספינה מעוצבת יותר כמקשה אחת - אהבתי. לדעתי זהו כיוון התפתחותי אפשרי בסדרות עתידיות ואף רצוי. בסופו של דבר אנטרפרייז D היתה ותישאר הספינה הכי קלאסית מכל הבחינות. עד היום יש לי את השרטוטים המלאים שלה (BLUEPRINTS) עליהם הייתי עובר שעות עוד בתקופת התיכון. אנטרפרייז E איבדה לטעמי את החן שהיה ל - D כמו כן הגשר של E קר ומנוכר בהשוואה ל-D והסוללות ב E גדולות מדי עבור גוף הספינה.(BUT I STILL LIKE HER!!!)
 
היא נראת כמו מתלה מגבות עם תקליט מחובר אליו לגבי הD אתה צודק .. היה לה עיצוב מאוד יפה אבל אל תשכח שהראשונה מTOS ביחס לתקופה שלה הייתה שיא השיכלול כשבשנות השישים לרוב חללית הייתה או טיל עם סנפירים ולרוב בצבע אדום או סתם צלחת מעופפת
 

goldy

New member
למה כל החלליות אווירודינאמיות../images/Emo163.gif

אם אין התנגדות בחלל?
 

Moshe972

New member
מי שעשה את זה עשה עבודה טובה ביחס למקור מהפרק

האיכות די מרשימה למי שזוכר את המסדרונות של אנרטפרייז J מהפרק של אנטרפרייז 01NX (יש קישור מעלה) הם דיי אפלים וזה מאכזב. ובכלל אני מרגיש שאני (אנחנו) עושה כרגע דבר כל כך טרקי וזה להעביר ביקורת על משהו שהיה בחלקיק פרק ונוגע בכלל לסדרה שעוד לא קיימת על ספינה שעוד לא נבנתה.
 

cפיר

New member
אני אוהב את זה

זה בהחלט ניראה עתידני ביחס לדגמי האנטרפרייז שידועים.. רק דבר אחד מפריע לי- היא ניראת שטוחה מדי.. זה ניראה כאילו יש לה רק מפלס אחד והאורות יוצאים מהתקרה..
 
למעלה