isola bella
New member
שלום לכולם/ולכולן,
אני חשבת שכר במקצועי. עובדת בלשכת שירות באזור השרון.
להלן תיאור של השתלשלות העניינים:
שלשום ביום שלישי, (רביעי וחמישי לא הלכתי לעבודה כי נשברתי לגמרי מאירועי יום שלישי).
בשעה 11:00 בבוקר נדפק לי המחשב ככה שלא יכולתי לעבוד עמו כמו שצריך,
כל דבר שניסיתי לעשות נתקע, לחשב תלוש לשמור, לשמור דוח פשוט, לפתוח אקסל נתוני שכר לעבוד עליו נתקע,
נאלצתי שוב ושוב להפעיל את מנהל המשימות כל הזמן, לעשות RESTART, לנסות לעשות הפוגות וכו'.
בין שעה 11:50-12:00 שוחחתי טלפונית עם איש IT של החברה שהתחבר אלי וקבע שאין מה לעשות אצלי חוץ
מלהגיע אלי פיזית ולהחליף לי את הדיסק הקשיח לדיסק קשיח SSD. הוא גם ביקש ממני שאסכם את כל השיחה הזו בכתב
ואמען במייל לכל קבוצת אנשי IT של הלשכת שירות.
(דיסק קשיח SSD = סיפור של כ 250/300 שקל + חצי יום עבודה אצלי - בדקתי מול שכן-חבר שהוא מנהל IT במקצועו).
שאלתי מתי יגיעו אלי שהרי אני חשבת שכר וחודש משכורות בפתח, ענו לי ''מתישהו''.
לא הסתפקתי בשיחה וסיכום עיקרי שיחה במייל עם איש IT זה ושליחת הסיכום במייל לכל קבוצת אנשי ה IT בלשכה,
יידעתי את המנהל הישיר שלי על המצב, והמשכתי לחייג לסירוגין אל עוד אנשי מחשב שינסו גם לעזור.. .
דרשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר, כתבתי מייל לאנשי מחשב בכירים יותר. ניסיתי להפעיל לחץ שיקדימו ויטפלו בי.
המנהל הישיר שלי לא ניסה ללחוץ יחד עמי או בנוסף אלי בנושא שלי,
הדבר היחיד שעשה היה לכתוב מייל לאחד מאנשי IT נוספים (שהוא מעט בכיר יותר מזה ששוחח עמי?) וזהו.
אותו איש IT מעט יותר בכיר , לא התחבר אלי כמו הראשון - הוא הסתפק בסיכום שיחה ששלחתי לבקשת האיש IT ששוחח עמי לכל קבוצת אנשי IT
וקבע ''המחשב שלה איטי אבל עובד עדיין" + הוא שב ואישש את האבחנה של איש IT הקודם ששוחח עמי שצריך להחליף לי את הדיסק הקשיח.. .
מ 11:00 עד 16:43 מצאתי את עצמי נאבקת מול המחשב הפרטי שלי כשאף אחד במדור (להוציא קולגה בדרגה ובתפקיד שלי), אינו מושיט לי עזרה.
בזמן הארוך הזה לא הצלחתי לשמור דוחות ולחשב תלושים כמו שצריך אפילו ל2 לקוחות.. ,
אחרי חמש שעות ושלושת רבעי שעה של כזה סיוט נשברתי ויצאתי הביתה בוכה ונסערת.. .
כ"כ נשברתי שאני כבר יומיים לא באה לעבודה,
היום הצהרתי ב-WHATSUP ששלחתי אל מנהלת משאבי אנוש שאני לא מוכנה לעבוד על המחשב שלי עד שלא יתקנו לי אותו,
ושסבלתי די הותר ביום שלישי והעבודה שלי השתבשה די הותר באותו יום.
מ-שלשום, המחשב שלי לא טופל (אני יודעת על כך מקולגה) + אף אחד מהחברה בראשם המנהל הישיר לא יצר איתי קשר בעניין המחשב שלי.
לא הוצע לי לשבת ליד שום מחשב חלופי עד תיקון המחשב שלי, לא נקבע לי שום מועד להגעה אלי לטפל לי במחשב.
אני לא טכנאית מחשבים בהכשרתי, ולהציע לי "פתרונות עקומים " כמו : להמשיך לעבוד ''ולהוציא את הנשמה''
עם המחשב הישן כמו שעשיתי משך שעות וימים לא ידוע עד מתי, לחלוטין אינו במקום.
