דפי הסבר מטרונית

מצב
הנושא נעול.

asmopil

New member
פגיעה משמעותית בשירות לשוק תלפיות בהדר

דפי הסבר מטרונית
פגיעה משמעותית בשירות לשוק תלפיות בהדר
מי שלא מכיר את חיפה עשוי לחשוב שהמטרוניות והאוטובוסים מגיעים לשוק תלפיות, אך האמת היא שזה נכון רק באופן חלקי.
מסלול המטרונית אל חיפה עובר דרך רחוב הרצל ולא דרך רחוב החלוץ, מה שלא מפריע למשרד התחבורה לקרוא לתחנה שוק תלפיות.
בנוסף, וזה כבר חמור יותר, הנוסעים מהשוק אל פנים חיפה יצטרכו לטפס את כל המדרגות מרחוב החלוץ להרצל על מנת לתפוס 114/115/111/112/3/42.
אם מישהו רצה לחסל את השוק הנה הוא הצליח.
 

alantan

New member
אולי הצעד המתבקש הוא שינוי בקו כמו 115 או אחד

פגיעה משמעותית בשירות לשוק תלפיות בהדר
מי שלא מכיר את חיפה עשוי לחשוב שהמטרוניות והאוטובוסים מגיעים לשוק תלפיות, אך האמת היא שזה נכון רק באופן חלקי.
מסלול המטרונית אל חיפה עובר דרך רחוב הרצל ולא דרך רחוב החלוץ, מה שלא מפריע למשרד התחבורה לקרוא לתחנה שוק תלפיות.
בנוסף, וזה כבר חמור יותר, הנוסעים מהשוק אל פנים חיפה יצטרכו לטפס את כל המדרגות מרחוב החלוץ להרצל על מנת לתפוס 114/115/111/112/3/42.
אם מישהו רצה לחסל את השוק הנה הוא הצליח.
אולי הצעד המתבקש הוא שינוי בקו כמו 115 או אחד
הקווים האחרים, שלא ימשיך למרכזית המפרץ אלא יפנה ימינה מיל"ג להרצל ויחזור למערב העיר. כך מי שקשה לו לעלות לרחוב החלוץ יוכל להשתמש בקו הזה בשביל נסיעה קצרה לרחוב הרצל, ושם להחליף.

המצב הקודם בהדר היה מסובך להבנה בצורה בלתי נסבלת, ואף היום הוא לא מספיק פשוט.
 

asmopil

New member
אני אמשיך את הכיוון שלך

אולי הצעד המתבקש הוא שינוי בקו כמו 115 או אחד
הקווים האחרים, שלא ימשיך למרכזית המפרץ אלא יפנה ימינה מיל"ג להרצל ויחזור למערב העיר. כך מי שקשה לו לעלות לרחוב החלוץ יוכל להשתמש בקו הזה בשביל נסיעה קצרה לרחוב הרצל, ושם להחליף.

המצב הקודם בהדר היה מסובך להבנה בצורה בלתי נסבלת, ואף היום הוא לא מספיק פשוט.
אני אמשיך את הכיוון שלך
111 שיפנה ימינה חזרה להרצל, חשוב שיהיה קו שימשיך לצומת הקריות - 115 - משום שקווי המטרונית לא יעברו בצומת הקריות.
 
נו, אבל החלוץ היה חד-סטרי מאז ומעולם!

פגיעה משמעותית בשירות לשוק תלפיות בהדר
מי שלא מכיר את חיפה עשוי לחשוב שהמטרוניות והאוטובוסים מגיעים לשוק תלפיות, אך האמת היא שזה נכון רק באופן חלקי.
מסלול המטרונית אל חיפה עובר דרך רחוב הרצל ולא דרך רחוב החלוץ, מה שלא מפריע למשרד התחבורה לקרוא לתחנה שוק תלפיות.
בנוסף, וזה כבר חמור יותר, הנוסעים מהשוק אל פנים חיפה יצטרכו לטפס את כל המדרגות מרחוב החלוץ להרצל על מנת לתפוס 114/115/111/112/3/42.
אם מישהו רצה לחסל את השוק הנה הוא הצליח.
נו, אבל החלוץ היה חד-סטרי מאז ומעולם!
וגם תנועת האוטובוסים בהחלוץ היתה חד-סטרית מאז ומעולם, רק לכיוון ההפוך!
כל מי שאי פעם היה צריך לחזור משוק תלפיות לקריות, לנווה שאנן או לנשר נאלץ לטפס מהשוק עד רחוב הרצל, ומשם לקחת אוטובוס.
עכשיו היוצרות התהפכו, ודווקא הנוסעים לקריות ולנו"ש יקחו אוטובוס מהחלוץ, ולעומת זאת הנוסעים למערב חיפה ייאלצו לטפס להרצל.
אז שום דבר לא השתנה לרעה אלא רק התהפך ואין על מה להתלונן. בטח שאין לזה שום דבר עם "חיסול השוק" כדבריך.
 

asmopil

New member
צודק איליה, חוזר בי, מודה ועוזב

נו, אבל החלוץ היה חד-סטרי מאז ומעולם!
וגם תנועת האוטובוסים בהחלוץ היתה חד-סטרית מאז ומעולם, רק לכיוון ההפוך!
כל מי שאי פעם היה צריך לחזור משוק תלפיות לקריות, לנווה שאנן או לנשר נאלץ לטפס מהשוק עד רחוב הרצל, ומשם לקחת אוטובוס.
עכשיו היוצרות התהפכו, ודווקא הנוסעים לקריות ולנו"ש יקחו אוטובוס מהחלוץ, ולעומת זאת הנוסעים למערב חיפה ייאלצו לטפס להרצל.
אז שום דבר לא השתנה לרעה אלא רק התהפך ואין על מה להתלונן. בטח שאין לזה שום דבר עם "חיסול השוק" כדבריך.
צודק איליה, חוזר בי, מודה ועוזב
 
עלונים להורדה בעברית, רוסית וערבית

דפי הסבר מטרונית
עלונים להורדה בעברית, רוסית וערבית
http://metrobus.gov.il/info
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה