האם אני אוכל להגיע לאיזון?

sweetguy1

New member
שכחתי עד כמה אתה רגיש

אבל יש לך נטייה להתווכח רק לשם ההתווכחות, חבל שאתה לא שם לב לזה. פעם נוספת אומר שלא משנה מה תגיד שקילה עדיפה על שיטת הכפות. אין שום סיבה שבן אדם שנמצא בבית ומעביר את האוכל מהסיר לא לשקול את האוכל!. יש משקלים דיגיטלים נוחים,קטנים ומדוייקים שאתה שם אותם על השיש ובכל מקרה כשאתה מעביר את האורז לדוגמא מהסיר לצלחת אין שום קושי בלשים את הצלחת על המשקל ולהעביר מהסיר לצלחת שנמצאת על המשקל. זה הרגל מצויין שלא מצריח שום מאמץ פרט להתחלה שצריך להתרגל לזה. אתה יכול לבחור באיזה שיטה שאתה רוצה ותעשה מה שאתה רוצה, אף אחד לא מכריח אותך לעשות שום דבר.
 

Scept

New member
מה שתגיד.

מה שאני מנסה להסביר לך ואתה מתעלם ממנו בצורה מדהימה, זה שמן הסתם- שקילה מדויקת משפרת איזון- אבל איזון זה לא הכל בחיים. כל אחד צריך לעשות את השיקולים שלו בין נוחות ובריאות.
 

sweetguy1

New member
כל אחד והשיקולים שלו

בגלל שיש במשפחתי אנשים עם סוכרת ואני ראיתי בדיוק מה קורה לאלו ששומרים כמוני (אני למדתי מהם) ומה קורה לאלו שלו (כמו אחי שהוא בן 31 עם סיבוכים של בן 81) . אני מבין שאם יהיו לי סיבוכים מגיל צעיר החיים שלי לא שווים שום דבר (דעתי האישית). כמובן שיש לי חיים מלאים ולא כל החיים שלי הם הסוכרת אבל יש לי מודעות מלאה לזה שקודם כל הבריאות ואחר כך השאר כי אם אין בריאות אין כלום. כבר סיפרתי פה בעבר על דוד של אימי שיש לו סוכרת מגיל 16 והיום הוא בן 80, וכל זה בגלל שאישתו שוקלת כל דבר לפני שזה נכנס לו לפה, הוא עושה פעילות גופנית כמעט כל יום, לא אוכל שטויות חוץ מפעם ב.. ועשה גם הרבה כסף בחיים שלו והוא מהווה דוגמא בשבילי.
 
האם הלנטוס זה כל הטיפול שאת מקבלת??

אם כן, אז זאת הבעיה לקפיצות. אין לי ניסיון אישי עם הלנטוס, אבל זה אינסולין שנותן רקע בסיסי של אינסולין בגוף. כל אוכל שנכנס זקוק לאינסולין מידי. כנראה שכך זה אצלך... רוצה להגיד לך שהטיפול הרפואי בך לא מתאים. אלא אם , לא כתבת על האינסולין הנוסף...
 

נירה1111

New member
הזרקת אינסולין לארוחות

לא, ממש לא. אני מזריקה לפני כל ארוחה (שלוש פעמים ביום) אינסולין מהיר. הסוג שאני משתמשת עכשיו הוא ליספרו (lispro) של הומלוג.
 
ברור לשנינו שמשהו לא בסדר, חייבת

לקבל פתרון מהרופא שלך. לשבת לו על המוח כל יום עד שימצא פתרון. בהצלחה.
 
למעלה