האם זה אמיתי שהפורום שוקק חיים?

GREEN Days

New member
הו מעולה!! ^__^

מתפקד D=. באמת סוףסוף הפורום קצת חי! שם: טל גיל: 20 מיקום: נתניה זמר\ת מועדף\ת: ayumi hamasaki, koda kumi, Utada Hikaru, BoA, Namie Amuro להקה מועדפת: Every Little Thing, remioromen, KAT-TUN ,(אם אפשר להחשיב) Tommy february6 מסר לאומה: אין על מוסיקה יפנית, השפה היפנית, יפנים ויפן D= (אם אפשר הכל ביחד...).
 

GREEN Days

New member
בהחלט XD

עם כל מה שדפוק שיש פה משום מה קשה לא לאהוב את נתניה XD"
 
יאיי!

שם: מירי. גיל: 21 עוד חודש. [תנחמו אותי. למרות שאני חדשה פה.] מיקום: פ"ת. זמר\ת מועדף\ת: זו שאלה ממש קשה! Ayumi Hamasaki, Koda kumi, Yoshizawa Hitomi... להקה מועדפת: ל- Morning Musume יש כמה שירים חמודים, גם ל- AKB48 אממ... ול- Hey! Say! Jump ו- NEWS! אוו... יש לי יותר מדי להקות שאני אוהבת :} מסר לאומה: סושי זה טעים.
 

oracle

New member
איך זה שעדיין לא התפקדתי? ../images/Emo2.gif

שם: סמדר גיל: כן מיקום: קריות זמר\\ת מועדף\\ת: עדיין גאקט, למרות שכבר הרבה פחות. עכשיו יש מקום לעוד הרבה אחרים
להקה מועדפת: גם כאן, אין כבר העדפות מיוחדות, אבל תמיד ישאר לי מקום חם בלב למאליס, אונמיוזה, קונצ'רטו מון, אזראעל ומוק. מסר לאומה: תראו אנימלו 2008!!! עכשיו! זה כל כך כיף, אפילו שזה 8 שעות ארוכות, ארוכות~~ והנה דוגמית קטנה לטעימה - אוקוסנמן בביצוע ג'אם פרוג'קט האדירים!
 

kanpachi

New member
אני נכנס לפה פעם במיליון שנה בערך...

ואחרי שתסתכלו ברשימת הזמרות האהובות עליי תבינו גם למה (אני ממש ממש במיעוט) שם: עידן גיל: 30 מיקום: חיפה זמר\ת מועדף\ת: mika nakashima, bird , leo imai להקה מועדפת: לא בקטע של להקות מסר לאומה: ד"ש לבייבי לון
 

kanpachi

New member
אופס...

אמרתי זמרות ובכך הפכתי גם את leo imai לאישה מתנצל בפניו :)
 

לולי מ

New member
../images/Emo9.gif טוב אני אתפקד כי קיו הציעה ואני סמויה גם

ככה
שם:לולי גיל:דפדפו הלאה מיקום:מרכזי זמר\ת מועדף\ת: הירושי טאמאקי ומאסאהרו פוקויאמה להקה מועדפת: טוקיו אבל יהמר לזכותי /לרעתי שאני חולת ג'וניז על שלל נצנצותיהם בכללי גם כשהם שרים שירי עם ברומנית מסר לאומה:לא לא לא לא לא ואני חוזרת לא עושים שירים מאייקונים במיוחד כשאתה בן 40, זה לא קאקוי ולא קאוואי זה פשוט ....נורא
יש לו מזל שהוא כזה מעולה הגאקט הזה זהו יום טוב
 
למעלה