האם זה צריך להדליק אצלי נורה אדומה?

האם זה צריך להדליק אצלי נורה אדומה?

רציתי להרשם לאתר "parshan" (כדי שפוסטים שאני מפרסמת יעלו לשם באופן אוטומטי) ואז ראיתי שבתקנון שלהם כתובים הדברים הבאים: "כמו כן מצהיר ומתחייב המשתמש כי מפעילי האתר מורשים על ידו להשתמש בתוכן ו/או בכל חלק ממנו לפי שיקול דעתם הבלעדי, לרבות שמירתו, פרסומו, עריכתו, מחיקתו, היעזרות בו לצרכים מסחריים ופרסומיים, שילובו עם תכנים אחרים, ולצורך הכנת חוות דעת, ביקורות והמלצות. כל הזכויות בתוכן המועבר יהיו שייכות ל parshan.co.il המשתמש מצהיר ומתחייב כי הוא מוסמך להעביר את כל הזכויות בתוכן ל parshan.co.il."
 
יכול מאוד להיות שכן

כבר יצא לך לראות שימושים מסויימים שהם עשו בתוכן הגולשים ללא רשותם?
 
לא מכירה את האתר הזה

פעם ראשונה שנכנסתי אליו ואני פשוט בודקת מראש. אם הם לא מתכוונים לעשות כזה דבר, אז למה הם רושמים את זה?
 

דנטל

New member
לא דיברתי על זכויות היוצרים, אלא על השימושים

שם, כמו בתפוז, כתוב שהכותב מרשה שיעשה בכתביו שימוש ואף עריכה לצרכי יחסי ציבור/הודעות לעיתונות/קידום וכד'.
 

נוריתהה

New member
העיצה שלי הכנה

תתרחקי כמו מאש. הם פנו בזמנו אלי. ראיתי שם מישהו שאני מכירה את הפוסטים שלו פניתי ודיברתי איתו התברר שהאיש בכלל לא ידע שהעתיקו דברים שלו (נכון שבסוף נתנו חיבור לבלוג שלו) הוא פנה אליהם, והם הורידו. לי הם הסבירו, שהיתה אי הבנה שהם הבינו שהוא הסכים (לי הוא אמר שלא היה לו שמץ מושג על מה מדובר). כאן מה שאת חותמת שהם יכולים לעשות בחומר שלך כטוב בעיניהם. ואף לערוך.
 

דנטל

New member
כשקראתי את התקנון שלהם

זה בכלל לא היה נראה כמו מערכת בלוגים. זה כמו מגזין שיש לו עורך וגולשים מוזמנים לכתוב למגזין הזה כמו עיתונאי, ללא תמורה, או מקסימום בתמורה לקישור לבלוג. העורך יכול לערוך ויכול לבחור שלא להעלות בכלל את ה"מאמר" שלך. כמו באתר http://www.1909.co.il ובטח בעוד כל מיני אתרים שמבוססים על תכני גולשים.
 
פריקי...

הגעתי לחדשות!! תודה, יובל. המאמר הזה השקיט את ליבי, שעשיתי את הדבר הנכון ואני מקווה באמת שגם אנשים אחרים יישמו את הנאמר בו ולא יתנו יד לכאלה דברים.
 

נוריתהה

New member
אגב, השיטה שלהם

להגיע לבלוג לשפוך עליה טונות של מחמאות ולהזמין אותך אליהם. הייתי מאד מוחמאת לוליא ראיתי שאת אותן המילים בדיוק אצל עוד כמה וכמה בלוגרים. חתולה איך את מסתדרת שם? זקוקה לעזרה?
 
זה כבר מחשיד, לא?

אני פשוט הייתי שופכת עליהם טונה, בחזרה... כן, אני צריכה קוד לכפתור "שווה קריאה" שלא הופך לי את התבנית מימין לשמאל (ואת הפרסומות לאנגלית!), מה שקורה רק אצלי. אבל רק אם ההוא לא צריך לריב עם זה יותר מדי, כי זה לא כזה קריטי. חוץ מזה, הכל סבבה, תודה.
 
למעלה