האם זה הגיוני שעוד מלהקים לעונה הבאה?

האם זה הגיוני שעוד מלהקים לעונה הבאה?

בדיוק היום מישהו שהסתובב בטכניון לקח ממני פרטים בטענה שהוא מלהק לתכנית בנות (למרות ששניה לפני כן הוא דיבר עם גבר), ומשום מה יש לי תחושה שאני צריכה להחליף כתובת אימייל, מספר טלפון וגם את השם שלי בת.ז. וזה עוד בלי שאני בטוחה ב-100% שבאמת בא לי להשתתף (הוא טען שהצילומים לא בקיץ, וזה נראה לי קצת מוזר, אחרת איך הבנות עם ביקיני בלי שהן מתות מקור?...אני בכל מקרה ספונה במעבדה בקיץ, כיאה ל"חנונית"). הוא טען שאם אני מתקבלת- יצמידו לי עארס. איזה צחוקים יכולים להיות (כבר הצמידו לי עארס בעבודה באפרסמונים. עצלן שלא הסכים לעשות כלום. הייתי איתו כמו נאצית).
 
אז היום סיפרתי לו

והוא דווקא הביע התלהבות כלשהי, ואפילו צחקנו על המשימה הקשה של לשרוד עם עארס. בוא'נה, אם אני מצליחה ללמד אותו ביולוגיה בכל הזמן הזה שאנחנו בדירה, אז באמת אני יכולה להעלות את המחירים שאני לוקחת מסטודנטים
 

גם אני6

New member
עזבי ערס.. תנסי ללמד אותי ביולוגיה(או כימיה,

לצורך הענין) משימה בלתי אפשרית
 
אני אשמח להיענות לאתגר שכזה

אני בחטיבה נכשלתי בכימיה, ונשארה בי צלקת עם טראומה. מאז עשיתי 3 פעמים את הקורס בכימיה (פעם אחת שנה ראשונה באוני' העברית שעברה אצלי בשינה בגלל מחלת הנשיקה, אז זה לא נחשב, ופעם שניה בשנה א בתל חי שפשוט החלטתי שאני אסתדר לבד, ועברתי בציון מגעיל. בפעם השלישית קיבלתי גלידה...בן אנד ג'ריס לפנים). תאמיני לי שאני מבינה מה את לא מבינה, ואני מוכנה בכיף לעזור לך בזה (כימיה כללית, כימיה אורגנית, ביוכימיה ומה שרק תרצי). בפעם הבאה שאני אהיה בטכניון (כנראה שלא בשבועות הקרובים, לערי
) אני קובעת איתך שיעור.
 

גם אני6

New member
*גלידה* ../images/Emo99.gif

וואי, כמה שנים.. [זה כל מה שנדרש. אני שלך, ללא כל התנגדות נוספת. את מוזמנת לעשות בי כרצנך] יקירה.. הטראומה שלי הייתה בחטיבה:) בשניהם את כימיה ביטלו לנו בכיתה ח' או ט'(אחרי שהפסקתי להבין על-ההתחלה ומשם גם הייתי מובכת לשאול אז העדפתי להרגיש מפגרת ולהיכשל] ביולוגיה- זה היה הסיפור של כימיה. רק שנגרר עד סוף התיכון(לאורך כל קורסי רפואה) ואיכשהו צלחתי את זה. כתבתי עבודות, כדי לעבור:) חלקן אפילו היו די מכובדות.. זה כמו חלק מהבגרויות שלי, בלי לקרוא את מה שנבחנתי עליו:) i was a good BS
 

גם אני6

New member
בנימה רצינית יותר-

הייתי שמחה להרגיש שאני יכולה, את יודעת? כי אני יודעת שאני יכולה להבין או לקלוט א'. או ב'. אבל לא "באמת" חומר. לא באמת את מה שלומדים בכיתה ז' או ח' או ברמה של בי"ס יסודי. בטח ובטח שלא לזכור את הדברים! (ולשנן ולהיבחן) כבר כתבתי כאן פעם שיעד בלתי מושג, בשבילי, זה ללמוד לשחק שח-מט:)
 
את כנראה לא מכירה את רמת הסבלנות שלי

אני מלמדת בעיקר לקויי למידה, שמתייאשים מעצמם יותר מהר ממה שאני מתייאשת מהם. יש לי סבלנות מפה ועד מחר לכולם. בסוף 95% מהם קולטים אצלי מאוד יפה, ואפילו מצליחים (לפעמים יותר ממני), ואפילו מצליחים ללמד אחרים את מה שאני לימדתי אותם. אני אראה לך שאת מסוגלת. אני יודעת כמה זה קשה, ובגלל זה היום זה שטויות בשבילי, ואני כבר מסננת את מה שמבלבל, מה שלא צריך וכו', ופתאום הכל נראה פשוט יותר. אל דאגה. מה את לומדת עכשיו?
 

גם אני6

New member
וואו- על השורה וחצי האחרונות..

