קרקאתי את הרשימה הזו
אני מודה, אני לא חקלאי. אני רק חובב טבע שמחפש דרך אחרת לטייל (מה לעשות, היו לי בעבר תקופות בהן טיילתי ברגל עם תרמיל, כיום אני קצת מוגבל בתחום). זה אומר שאסור לי לטייל, לתפיסתך?! ונכון, אני משלם יותר. לו יכולתי להרשות לעצמי, רכב השטח היה חונה ליד הבית ומשמש רק לטיולים, ורכב היבירדי היה משמש אותי ליום יום. רק שמבחינתך יש רק דרך אחת לטייל - ואם זה עם רכב שטח זה פסול. יש נקודות בטענות שעולות שאני אכן מקבל - צריך לאסור התקנת מגיני חזירים על כלי הרכב האלה (נדמה לי שתקנה כזו יוצאת או יצאה לאחרונה), אכן עולה יותר להחזיק אותם (אם כי הטענה במאמר שהבאת לא רלוונטית - רוב כלי הרכב עליהם אתה מדבר מונעים במנועי דיזל - לכן מנוע 4 ליטר מול שניים לא רלוונטי אצלנו). ולגבי הטענה שלך על גובה הפגוש - ראית איך נראה פולקווגן טוארג? הוא לא שונה מבחינת גובה פגוש ממשפחתית ממוצעת. (כאשר הוא נוסע על הכביש ולא הגביה את עצמו). לו התאונה היתה עם איסוזו טרופר יתכן שהיית צודק. ואני חוזר ואומר: אתה נעול, שום דבר לא יזיז אותך. לפחות תפסיק להתקע על התאונה הזאת - היא לא רלוונטות.
אני מודה, אני לא חקלאי. אני רק חובב טבע שמחפש דרך אחרת לטייל (מה לעשות, היו לי בעבר תקופות בהן טיילתי ברגל עם תרמיל, כיום אני קצת מוגבל בתחום). זה אומר שאסור לי לטייל, לתפיסתך?! ונכון, אני משלם יותר. לו יכולתי להרשות לעצמי, רכב השטח היה חונה ליד הבית ומשמש רק לטיולים, ורכב היבירדי היה משמש אותי ליום יום. רק שמבחינתך יש רק דרך אחת לטייל - ואם זה עם רכב שטח זה פסול. יש נקודות בטענות שעולות שאני אכן מקבל - צריך לאסור התקנת מגיני חזירים על כלי הרכב האלה (נדמה לי שתקנה כזו יוצאת או יצאה לאחרונה), אכן עולה יותר להחזיק אותם (אם כי הטענה במאמר שהבאת לא רלוונטית - רוב כלי הרכב עליהם אתה מדבר מונעים במנועי דיזל - לכן מנוע 4 ליטר מול שניים לא רלוונטי אצלנו). ולגבי הטענה שלך על גובה הפגוש - ראית איך נראה פולקווגן טוארג? הוא לא שונה מבחינת גובה פגוש ממשפחתית ממוצעת. (כאשר הוא נוסע על הכביש ולא הגביה את עצמו). לו התאונה היתה עם איסוזו טרופר יתכן שהיית צודק. ואני חוזר ואומר: אתה נעול, שום דבר לא יזיז אותך. לפחות תפסיק להתקע על התאונה הזאת - היא לא רלוונטות.