האים יש קשר בין פדלים נעליים

השטל

New member
קליטים אגדה או מציאות

לכל אלו שחושבים שהקליטים מיותרים נסו לרכב רק עם רגל אחת ואז תראו עם תוכלו לייצר מהלך דיווש מלא. מיקסום שמיקסום - הנקודה החשובה היא שעם הקליטים לא רק דוחפים אלא גם מושכים, אם זאת לא תוספת כח איני יודע תוספת כח מהי. אגב גם לפני עשרים שנה ויותר רכבו מחוברים - עם כלובים ורצועות שאגב גם אני השתמשתי בהם אך עברתי לקליטים מטעמי בטיחות היות והשחרור קל הרבה יותר. אגב אני רוכב עם פדלים ונעלי הרים מהזן הקשיח - הקליט הרבה יותר קטן וקל לשיחרור וכמו כן הוא "נחבא" בין שיני הסוליה הקדמיים ובתוספת העקב המשונן המובנה בסוליה אפשר גם ללכת בצורה נורמאלית (שלא כמו בנעלי כביש) ובלי שהקליט יגע ברצפה ויכול לגרום להחלקה (כמו על הרצפה החלקה בדרך לשירותים בתחנת הדלק בנחשון למשל). ועם מדברים על "מקצוענים" אז אולי יש משמעות לקליט הגדול בהרבה בפדלים/ נעלי כביש. אך מכאן ועד שלילה מוחלטת של רכיבה מחוברת המרחק הוא רב.
 

yossi113

New member
דברים כדרבנות!

אני חייב לומר שגם נתי לא שומר את הידע לעצמו ומעביר אותו הלאה. הדבר היחיד המפריע לי הוא נוסח התפילה - מהיכן זה לקוח? בטח לא מהסידור שהכרתי בילדותי
 

Sybh

New member
התפילה

אולי זאת התפילה? ותוך כדי חיפוש הוספתי משהו נחמד לחתימה שלי. ואם יש מי שתוהה, אז אני אתאיסט בכל רמ"ח איברי.
 

avnereder

New member
ובכל להתחבר בכביש

כי דווקא בכביש זמן התגובה הנדרש הוא גדול מאד ותמיד יש זמן להתנתק. לעומת זאת בשטח לא תמיד מספיקים להגיב למעללי השטח והסיכוי ליפול גדול. יתרון הכח הנוסף הוא עצום ביחוד בעליות ובנוסף, המיקום הנכון של חיבור הפדל לנעל,הנעל הקשה ,השיחרור מהלחץ על אזורים רגישים ברגל שנתונים לסכנת שברי מאמץ, כל אלה הופכים את ההתחברות לחיונית.
 

avnereder

New member
ובכל זאת להתחבר בכביש

כי דווקא בכביש זמן התגובה הנדרש הוא גדול מאד ותמיד יש זמן להתנתק. לעומת זאת בשטח לא תמיד מספיקים להגיב למעללי השטח והסיכוי ליפול גדול. יתרון הכח הנוסף הוא עצום ביחוד בעליות ובנוסף, המיקום הנכון של חיבור הפדל לנעל,הנעל הקשה ,השיחרור מהלחץ על אזורים רגישים ברגל שנתונים לסכנת שברי מאמץ, כל אלה הופכים את ההתחברות לחיונית.
 

levinerez

New member
להתחבר לאופניים זה כמו לגלוש רוח

ללא חבל להרמת התורן (יסלח לי כל דור ה WINKITE) פשוט ברגע שיודעים WATERSTART לא צריך את החבל אותו דבר עם להתחבר לאופניים - אני ממליץ מהיום הראשון! התחושה של להיות מחובר לאופניים מעצימה את חוויית הרכיבה ואת השליטה באופניים ללא קשר בכלל לשיפור בדיווש. מה אתם לא נהנים מהעובדה שהרגליים נשארות המקומם בירידה? באני הופ קטן פה ושם? גם עם אופני כביש? דילוגים מעל מדרכות, מעל מכשולים ובורות! בקיצור - אני בעד להתחבר מהיום הראשון! נפילות? קורה - גם לשחות אי אפשר בלי לבלוע מים יום טוב ארז
 
למעלה