האם אין גבולות לטעם רע בפרסום?

אבח"י

Well-known member
אבל ככה זה אכן צריך להיות. הטבע עושה את שלו, ומוזר עוד יותר יהיה לגלות, שספי ייראה ממש כפי שנראה ביומו האחרון - אותו יום בו נשם עדיין.
וכן. יש לי דווקא בטן מלאה על הננסית אדומת השיער. שיתוף הפעולה מצידה הוא אקט מחליא: גועל נפש לשמו.
לגבי הננסית שמתנהגת כמו ילדה מטומטמת בת 5 כשהיא כבר בגיל 70, מקווה שלא ראית אותה בקדימון לפסטיגל, OMG. אם היה תלוי בי הייתי חוסך מנכדותיי את מפגן הטעם הרע ששמו - ציפי שביט.
 
לגבי הננסית שמתנהגת כמו ילדה מטומטמת בת 5 כשהיא כבר בגיל 70, מקווה שלא ראית אותה בקדימון לפסטיגל, OMG. אם היה תלוי בי הייתי חוסך מנכדותיי את מפגן הטעם הרע ששמו - ציפי שביט.
ולמרות דבריך הנחרצים... היא הדליקה משואה והיא נחשבת מצחיקונת. לא ממש לטעמי אבל זה מה יש. כבר אמרנו שהמכנה המשותף הוגדר כנמוך מאין כמותו?
 

אבח"י

Well-known member
ולמרות דבריך הנחרצים... היא הדליקה משואה והיא נחשבת מצחיקונת. לא ממש לטעמי אבל זה מה יש. כבר אמרנו שהמכנה המשותף הוגדר כנמוך מאין כמותו?
וכי אני קובע מי ידליק משואות ביום הזכרון?
לו אני קובע הייתי, מזמן היו מדליקים נציגות העובדים הזרים שמטפלים בקשישים, פליט מסודאן שגר בדרום תל אביב וסובל מהאשה הזו, פז שפי, ודאי עובדת סוציאלית, מורה מהפריפריה, משורר צעיר, מדען צעיר וכו' וכו'
 

אבח"י

Well-known member
לא רק זה.
מרגיזות אותי הפרסומות שמתיחסות לצרכן כאילו הוא מטומטם מוחלט בעוד המסבירן שבפרסומת הוא הגאון שמציע פתרון אליו בחיים לא היית יכול להגיע בעצמך (עאלק).
חוץ מזה יש כעת כל מיני פרסומות שמנסות להתהדר דווקא באנגלית. יעני כאילו המוצר שמפרסמים שווה יותר אם זה נעשה באנגלית. סולדת מזה, מה גם שברובן המבטא שמתיימר להיות מקורי- מוגזם לגמרי.
לגבי ספי ריבלין? המסכה שהשחקן לובש גרועה, דומה לספי ריבלין אך נראית כאילו הוציאו אותו מהקבר אחרי שהטבע כבר התחיל לעשות בו את שלו...
זו לא מסכה על שחקן. ישנם היום אמצעים דיגיטליים ל"החיות" דמויות שהיו ואינן עוד.
 
למעלה