האם בן חושב/רוצה סקס יותר מבת?

סקר

New member
האם בן חושב/רוצה סקס יותר מבת?

לי ולחברתי יש ויכוח קטן הויכוח הוא סביב השאלה "האם בנים רוצים/חושבים סקס יותר מבנות" חברתי טוענת כי כמעט כל הבנות כלל לא חושבות על סקס ואין להן צורך כמו שיש לבנים שכל הזמן חושבים/רוצים סקס ואילו אני טוען כי בנות ובנים הם אותו הדבר בקטע הזה יש כאלו גם בנים וגם בנות שחושבים/רוצים.. ויש כאלו שלא, רק שבנים מחצינים את זה יותר מאשר הבנות אשר פחות מחצינות את זה לאחר נסיונות שיכנוע הדדיים שכשלו החלטנו לפנות לפורום ולשמוע מה יש לכם להגיד בנידון אז...?
 

דיאבלו

New member
הפוך על הפוך

אז ככה : אם חברתך אומרת שבנות לא חושבות כמעט על סקס , מביא אותי למחשבה כפולה : או שלחברה שלך אין בכלל חברות , כך שהיא לא יודעת בכלל מה בנות חושבות או שבמחיצתך היא לא חושבת על סקס , משמע שאתה לא עושה לה את זה בלי לפגוע בך חלילה, אנחנו לא מכירים אבל אני אומר לך בוודאות מוחלטת (104 אחוז , ליתר דיוק) בנות חושבות על סקס הרבה יותר ממה שהן מוכנות להודות כל זה בא מהסטיגמה המכוערת של : אםגבר משכיב הרבה נשים, הוא רב שגל אם אישה משכיבה הרבה גברים, היא זונה, זולה, וכל שאר מני ירקות וזהו. איך אמרה לי מישהי השבוע (בלי שמות אבל רק אומר שאני חולה עליה) : "לקחתי אותו אלי, הראתי לו את התיקרה ושלחתי אותו הביתה" ככה צריכות בנות לחשוב ואולי הסטיגמה המטומטמת הזו תירד מהן די.
 

דיאבלו

New member
פחחחחחחחחחחחחח

אז מה אם תלשיני תחשבי על זה ככה חוץ ממני וממנה וממך, מי כבר יכול להתעניין בזה אהה????? NOBODY!!!!!!! די.
 

תבור.

New member
בן לוקח בת ...

מסגנון כתיבתך אני מניח שאתה וחברתך צעירים בגילם (וברוחם מקווה) . לדעתי בגילאי התבגרות החשיבה של בנים/בנות זהה כאשר מכל מיני סיבות בנות יותר מדברות על אהבה וחתיכים בנים על סקס וזיונים . כמו כל דבר בחיים אין לעשות הכללות . בגילאים בוגרים מניסיוני יש שיוויון למרות שכל אחד נתקל במצבים הפוכים מניסיונו האישי . לסיום היה פעם סרט שהתבסס על כך שגברים חושבים על סקס בממוצע כל 12 שניות . תשאל למה רק כל 12 שניות ?? כי פשוט בשאר הזמן הם לא חושבים על כלום !!!
 

3am

New member
ולי ניראה כי....

באופן כללי , לא בדוק ולא גורף, גברים חושבים ורוצים יותר מנשים מאיפו ? תיסתכלו על עולם ההומואיים. שם הוציאו את הנשים מהמשואה. ומה קרה ? אם אני לא טועה , (וסביר מאוד שכן) הרי וחיי המין שלהם הרבה יותר עשירים.
 
אתה טועה!!!

