האם גם אתם לא מצליחים להכנס למערכת?

shlomok1

New member
האם גם אתם לא מצליחים להכנס למערכת?

מצ"ב הודעת השגיאה
 

Yona Shoval

New member
זהו המשך ידוע מראש של חוצפה וזלזול

אכן, זהו השבוע השני ברציפות שבו המערכת מושבתת. כדאי להזכיר למוסד הציבורי המכובד שבחסותו אנו לומדים (ובשלב זה אני שומרת לעצמי את זכות האיפוק לא לציין את שמו המפורש באתר זה) כי אנו הרפרנטים שלו לקורסים עתידיים הן בתחום המסוים הזה והן בכלל. ביצועים כושלים כאלו יעלו בכל מעמד בו אשאל על הקורס. אגב, תירוצים של עבודות אחזקה, לא יתקבלו. כשיש עבודות תחזוקה - אני מצפה ברמת סבירות גבוהה שיקרה כך:- א. נקבל הודעה מסודרת על כך. ב. שמישהו בסגנון "המבוגר האחראי" גם יבדוק את סיומו התקין של התהליך התחזוקתי ויחזיר את המערכת לפעולה. גם "תקלות בלתי צפויות" אינן יכולות להיכלל במסגרת התירוצים. אני מציעה לכל אלו שאיכפת להם לבטא את דעתם ב-E-MAIL לגלית.
 

dalia sap

New member
הבעיה היא שרק צחי ואני שולחים מייל

וכל השאר מקטרים באויר ....ולא עושים כלום ..... הגיע הזמן כבר שכל מי ששילם לקורס הזה יתחיל להבין שהוא מקבל בקושי %50 ממה שהובטח לו .
 

Yona Shoval

New member
זו לא הבעיה.

הבעיה היא שמטבעו של ה-e-mail שהוא מופץ לרשימת תפוצה פנימית שאינה חשופה למעגלים חיצוניים ולכן אינו מהווה תמריץ מספיק המניע לפעולה. עובדתית, אינכם היחידים ששולחים מסרים לגבי הטעון תיקון בקורס אם כי אתם ראויים להערכה מיוחדת על יכולת ההתמדה שלכם (נאמר ללא שמץ של ציניות).
 

shlomok1

New member
צורך בפגישה עם ר' היח' ללימודי חוץ

ההתקשרות שלנו בקורס היא אך ורק - מול היחידה ללימודי חוץ של הטכניון. אני אבקש מגלית לייזום בדחיפות פגישה עם ראש היחידה הנ"ל, כדי שיפעל להפקת לקחים ולתיקון הלקויים במהרה עוד בימנו. עד כה, כל פניותינו וזעקתנו - לא פתרו את הליקויים. גם לטכניון צריך להיות אינטרס שהקורס שלנו יצליח, למען הקורסים הבאים. בברכה, שלמה
 

shlomok1

New member
דברתי עם גלית, על ...

גלית מסרה לי שהיא מעבירה באופן שוטף את טעונותינו לר' היחידה, שביקש ממנה לקיים שאלון משוב בפגישתנו הקרובה לפני שהוא יפגש איתנו. תתכוננו למשוב. דרך אגב, המערכת בטכניון תושבת ביום חמישי לרגל שיפורים.
 
למעלה