דרוש לי רענון לעור הפנים.

דרוש לי רענון לעור הפנים.

אני סובל כבר שנים מאקנה ודי, נמאס לי! אני לא מוכן לעשות טיפול באנטיביוטיקה ובטח לא ברואוקוטן. מישהו/י יכול/ה להמליץ לי על איזו מסכה טובה שאפשר לישון איתה?
 

ani dana2

New member
לייזר רב שכבתי

שלום רב, אשמח מאוד אם תוכל להסביר קצת יותר מהו לייזר רב שכבתי ולמי ולמה זה עוזר.. תודה רבה
 

M a p s

New member
טיפול טבעי יעיל

למשך שבועיים, מריחת דבש עם אבקת קינמון על עור הפנים (מלבד איזור העיניים). ניתן גם לישון עם זה אבל זה ממש לא נוח, כי זה לא מתייבש ועלול ללכלך את הכרית, או למשוך נמלים:) הדבש הוא מחטא טיבעי ולא אגרסיבי, והקינמון ממריץ את הדם ומקלף את התאים המתים מהעור (בהסרה, תרגיש שזה כמו פילינג עדין). להסיר עם מים פושרים/קרים ולסיים עם קרים כדי להפחית את האדמומיות שנוצרה מהקינמון. אם יוצאים, ניתן לשים דבש לבד, וזה לא ייצור שום אדמומיות. תן לזה יומיים, וכבר תרגיש בהבדל. בהצלחה!
 

M a p s

New member
הכותרת הייתה "טיפול טבעי יעיל"

אז .............מן הסתם זה עובד :) עכשיו ברצינות אחי, אלא אם כן המצב שלך ממש ממש חמור, עדיך ללכת על דברים טבעיים. למשל חומץ תפוחים כתחליף למי פנים, סבון טבעי שקונים בקליניקות של מטפלים אלטרנטיביים, מיץ לימון להבהרת עור ונמשים... כל זה עלול להישמע לך שטויות ותרופות סבתא שהן יותר שטויות מאשר תרופות, אבל עד שלא תנסה, לא תבין עד כמה הטבע יכול להיות נפלא לעור שלך. כמו שאמרתי, את הדבש ניתן גם לשים לבד בלי הקינמון אם אתה לא רוצה לקבל אדמומיות (היא נמשכת איזו שעה אבל למי שיוצא מהבית זה חשוב). קיצר, לגבי הדבש, נסה ועדכן אותי :)
 
למעלה