אלו שטויות עפות כאן? כל אישה שתהיה כנה עם עצמה ב 100% תמצא שהיא חושבת על סקס באותה מידה שגברים חושבים על סקס. ההבדל היחידי (לעניות דעתי העשירה) נובע באמת מסטיגמות ומאיך חינכו אותנו לחשוב. אם היינו נותנות דרור ליצרינו כפי שלגברים קל לעשות זאת בחברה ה"שוויונית" שלנו, גם אנחנו היינו מגיעות למצב של "הפסקתי לספור ב 50". אבל אתה הרי שאלת על מחשבה, ולא על ביצוע, נכון? ולגבי הומואים- איזו הכללה גסה ומכוערת. הם רוצים סקס בדיוק כמו שכל אחד אחר רוצה (מה על לסביות, באותו הקשר?), רק שלעינינו זה מוחצן יותר כיוון שכל הזהות שלהם מוגדרת שונה מכרגיל, וסובבת סביב המיניות שלהם. מה שאני מנסה לומר, זה שכמו שאתה מודע בכל נשימה שלך ובכל שניה שאתה חי לעובדה שאתה גבר, או שאת מודעת על כל תנועה שלך לעובדה שאת אישה- וזה ברור שאתם כך ומובן מאליו עד כדי כך שאיש כבר לא שם לב, אז כשזה נוגע לזהות המינית של הומואים- אנחנו פשוט יותר מודעים לה, כי היא שונה, אבל קיימת באותה מידה, ואולי אפילו יותר- כי הם צריכים להתעסק בנושא הרבה יותר מסטרייטים. כמו שאמר לי (היום) מישהו: אם זוג סטרייטים רוצה ילד, זה מובן מאליו שזה יהיה פרי אהבה, אבל אם הומו רוצה, הוא צריך לחשוב מאיפה להשיג אחד, האם בן זוגו העתידי ירצה, האם הוא צריך לחכות למצוא בן זוג, או שמא לוותר על הגשמה במקביל של 2 השאיפות... אני מקווה שהבהרתי את עצמי.
 

3am

New member
"אלו שטויות עפות כאן? "??

מה לא ? כל הומו בודד יכול לצאת את ביתו ללכת למועדונים של הומויים ומיד למצוא שם מישהו לא ? אני חושב שכן, אם נשים היו כמו גברים , אז הינו ניפגשים ב גן הציבורי , או בבבת מרחץ ובלי להחליף שמות , הינו מיזדינים , דיי , דיי להאשים את הנורמות , את אך שחינכו אותנו נימעס ! כל העיר מלאה בבחורים שהיו מתים להשיג זיון הלילה. אנחנו שונים.
 
למה לעצור ב50? מהירות מותרת

היא 90 קמ"ש ,לא? ברצינות של רגע- השאלה הייתה על מחשבה ובמחשבות לא עוצרים ,גם לא ב50. כמו שנאמר"כל יום אני מאבדת בחור יפה ברחוב". המימוש הוא כבר ספור אחר לגמרי(תלוי בסבתא מפולניה וכו´). נ.ב. לגבי הומואים-איך התגלגלו לכאן בדיוק?
 
סקר, שקר תרדוף

היות והכנסת את הסקר שלך לכל הפורומים העוסקים בסקס טבעי הוא שבפורומים אלו תקבל תשובות ששני המינים חושבים על סקס במידה שווה. כדי לקבל תשובה נכונה יותר תשאל בפורומים שהנושא שלהם אינו סקס. ולדעתי האישית והפרטית. גברים חושבים ורוצים יותר סקס נשים חושבות ורוצות יותר אהבה.
 
לא דיברנו עוד על אהבה

גברים יותר (בד"כ) נתונים לגרויים ויזואלים(מראה שלה ,פורנו) ונשים יותר לגירויים שמיעתיים (מוסיקה רומנטית, "אני אוהב אותך") אבל גם זה על דרך ההכללה הנוראית. אני לא יודעת אם אני מחדשת לך- נשים רוצות סקס. וגברים רוצים אהבה. גם וגם. שונאת הכללות מהסוג הזה בכלל.
 
בואי נדבר על אהבה עם השוטה על הגבעה

תוכנית חדשה. כל יום בין השעות 17 - 18 נשים רוצות גם סקס, וזה כל ההבדל. אין חדש תחת השמש אחותי!
 
למעלה