דרור- עצור!!!!

אישגדול

New member
קרקאתי את הרשימה הזו

אני מודה, אני לא חקלאי. אני רק חובב טבע שמחפש דרך אחרת לטייל (מה לעשות, היו לי בעבר תקופות בהן טיילתי ברגל עם תרמיל, כיום אני קצת מוגבל בתחום). זה אומר שאסור לי לטייל, לתפיסתך?! ונכון, אני משלם יותר. לו יכולתי להרשות לעצמי, רכב השטח היה חונה ליד הבית ומשמש רק לטיולים, ורכב היבירדי היה משמש אותי ליום יום. רק שמבחינתך יש רק דרך אחת לטייל - ואם זה עם רכב שטח זה פסול. יש נקודות בטענות שעולות שאני אכן מקבל - צריך לאסור התקנת מגיני חזירים על כלי הרכב האלה (נדמה לי שתקנה כזו יוצאת או יצאה לאחרונה), אכן עולה יותר להחזיק אותם (אם כי הטענה במאמר שהבאת לא רלוונטית - רוב כלי הרכב עליהם אתה מדבר מונעים במנועי דיזל - לכן מנוע 4 ליטר מול שניים לא רלוונטי אצלנו). ולגבי הטענה שלך על גובה הפגוש - ראית איך נראה פולקווגן טוארג? הוא לא שונה מבחינת גובה פגוש ממשפחתית ממוצעת. (כאשר הוא נוסע על הכביש ולא הגביה את עצמו). לו התאונה היתה עם איסוזו טרופר יתכן שהיית צודק. ואני חוזר ואומר: אתה נעול, שום דבר לא יזיז אותך. לפחות תפסיק להתקע על התאונה הזאת - היא לא רלוונטות.
 

gurdesh

New member
"דליק טעה" שוב

אני מסכים ב 100% שרכב שטח מקומו הטבעי בשטח. כאשר בעיר הוא אולי פחות נוח ואולי פחות בטיחותי (וגם בזה אני לא בטוח מכיוון שמדובר לרוב ברכבים חדשים, מאובזרים, יותר חסכוניים פחות מזהמים) אבל מכאן ועד העליהום שאתה מנהל על קבוצת חובבי הטבע "חולי השטח", שאוהבים להגיע לשטח בדרכים שונות. (בל תשכח כי חברי הרשות להגנת הטבע, ורשות שמורות הטבע והגנים גם נוסעים ברכבי שטח). המרחק רב. כאשר אני משוכנע מהיכרות אישית כי מבין הג'יפאים האחוז היחסי של המצביעים לירוקים הוא גדול ביותר. ולא היה קשה לאחד את כל אוהבי הסביבה והטבע ולהגיע להשגים משמעותיים יותר בעתיד. אבל שוב מתגלה כאן גישה קיצונית מתנשאת, לא פרגמטית, לא סבלנית, פוליטית נטו. שהורסת כל חלקה טובה, ולא מאפשרת כמו בכל מדינה מתוקנת לגורמים ירוקים להשפיע.
 

EREZ82

New member
ג'ינג'י - מה אתה מברבר בירבורים ???

אז אל תיתן למשאיות להכנס לעיר, וגם שאוטובוסים לא יסעו בעיר . מה דעתך שנתחיל לרכב על חמורים ככה גם זה לא יצור זיהום אויר ?? תמשיכו לחשוב על רעיונות כאלה מפגרים וגם בקדנציה הבאה נראה איפה תהיו.
 
למעלה