אני אוהבת את הרעש, אני מוצאת בו את השקט, הרבה פעמים. את הרוגע כשם שאני מוצאת את המוסיקה, הצלילים, הניגון הנפלא שבשקט, בדממה.. אבל כאשר צריך לפצל את תשומת הלב- בעיה. בואי נאמר שאני מתמקדת- כדי להתפצל:) כבר לא לומדת כימיה-ביולוגיה-אנטומיה וחבריהם. ועדיין בהעמדי פני "קשוחה", לרוב כאשר אני מול משימות שנראות לי "ביולוגיה" נאטמת מראש:) נבהלת ומפסיקה לקלוט. מראש. ואז לא משנה מה קורה ומה עושים- אני לא קולטת. לימודים פורמלים או לא- היתי רוצה להרגיש שאני יכולה. לדעת שאני יכולה ללמוד. אפילו לאו דווקא להבריק במבחן- רק ללמוד. ולהבין. ולהפנים. ולזכור:) וליישם. ממש כמו השחמט שלי, שנותר בגדר "לראותם בלבד".
 

Thumpers

New member
אין מצב.

לא, את פשוט מהממת, אין מצב שיקחו אותך בתור "חנונית".
 
הוא אמר שהם מחפשים חנוניות יפות

אמרתי לו שאין לי כל זיקה למסע בין כוכבים, והוא אמר שגם את זה לא צריך. דווקא יהיה מצחיק לעשות לעארס שיעורים פרטיים בהתנדבות. אני עדיין מפחדת שהולך להיות לי איזה סטוקר. ראיתי שאני לא המספר הראשון שהוא כותב. אולי הוא בקטע של שלישיות או אורגיה?
 
אני לא באמת חושבת שיהיה לי זמן לזה

אם זה בקיץ אני עד אחה"צ במעבדה ובערבים מלמדת סטודנטים. הם יהרגו אותי אם אני אבריז להם ככה.
 

StriX Starlight

New member
נצל"ש. מכתב ממלהקת התוכנית + תגובה.

זוכרות שסיפרתי על כמה מהחברים שלי שהגיבו קצת פחות בנימוס למלהקת שפנתה אליהם לגבי אודישנים? אז הנה המכתב ששלחה המלהקת פלוס התשובה של (שני) הבחור אליו היא פנתה. אני חולקת אותו איתכם כי הוא גילגל אותי מהכסא מרוב צחוק. ( I literally ROFL'ed) תהנו. Tamar March 5 at 11:25pm Report שלום שני! אני מלהקת לתוכניות ריאלטי, בקרוב מתחילים צילומים של "היפה והחנון 3" , קיבלתי עליך המלצה שאתה כוכב! אנחנו מחפשים אנשים שיש להם תחומי עניין שאינם במיינסטרים ויוכלו להשתתף בתוכנית. החוויה של ההשתתפות בתוכנית מדהימה, אם לא ראית את התוכנית אף פעם הרעיון הוא כזה, אתה ועוד 9 בנים ועוד 10 בנות שוהים בוילה מדהימה עם בריכה, ואתה מצוות לבת זוג מהממת, ועליך לגרום לה לעבור שינוי ולהפוך מכוסית חסרת ידע כללי לבחורה יותר "חכמה" , הבחורה תעזור לך כביכול לעבור שינוי וללמוד יותר על תחומי עניין מיינסטרימים, וכמובן כיצד להתחייל עם בנות והיות בקשר... נשמע לך מעניין? חוץ מהחוויה, החשיפה התקשורתית שיכולה לשנות לך את החיים למקומות מדהימים, יש גם פרס כספי לא קטן לזוג שינצח בתחרות. אתה מעוניין ללכת לאודישנים? אם כן צור איתי קשר בבקשה ושלח לי את הטלפון שלך תודה תמר ------------------------------ Shany March 6 at 7:17am שלום תמר אם תבדקי בארכיון אצלך תראי שאני הייתי מועמד להשתתף בעונה הראשונה, עברתי את כל התהליכים, ובערך שבועיים לפני תחילת הצילומים החלטתי שאני לא מעוניין להמשיך. הסיבה המקורית: חודש שלם לא לעבוד רק בשביל סיכוי לזכות בפרס כלשהו זה ממש לא לעניין מבחינתי. הסיבה הזאת עדיין אקטואלית ורלוונטית, אבל תוסיפי לה שאני *כן* ראיתי את העונות הראשונות של הזבל המביך הזה ובכן: לא חסר לי ידע איך להתחיל עם בחורות - שכבתי במהלך חיי עם 58 נשים לא חסר לי ידע איך זה לההיות בקשר- הייתי כבר עם בת זוג 3 וחצי שנים והיינו מאורסים (קשר שנגמר מסיבות שאני לא אכנס אליהן כרגע) ותחומי עניין מיינסטרימיים...אני חושב שהביטוי הוא "מעניינים לי את התחת" בנוסף, בנות הזוג ה"מהממות" הללו, הן פרחות מכוערות ומטומטמות שלא מעניינות אותי בשום צורה ודרך. ולסיום, העריכה המגמתית שלכם בה אתם עושים כל מאמץ כדי להציג את ה"חנונים" שלכם כקלוצים חסרי כל כשורים חברתיים ועל גבול האוטיסטים, בהחלט לא מרגישה לי כאילו זה משהו שיתרום לי מבחינת חשיפה תקשורתית. מעדיף להחשף בצורה קצת יותר חיובית תודה משם התפתח אצלנו בתגובות דיון די סוער שאחסוך מכן.
 

Thumpers

New member
אני חושבת שאני מאוהבת. :)

או שלא, אבל בהחלט אחלה תגובה :)
 
למעלה