האם אין גבולות לטעם רע בפרסום?

אפרת10512

Well-known member
רעיון רע ביותר להחזיר את ספי ריבלין ז"ל לחיים, לצורך תשדיר שרות..
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
רעיון רע ביותר להחזיר את ספי ריבלין ז"ל לחיים, לצורך תשדיר שרות..
השאלה מה ספי ריבלין זכרונו לברכה היה חושב על הרעיון הזה.
איך שאני זוכרותו הוא בטח היה מחייך את החיוך הרחב שלו עם העיניים הבהירות שהיו זורחות בכחול
והיה אומר: "אני מת לעשות את הפרסומת הזאת". |חיוךרחב|
 

Harrington

Well-known member
מנהל
רעיון רע ביותר להחזיר את ספי ריבלין ז"ל לחיים, לצורך תשדיר שרות..
אני דווקא אהבתי.
הרעיון שמאחורי השימוש ברבלין הרי בא לומר, שהשנה מבצע ההתרמה נאלץ להתקיים בדיגיטל בגלל הקורונה, אז הנה אנו מציגים דוגמה לשימוש בדיגיטל באמצעות שימוש בדמותו של ספי רבלין.
אין לי מושג אם המשפחה אכן קיבלה תשלום על התשדיר וזה כלל לא רלוונטי. רבלין למיטב זכרוני השתתף גם בחייו בתשדירים למען האגודה למלחמה בסרטן וסביר להניח שאם היה נשאל, היה 'שמח' להשתתף בזה גם היום. הרי מדובר במטרה חשובה ולא סתם באיזו פרסומת מסחרית (וכמובן מטרה שחשובה, בתיאוריה, לרבלין, מאחר והוא נפטר ממחלה זו).

אני גם לא מבין את הטענות נגד ציפי שביט על השתתפותה. מה לעשות, היא בהחלט דמות שמזוהה עם ספי רבלין והשימוש בשניהם דווקא נכון מבחינה שיווקית.

שורה תחתונה: יש המון דברים בפרסומת בהם אני חושב שהגזימו, אבל דווקא כאן אני ממש לא רואה את הבעיה. ודאי לא אם זה נעשה בהסכמת המשפחה.
 
נערך לאחרונה ב:
אני דווקא אהבתי.
הרעיון שמאחורי השימוש ברבלין הרי בא לומר, שהשנה מבצע ההתרמה נאלץ להתקיים בדיגיטל בגלל הקורונה, אז הנה אנו מציגים דוגמה לשימוש בדיגיטל באמצעות שימוש בדמותו של ספי רבלין.
אין לי מושג אם המשפחה אכן קיבלה תשלום על התשדיר וזה כלל לא רלוונטי. רבלין למיטב זכרוני השתתף גם בחייו בתשדירים למען האגודה למלחמה בסרטן וסביר להניח שאם היה נשאל, היה 'שמח' להשתתף בזה גם היום. הרי מדובר במטרה חשובה ולא סתם באיזו פרסומת מסחרית.

אני גם לא מבין את הטענות נגד ציפי שביט על השתתפותה. מה לעשות, היא בהחלט דמות שמזוהה עם ספי רבלין והשימוש בשניהם דווקא נכון מבחינה שיווקית.

שורה תחתונה: יש המון דברים בפרסומת בהם אני חושב שהגזימו, אבל דווקא כאן אני ממש לא רואה את הבעיה. ודאי לא אם זה נעשה בהסכמת המשפחה.
ריבלין גם פרסם את הליכוד. וגם זה ייאמר לגנותו.
 

משתפרת1

Well-known member
לא רק זה.
מרגיזות אותי הפרסומות שמתיחסות לצרכן כאילו הוא מטומטם מוחלט בעוד המסבירן שבפרסומת הוא הגאון שמציע פתרון אליו בחיים לא היית יכול להגיע בעצמך (עאלק).
חוץ מזה יש כעת כל מיני פרסומות שמנסות להתהדר דווקא באנגלית. יעני כאילו המוצר שמפרסמים שווה יותר אם זה נעשה באנגלית. סולדת מזה, מה גם שברובן המבטא שמתיימר להיות מקורי- מוגזם לגמרי.
לגבי ספי ריבלין? המסכה שהשחקן לובש גרועה, דומה לספי ריבלין אך נראית כאילו הוציאו אותו מהקבר אחרי שהטבע כבר התחיל לעשות בו את שלו...
 
לא רק זה.
מרגיזות אותי הפרסומות שמתיחסות לצרכן כאילו הוא מטומטם מוחלט בעוד המסבירן שבפרסומת הוא הגאון שמציע פתרון אליו בחיים לא היית יכול להגיע בעצמך (עאלק).
חוץ מזה יש כעת כל מיני פרסומות שמנסות להתהדר דווקא באנגלית. יעני כאילו המוצר שמפרסמים שווה יותר אם זה נעשה באנגלית. סולדת מזה, מה גם שברובן המבטא שמתיימר להיות מקורי- מוגזם לגמרי.
לגבי ספי ריבלין? המסכה שהשחקן לובש גרועה, דומה לספי ריבלין אך נראית כאילו הוציאו אותו מהקבר אחרי שהטבע כבר התחיל לעשות בו את שלו...
אבל ככה זה אכן צריך להיות. הטבע עושה את שלו, ומוזר עוד יותר יהיה לגלות, שספי ייראה ממש כפי שנראה ביומו האחרון - אותו יום בו נשם עדיין.
וכן. יש לי דווקא בטן מלאה על הננסית אדומת השיער. שיתוף הפעולה מצידה הוא אקט מחליא: גועל נפש לשמו.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אבל ככה זה אכן צריך להיות. הטבע עושה את שלו, ומוזר עוד יותר יהיה לגלות, שספי ייראה ממש כפי שנראה ביומו האחרון - אותו יום בו נשם עדיין.
וכן. יש לי דווקא בטן מלאה על הננסית אדומת השיער. שיתוף הפעולה מצידה הוא אקט מחליא: גועל נפש לשמו.
אל לך לשפוט אותה כל כך מהר.
תזכרי שכל השנה האמנים ישבו בבית בחוסר מעש
מה שגרם לעו"ש להתרוקן באופן מדאיג
ולכן ציפי קופצת על כל "מציאה" כמוצאת שלל רב.
חוצמזה, בפרסומת הם רק מקפצים ומצחקקים.
הם לא מזדיינים. ;-)
 
אל לך לשפוט אותה כל כך מהר.
תזכרי שכל השנה האמנים ישבו בבית בחוסר מעש
מה שגרם לעו"ש להתרוקן באופן מדאיג
ולכן ציפי קופצת על כל "מציאה" כמוצאת שלל רב.
חוצמזה, בפרסומת הם רק מקפצים ומצחקקים.
הם לא מזדיינים. ;-)
ומתי הם כן הזדיינו, אם יותר לשאול?
 

צביה.ש

Well-known member
למעלה