האם באמת צריך להחזיר לפלשטינים?

יאיר 158

New member
האם באמת צריך להחזיר לפלשטינים?

הלא לא מהם לקחנו, כי אם מירדן. והיא צריכה לקבלם בחזרה, וכל עוד היא לא מעוניינת, צהל "שומר" לא ככובש, אלא כמגן על עמו. (למרות שאין שום בעיה "לכבוש" אויב). אבל אין הגיון להחזיר לאיזושהי יישות שפלה כערפאת ודומיו, שמהם כלל לא לקחנו!
 

TheOrion

New member
אז למה נתנו לנו מדינה בכלל?

הרי הבריטים מעולם לא לקחו מאיתנו את המדינה. אז למה להחזיר לנו?
 

TheOrion

New member
גם לא ל"יהודים".

לא הבנתי למה המרכאות שלך, אז שמתי גם.
 

E טי

New member
אתה טועה.

"וַיִּלְכֹּד יְהוּדָה אֶת-עַזָּה וְאֶת-גְּבוּלָהּ, וְאֶת-אַשְׁקְלוֹן וְאֶת-גְּבוּלָהּ, וְאֶת-עֶקְרוֹן, וְאֶת-גְּבוּלָהּ." (שופטים פרק א' פסוק י"ח) "פלסטינים" מוגדרים כך רק בחמישים שנה האחרונות. המרכאות הובאו כדי לכלול גם את הזמנים שבהם הם לא היו "פלסטינים".
 
זה משנה את המצב הנתון?!

תפסיקו לחיות 5000 שנה אחורה זה כן שלנו, זה לא שלנו. מה הלאה? מה עכשיו? נמות שם בשם משפט מהתנ"ך? אממ.. לא, אבל תודה על ההתחשבות.
 
לא שאלתי

ותשובה של שאלת, עניתי היא בדיוק המ שהייתי צריכה. יש עדויות, יש הוכחות יש ראיות היהגיון? קצת פחות. יום טוב:)
 

אמיר.

New member
בואו נחיה את ההווה. ומה ההווה ?

יש בגוש קטיף 18 ישובים יהודיים. למה לפנות ? זה בדיוק מה שאני שואל בשרשור אחר.
 

יוֹאב

New member
נו באמת

ספר הבדיות הזה שנקרא תנ"ך, מהווה בשבילך אסמכתא למשהו?
 

TheOrion

New member
חחחחח

 

יוֹאב

New member
בשביל האו"ם?

בשביל האו"ם זה גם טוב יותר שההתנתקות תתבצע, אז למה אתה מתנגד להתנתקות?
 
כן.

כן. אך אינני מכנה אותו ספר בדיות. ספר התנך מהווה בשבילי אסמכתא לזכות שלי כאן בארץ ישראל, אחרת ייתכן והיו לי נקיפות מצפון על כך שכבשנו אותה, והעפנו מפה ערבים.
 
אני לא מבין גדול בתנ"ך. אבל....

תקן אותי אם אני טועה. היהודים לא כבשו בהתחלה את הארץ הזאת מהפלשיתים, העמלקים ועוד כמה שאני לא זוכר את השם שלהם? אז אם ככה אז מה? זה אף פעם לא היה שלנו מההתחלה, הא? זה היה של כל אותם העמים ואז באנו וכבשנו את זה, לא?
 

יאיר 158

New member
זה לא בא בחשבון

א. נו... אז לפי שיטתך, תחפש את אותם עמים ותדבר אתם. אבל בטוח שהם לא היו הפלשטינים, ומה פתאום כעת להחזיר לפלשיטים. ב. שכן הארץ של האלוקים וברצונו נתנה להם. וברצונו לקחה מהם ונתנה לנו. (עיין פירוש רש"י בתחילת פרשת בראשית, פסוק א`). כמו שכתוב בתנך שזה ניתן לנו בניסים ע"י האלוקים. נפילת חומות יריחו, ופחדם אז מבני ישראל, וכל המלחמות שהיו שלא כטבע.
 
וכיצד אתה יודע

שזה לא רצונו לתת אותה עכשיו להם שוב? שכפי שאמרת "ברצונו נתנה להם. וברצונו לקחה מהם ונתנה לנו" אולי עכשיו שוב התחרט וברצונו לקחת מאיתנו לתת להם שוב??
 

יאיר 158

New member
אז יש לבורא מספיק אפשרויות ודרכים

לעשות את מה שהוא רוצה לעשות. והוא לא צריך את עזרתנו שנעזור לו כביכול לבצע את רצונו!
 
למעלה