האם אפשר לצפות מילד בסביבות גיל 8

irisgh

New member
בארץ אין בעיה כזו

יש הרבה יותר מדי חשיפה לשמש. וזו אינה ברכה. בארצות אחרות, קרות וחשוכות יותר, באמת חשוב לחשוף לשמש מדי פעם. שני הילדים שלי משחקים בחצר הגנים שלהם שעתיים שלוש ביום, בשעות עשר עד אחת. הייתי אומרת שזה הרבה יותר מדי, אם לא מקפידים שישהו את רובן בצל.
 
כן, זו השעה שהגיעו לחוף וזו השעה

שהיו צריכים לזוז בחזרה הביתה. חזרן אחרי 6 בערב הביתה.
 

irisgh

New member
../images/Emo5.gif

במקרה כזה זו בהחלט נראית לי חובת המדריכים להקפיד. הרי זה מתכון בטוח לשריפה, מכת שמש וכד'.
 

iris mom of two

New member
אז זה חובת המדריכים

וחוץ מזה, שאלה: מרחת אותה לפני שיצאה (זה לא מספיק לכל היום, וייתכן שעדיין תישרף, אבל יכול לעזור). אני תמיד מרחתי את הילדים לפני שהלכו לקיטנה. ולמה לא היו בצל? תפקידם לראות מה מצב הילדים. ולהקפיד על זמני שתייה. בקשר לכובע, אני שונאת כובעים ולא חובשת כובע בעצמי, אז קשה לי לדרוש מילדים שיחבשו כובע. אין לי שום בעייה לדרוש שהייה בצל כשלא משחקים (בזמני אכילה, ובזמני שתייה).
 
היא הגיעה לקייטנה ב-8 בבוקר

ותמיד היא מתמרחת לפני שהם יוצאים לפעילות. העניין שאני ביקשתי ממנה שתתמרח עוד פעמיים לפחות, אם היא הרבה במים. אני לאמכירה את החוף ולכן לא יודעת אם יש שם צל או לא.
 
האמת? אני מורחת את הילדים עוד

בבית. הבכור כבר מתמרח לבד (בן 12) אבל בגיל 8 מרחתי אותו בעצמי ולאחר מס' שעות המדריכים מרחו אותו שוב, כך שאף פעם הוא לא חזר לי עם כוויות. היום למשל הוא התנגד בכל תוקף למרוח את עצמו, אמרתי לו או שהוא מורח קרם הגנה או שאנחנו הולכים הביתה. הוא מרח. לצעיר לא הורדתי בכלל את החולצה וכל הזמן מרחתי לו קרם. רק את עצמי שכחתי ונשרפתי כהוגן (מרחתי פעם אחת בלבד). אני חושבת שלאור מצבה היום, הילדה תהיה יותר אחראית, אבל האחריות היא גם של המדריכים וגם שלך. שלך - למרוח אותה לפני יציאתה ושלהם - למרוח לאחר X זמן. לגבי כובע ושתיה צריך להסביר שוב ושוב את חשיבות הנושא (שתיה באחריות המדריכים, צריך לעשות הפסקות שתיה יזומות אחרת הילדים לא שותים מספיק).
 
למעלה