דרושה!! עצה לאיך עושים את זה?!

שקדייה

New member
צ'יקה, את אמריקאית למופת../images/Emo70.gif../images/Emo8.gif

"אין דאון פיימנט" זו הסיבה מס' 1 למה האמריקאים שוכרים ולא קונים. ורק כדי שתבינו... הם צריכים לשים רק 10% מערך הבית. כלומר- עם 15K$ הם יכולים לארוז ולהכנס לבית יפיפה משלהם אבל תרבות הקרדיט מחסלת להם את ההזדמנות לעשות את זה. והבהרה קטנה- לא מקבלים החזרי מס על הבית אלא רכיב הריבית בתוך המשכנתא מוכר לצורך מס.
 

chikashel

New member
רגע רגע רגע...

הלו, מחירי הבתים עלו פה בהיסטורייה מאז שהיית פה. בפירלון לדוגמא- בית שלפני שנתיים נקנה ב-200,00, שווה היום (בלי שיפוצים!!!) 420 אלף...אנחנו, בשביל לגור איפה שאנחנו רוצים, בבית נורמאלי- לא וילה מפוארת, סתם "קאמפ" קטן צריכים לפחות עובדים על ה-35K! אבל אנחנו עובדים על זה... סבלנות. אל דאגה- שנה הבאה, בזמן הזה.... אינשללה, את תהיי גאה בנו.
 

שקדייה

New member
סחטיין על פיכסלון..../images/Emo8.gif

אני יודעת שהמחירים שם עלו.. בכלל כל רגן קאונטי בנסיקה. אחותי, אם כבר להשקיע, למה לא תקחו איזו ביקתה באנגלווד קליפ'ס? לא לרמה שלכם? עדיין, בהמון מקומות בארה"ב אפשר לקנות בית מקסים- בדיוק כמו זה שתארה שני ב- 150K$. אבל שוב.. אני לא מתייחסת לבית כ
אלא כ
. מבחינתי את העסקה אפשר לעשות סביב בית או סביב זית- המשכנתא היא הלהיט.
 

chikashel

New member
חכי חכי... עוד שנה נדבר.

בנתיים אנחנו רק חוסכים את הכסף... אחר-כך, אלוהים גדול... (אם את שומעת על איזו מציאה נדלנית וצריכה שותפים, תרימי טלפון...)
 

גרצייה

New member
יש לך המלצות על מקורות? קורסים?

בתור מרדנית-קנית-דירה-רק-כי-התחתנו אני חושבת בכיוון של להתלמד קצת בנדל"ן. אולי אחרי הודו
 

שקדייה

New member
אההמממ.....

יש קורס של המכללה לנדל"ן או משהו כזה שמתקיים בכפר הירוק. האמת זה לא ממש מתאים בעיני כי זה מתמקד במגוון נושאים נדל"ניים שלאו דווקא רלוונטים. על ייזום פרוייקטים, עניני פרצלציות, רשויות ועקיפתן וכו'.. לא משהו שנמצא ביכולת שלנו מבחינה תקציבית וגם מבחינת זמן. אני בזמנו נתתי יעוצים פרטיים , אבל בתחום מאוד מוגדר וצר- לימדתי על סוג עסקאות ספציפי בארה"ב. אז זה לא ממש קורס ולא נותן ידע כללי וגם קצת יקר. מה שאני אוהבת בנדל"ן זה את זה שהוא עושה בשבילנו את העבודה מאחרוי הקלעים. אני אוהבת עסקאות פשוטות, בלי קומבינות, בלי קשרים כאלו שלכל בן אדם מן הישוב יש נגישות אליהן, שהן בריסק אפסי וברווחיות מוגדרת מראש. כאלו שמאפשרות לי להמשיך בחיי ולא להתעסק עם זה- אם זה היה אחרת, הייתי עכשיו רכונה מעל איזה בית שימוש סתום במקום לזרזר כאן בפורום..
 

גרצייה

New member
השאלה איך באמת אדם מן הישוב מוצא

את אותן עסקאות. בתור משהי שאין לה טיפת ידע בתחום, אין לי מושג איך לגשת לעסקאות כאלו. תמיד שאני רואה פרסומות של בית בקנדה עם תשואה היסטרית, זה מריח לי קומבינה שאין לך מושג ירוק איפה הולך הכסף. (תמיד זה מזכיר לי את ההרפתקאה של ההוא מהבורגנים בקנדה, לא יודעת אם זה היה בעידן הטלוויזיה שלכם). אז כמו שאמרת, אני מתעניינת בללמוד את הנושא קצת, כדי שיהיו לי הכלים להעריך עסקה.
 

שקדייה

New member
קבלי קישור...

לא יודעת להמליץ על קורסים, כי מה לעשות, רובם די חרטה ברטה בעיני. ממליצה לך להתחיל לשוטט ברשת ולחפש אתרים רלוונטים. מצרפת לך קישור לאתר מס' 1 בארה"ב לעניני נדל"ן- את יכולה לקרוא פה הרבה על השווקים השונים, לראות מחירים, לראות צפי למגמות בשווקים שונים וללמוד על אופי המשכנתאות שקיימות בשוק.
 
למעלה