מצחיק לשמוע את מי שכל האתר אומר שהוא מפגר, מפגין טעויות קשות בעברית, ופוטר מעבודתו באוניברסיטה בגלל רמתו הנמוכה ולכן כיום נאלץ לעבוד עבור חברה פרטית, מדבר על מוגבלים. מודעות עצמית לא תזיק לך, כמו גם לעוד כמה פה, לפי מה שראיתי.
*בו
כי אתה בתור אחד מהמפגרים של ההתנגדות לחיסונים מבין כל-כך הרבה?
*החמור
אתה חייב לעבוד על העברית שלך. לעלות מאתיופיה בגיל 10 זה לא תירוץ. אתה גר פה כבר יותר משלושים שנה.
אתה מדבר על העלבת חמורים?
מצחיק לשמוע את זה ממי שכל האתר חושב שהוא מפגר (ראה בתמונות בתגובתי הקודמת).
שוב פעם, מודעות עצמית לא תזיק לך.
גם לא שיעורי עברית.
תמונות מסך של מי שרואים אותם בתמונות המסך הללו מהללים אותי על גאונותי ומדברים בשבחי אלו מן הסתם לא תמונות מסך של מי שלועגים לי, אבל אין לנו הרבה על מה להתפלא ממך. רק היום נחשף די בבירור שאתה חי בעולם דמיוני:
התכוונתי לפרסם את השרשור הזה רק בפורום אקטואליה, אבל אחרי שמשה מחק, אז אפרסם גם בשלושת הפורומים האחרים שאני כותב בהם. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)
לא ננקוב בשמות, אבל כל מיני קנאים טוענים שאני לא מעניין אף-אחד, שאף-אחד לא מתייחס אליי, שאני על "התעלם" אצל רוב האנשים וכדומה'. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)
לא ננקוב בשמות, אבל כל מיני קנאים טוענים שאני לא מעניין אף-אחד, שאף-אחד לא מתייחס אליי, שאני על "התעלם" אצל רוב האנשים וכדומה'. | תפוז פורומים (tapuz.co.il)
רק שפה שכחת לציין מה רואים את הבנות אומרות בתמונות המדוברות. תן לי לעזור לך ולהשלים את החסר ש"שכחת".
שאני גאון...שאני מוכשר...שאני יפה תואר...שאני צנוע...סקסי שכמותי...
דרך אגב, אלו לא היו רק הבנות שאמרו את הדברים האלו. אלו היו הרבה תלמידים, בנות ובנים.
מעניין מה כתבו עליך בספר המחזור. עדיף שלא נדע
כפי מה שנחשף לאחרונה, מכיוון שבהתבסס על הציונים של מחצית א' של כיתה ט' התוכנית הייתה לשבץ אותי לכיתה המדעית, אבל תכננתי מחקר על למידתם של התלמידים, וכמובן שהכי טוב לעשות מחקר כזה על מי שלומדים לא טוב, חירבתי לעצמי את התעודה של מחצית ב' על-מנת להיות משובץ לכיתת המתקשים בשלושת השנים הבאות, והכול כחלק מהמחקר שלי.
בנוגע לזה שלא שובצתי לכיתה המדעית שיועדתי אליה תחילה, לא נורא ולא חשוב, כי גם זה וממילא, לא היה המקום שלי, ובכל מקרה ההבדל הגדול הוא לא בין כיתות, אלא בין בתי-ספר. מקומי, כפי מה שנאמר פעמים רבות, היה בית-ספר למחוננים. משלא שובצתי שם, זה לא באמת שינה לאיזה כיתה אשובץ בבית-ספר הרגיל ששובצתי אליו. אבל אחרי שהגיתי את הרעיון המבריק למחקר גאוני על למידת התלמידים, הייתי צריך לארגן לעצמי שיבוץ לכיתת התלמידים המתקשים.
ועוד קטנה-הייתי בכיתות של תלמידים חכמים/עם ציונים גבוהים בין כיתה א' לכיתה ז'. לא היה שם משהו וואו בהשוואה לכיתות אחרות שהתנסיתי בהן. כאמור, ההבדל העיקרי הוא בין בתי-ספר.
צפה בקובץ המצורף 116574