דרושים תמונות וסרטונים של רעננה.

zoharam

New member
דרושים תמונות וסרטונים של רעננה.

שלום לכולם שמי זהר, אני סטודנט בטכניון ומסגרת קורס העוסק במידניות חברתית בחרתי לעשות סרטון המציג את רעננה. נתקלתי בעיריה בסרטון תדמית של העיר, האם למישהו מכם יש את הסרטון המדובר או לחילופין, סרטון אשר מראה את המיטב שבעיר? בנוסף אני מחפש תמונות של העיר, כגון הכניסה לעיר, פארק רעננה וכו'. האם למישהו מיכם יש ואוכל ליצור איתו קשר? לתשובותכם אודה שבת שלום לכולם זהר
 
תודה, אמיר - מוסיפה פרטי קשר

האימייל של איילת גרדמן, דוברת העירייה: [email protected] תציין שבאת מהפורום בתפוז....
נשמח להעלות לכאן את הסרטון שלך - לכשיושלם ויוגש. בהצלחה ותודה, חנה
 

HayaBee

New member
שלום זהר, יש לי תמונות דיגיטליות שצילמתי, ...

אני יכולה גם לתת עצה שבטח חשבת עליה - אם יש בידך מצלמה דיגיטלית טייל ברחבי העיר וצלם את שתמצא מעניין. אשלח לך במייל (לכשאקבלו ממך) את התמונות שיש לי, לאחרונה צילמתי בפארק רעננה ויהיו כמה משנה שעברה שתהינה מקוריות למדי ובלעדיות....תמונות מיריד הקיץ של השנה שעברה ברחוב אחוזה ברעננה , חלק מהן עם דמות היסטורית שביקרה ביריד - הרצל (חלק מפרויקט מידע לנוער ולאזרחים על ההיסטוריה של המאה הקודמת וקום המדינה ואזרחות) - יריד שהתקיים שנים בחודשי הקיץ והסתיים השנה - השנה תוכל לצלם בימי רביעי דוכני אומנים בחלק המשופץ של רחוב אחוזה החל משעה 7 בערב. בפארק רעננה יש את האגם המפורסם ואת הגונדולה, יש להם גם אתר באינטרנט תוכל לקחת משם תמונות. הגלריה שבפארק. בית איזי שפירא , בית לוינשטיין - מקומות יחודיים לרעננה בהבט הכלל ארצי בעיריה תוכל לקבל גם דיסק על פרויקט משותף שנעשה בין נוער ערבי ונוער יהודי מרעננה - תבדוק אצל מי שהחליפה את לידיה וויצמן.. וכמובן לעיריה בוודאי יש את תמונות ההסברה כמו שאיר כתב. בהצלחה - בחרת יפה, עיר נהדרת.
 
חיה, כנסי רגע ../images/Emo13.gif

תראי, אנחנו גם צריכות וצריכים תמונות
יש כאן אחלה אלבומים - אשמח למלא אותם....
חנה
 

עומר247

New member
עצה קטנה

כנס ליוטיוב (Youtube) ותריץ חיפוש עם המילה רעננה או Raanana. יש כמה עשרות תוצאות, אולי תמצא שם משהו מועיל. מצ"ב קישור לתוצאות החיפוש ובנוסף קישור לעמודי התמונות שאני צילמתי לא מזמן והעליתי לפליקר.
 
עומר ../images/Emo51.gif על הקישור לתמונות

אפשר להעלות אותן לאלבומי הפורום? באשר ליוטיוב, לצערי מה שיש שם אינו ממשקף או מרשים במיוחד. זה הזמן לעודד מי שיש להם סרטים רלוונטיים - להעלות אותם ליוטיוב. חנה.
 
למעלה