כרגע אני עומדת לפני שיחה טלפונית יום ראשון הקרוב עם מנהלת משאבי אנוש (הצהרתי שאם לא מסדרים לי את המחשב אין לי למה להגיע לעבודה).
ויום שני בבוקר אני עומדת לפני שיחה עם המנהל מעל המנהל שלי
אל שניהם אני פניתי במייל אישי מהבית ביוזמתי ושטחתי את הסיפור של המחשב ,(+ אציין בקצרה שסיפור המחשב הוא ''הקש ששבר את גבי'', בנוסף אליו ישנו סיפור שני מתמשך של יחס עוין שאני סופגת במקום עבודה ממס' קולגות שגם עליו כתבתי להם שאני רוצה לדבר עמם).
קרובת משפחה מתעקשת מולי ,שבכך שאני מצהירה שאני לא מוכנה להגיע לעבודה ,לעבוד על המחשב הנוכחי שלי ,בלי שיתקנו או יעמידו לרשותי אחד חלופי ,
עד לתיקון המחשב שלי - זה כאילו שאני מצהירה שאני התפטרתי מהיום להיום.
אני מסתכלת על העניין בצורה אחרת לגמרי - נניח שהתפקיד שלי היה כרוך בנסיעות ללקוחות והיו מעמידים לרשותי אוטו ישן חבוט שחוק שנתקע בכל כביש וסמטה
ואומרים לי 'טוב תסתדרי עם מה שיש או כשתיתקעי תעצרי נהג אדיב שיעזור לך ' .
גם אז הייתי אומרת שאני לא מוכנה לנסוע ללקוח עד שלא מתקנים את האוטו הישן שברשותי או מעמידים לרשותי מכונית חלופית תקינה.. .
מי צודקת אני או קרובת המשפחה שלי?
(לא המחשב לא האוטו החלופי צריכים להיות חדשים לגמרי.
ובמקרה של המחשב המדובר כאן נדרש רק לעשות שדרוג של כונן קשיח ב 250/300 שח , בשום מקום לא דרשתי לקבל מחשב חדש יותר / חדש לגמרי..).
אודה מאד להתייחסות מנהל הפורום.
(+מי שבנוסף יתייחס והוא לא עו"ד מומחה אלה רוצה לשתף מניסיונו והבנתו - בבקשה לכתוב לי התייחסות עניינית בלבד).
בברכה ותודה מראש
איזולה בלה
אני חשבת שכר במקצועי. עובדת בלשכת שירות באזור השרון.
להלן תיאור של השתלשלות העניינים:
שלשום ביום שלישי, (רביעי וחמישי לא הלכתי לעבודה כי נשברתי לגמרי מאירועי יום שלישי).
בשעה 11:00 בבוקר נדפק לי המחשב ככה שלא יכולתי לעבוד עמו כמו שצריך,
כל דבר שניסיתי לעשות נתקע, לחשב תלוש לשמור, לשמור דוח פשוט, לפתוח אקסל נתוני שכר לעבוד עליו נתקע,
נאלצתי שוב ושוב להפעיל את מנהל המשימות כל הזמן, לעשות RESTART, לנסות לעשות הפוגות וכו'.
בין שעה 11:50-12:00 שוחחתי טלפונית עם איש IT של החברה שהתחבר אלי וקבע שאין מה לעשות אצלי חוץ
מלהגיע אלי פיזית ולהחליף לי את הדיסק הקשיח לדיסק קשיח SSD. הוא גם ביקש ממני שאסכם את כל השיחה הזו בכתב
ואמען במייל לכל קבוצת אנשי IT של הלשכת שירות.
(דיסק קשיח SSD = סיפור של כ 250/300 שקל + חצי יום עבודה אצלי - בדקתי מול שכן-חבר שהוא מנהל IT במקצועו).
שאלתי מתי יגיעו אלי שהרי אני חשבת שכר וחודש משכורות בפתח, ענו לי ''מתישהו''.
לא הסתפקתי בשיחה וסיכום עיקרי שיחה במייל עם איש IT זה ושליחת הסיכום במייל לכל קבוצת אנשי ה IT בלשכה,
יידעתי את המנהל הישיר שלי על המצב, והמשכתי לחייג לסירוגין אל עוד אנשי מחשב שינסו גם לעזור.. .
דרשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר, כתבתי מייל לאנשי מחשב בכירים יותר. ניסיתי להפעיל לחץ שיקדימו ויטפלו בי.
המנהל הישיר שלי לא ניסה ללחוץ יחד עמי או בנוסף אלי בנושא שלי,
הדבר היחיד שעשה היה לכתוב מייל לאחד מאנשי IT נוספים (שהוא מעט בכיר יותר מזה ששוחח עמי?) וזהו.
