דצמבר 2020 בערוצי הסדרות של יס

גםצופה

Member
מנהל
מהן הסדרות העולות ביס בחודש דצמבר ?


NCIS עונות 16 + 17​

הסדרה המשטרתית האהובה והמצליחה חוזרת בשתי עונות 16 + 17​

הסדרה בכיכובו של מארק הרמון ("שיקאגו הופ", "הבית הלבן") חוזרת בשתי עונות, וכמובן שגם עונות אלה ממשיכות לשמור על קהל צופים נאמן ולשמור על רייטינג גבוה.
לתפקידי אורח מיוחדים יגיעו לעונה 16: צ'ארלס רובינסון ("בית דין לילי"), די וואלאס ("אי.טי חבר מכוכב אחר"), זוכה "גלובוס הזהב" דאבני קולמן ("אימפריית הפשע"), ג'ון דרייר ("האנטר") ועוד.
לתפקידי אורח בעונה 17 יגיעו: זוכה "אמי" כריסטופר לויד ("בחזרה לעתיד"), קארי טרנר (שיחקה את הארייט סימס בסדרת-האם JAG), פטריק דאפי ("תחנה 19", "אבא חורג אמא חורגת"), אלן גיר ("קאסל"), ליסה לו סיסרו ("בית חולים כללי") ועוד.
כל פרקי העונות עולים ל-VOD בבינג'.


עונה 16 החל מ-1/12 | ב-yesVOD ~ עונה 17 החל מ-31/12 | ב-yesVOD


NCIS_600x250.jpg
 

גםצופה

Member
מנהל
מהן הסדרות העולות ביס בחודש דצמבר ?

מיליון דברים קטנים 3​

הדרמה האהובה חוזרת בעונה חדשה​

החבורה המגובשת הסובבת את גארי (ג'יימס רודי, "בניחוש חוקר"), רום (רומני מלקו, "העשב של השכן") ואדי ( דיויד ג'יונטולי, "גרים"), שהינם חברים טובים שגם משפחותיהם קשורות זו, נכנסה ללבבות רבים וממשיכה לרגש.
בעונה החדשה, קבוצת החברים שתמיד נשענת זה על זו בדרכים שונות, מרגשות ושאפתניות, נחשפת לעולם חדש, עולם של מגפה עולמית. בדיוק שנראה כי כל אחד בדרכו מצליח להסתדר עם חייו, מופיעה המגפה ומשנה סדרי חיים ועולם וזה כמובן בנוסף לכל העניינים האחרים שצריך להתמודד איתם בחיי היום יום.
נגלה ונזכר מחדש את מה שהחבורה הזאת יודעת לעשות הכי טוב: בעזרת אהבתם ותמיכתם של חברים, אפשר לעבור הכל. אז אסור לנו לשכוח כי חברות היא לא דבר גדול, אלא מיליון דברים קטנים.
משודר צמוד לשידור בארה"ב.


עכשיו ב-yesVOD וב-STING TV ~ ומ-9/12 | 21:00 | ב-yes TV DRAMA


A_Million_Little_Things_600x250.jpg
 

גםצופה

Member
מנהל
מהן הסדרות העולות ביס בחודש דצמבר ?

חומריו האפלים 2​

סדרת הפנטזיה המופלאה מבית BBC ו-HBO חוזרת לעונה חדשה​

הסדרה מבוססת על הטרילוגיה זוכת הפרסים של פיליפ פולמן שנחשבת יצירת מופת מודרנית של סיפורת דמיונית.
העונה השנייה עומדת להיפתח בדיוק במקום בו הסתיימה העונה הראשונה, ותראה לנו מה נמצא מן העבר השני לשער שנפתח בפניה של ליירה.
שני העולמות ייחשפו בצורה נרחבת יותר והסוד שניסתה הכנסייה להסתיר מתושבי העולם ייחשף, כאשר כולם יהיו מודעים לעולם הנוסף שקיים ממש מעל הראש שלהם.
בעולם החדש תפגוש ליירה את וויל, ילד צעיר שגם מנסה לפענח את עברו, בוויל נתקלנו בכמה הזדמנויות עוד בעונה הראשונה, אז וויל גילה שער נסתר שמאפשר לו לעבור לעולם השני.
יחד ינסו השניים לפענח את המסתורין שבעברם ואיך הם קשורים זה לזו, כשברקע מרחפת לה סכנה המגיעה מצידה של גברת קולטר, שרוצה להחזיר את ליירה בחזרה הביתה בכל דרך אפשרית.
אל צוות השחקנים יצטרפו העונה טרנס סטאמפ, ג'ייד אנוקה וסימון קירבי.
משודר צמוד לשידור בארה"ב.


נמצא כבר בVOD והחל מ-3/12 ב-22:00 ב- yes TV ACTION

His_Dark_Materials_600x250.jpg
 
למעלה