אותו איש IT מעט יותר בכיר , לא התחבר אלי כמו הראשון - הוא הסתפק בסיכום שיחה ששלחתי לבקשת האיש IT ששוחח עמי לכל קבוצת אנשי IT
וקבע ''המחשב שלה איטי אבל עובד עדיין" + הוא שב ואישש את האבחנה של איש IT הקודם ששוחח עמי שצריך להחליף לי את הדיסק הקשיח.. .
מ 11:00 עד 16:43 מצאתי את עצמי נאבקת מול המחשב הפרטי שלי כשאף אחד במדור (להוציא קולגה בדרגה ובתפקיד שלי), אינו מושיט לי עזרה.
בזמן הארוך הזה לא הצלחתי לשמור דוחות ולחשב תלושים כמו שצריך אפילו ל2 לקוחות.. ,
אחרי חמש שעות ושלושת רבעי שעה של כזה סיוט נשברתי ויצאתי הביתה בוכה ונסערת.. .
כ"כ נשברתי שאני כבר יומיים לא באה לעבודה,
היום הצהרתי ב-WHATSUP ששלחתי אל מנהלת משאבי אנוש שאני לא מוכנה לעבוד על המחשב שלי עד שלא יתקנו לי אותו,
ושסבלתי די הותר ביום שלישי והעבודה שלי השתבשה די הותר באותו יום.
מ-שלשום, המחשב שלי לא טופל (אני יודעת על כך מקולגה) + אף אחד מהחברה בראשם המנהל הישיר לא יצר איתי קשר בעניין המחשב שלי.
לא הוצע לי לשבת ליד שום מחשב חלופי עד תיקון המחשב שלי, לא נקבע לי שום מועד להגעה אלי לטפל לי במחשב.
אני לא טכנאית מחשבים בהכשרתי, ולהציע לי "פתרונות עקומים " כמו : להמשיך לעבוד ''ולהוציא את הנשמה''
עם המחשב הישן כמו שעשיתי משך שעות וימים לא ידוע עד מתי, לחלוטין אינו במקום.
כרגע אני עומדת לפני שיחה טלפונית יום ראשון הקרוב עם מנהלת משאבי אנוש (הצהרתי שאם לא מסדרים לי את המחשב אין לי למה להגיע לעבודה).
ויום שני בבוקר אני עומדת לפני שיחה עם המנהל מעל המנהל שלי
אל שניהם אני פניתי במייל אישי מהבית ביוזמתי ושטחתי את הסיפור של המחשב ,(+ אציין בקצרה שסיפור המחשב הוא ''הקש ששבר את גבי'', בנוסף אליו ישנו סיפור שני מתמשך של יחס עוין שאני סופגת במקום עבודה ממס' קולגות שגם עליו כתבתי להם שאני רוצה לדבר עמם).
קרובת משפחה מתעקשת מולי ,שבכך שאני מצהירה שאני לא מוכנה להגיע לעבודה ,לעבוד על המחשב הנוכחי שלי ,בלי שיתקנו או יעמידו לרשותי אחד חלופי ,
עד לתיקון המחשב שלי - זה כאילו שאני מצהירה שאני התפטרתי מהיום להיום.
אני מסתכלת על העניין בצורה אחרת לגמרי - נניח שהתפקיד שלי היה כרוך בנסיעות ללקוחות והיו מעמידים לרשותי אוטו ישן חבוט שחוק שנתקע בכל כביש וסמטה
ואומרים לי 'טוב תסתדרי עם מה שיש או כשתיתקעי תעצרי נהג אדיב שיעזור לך ' .
גם אז הייתי אומרת שאני לא מוכנה לנסוע ללקוח עד שלא מתקנים את האוטו הישן שברשותי או מעמידים לרשותי מכונית חלופית תקינה.. .
מי צודקת אני או קרובת המשפחה שלי?
(לא המחשב לא האוטו החלופי צריכים להיות חדשים לגמרי.
ובמקרה של המחשב המדובר כאן נדרש רק לעשות שדרוג של כונן קשיח ב 250/300 שח , בשום מקום לא דרשתי לקבל מחשב חדש יותר / חדש לגמרי..).
אודה מאד להתייחסות מנהל הפורום.
(+מי שבנוסף יתייחס והוא לא עו"ד מומחה אלה רוצה לשתף מניסיונו והבנתו - בבקשה לכתוב לי התייחסות עניינית בלבד).
בברכה ותודה מראש
איזולה בלה
נערך לאחרונה ב: