האם חברת Haier תקים מרכז ברעננה?

עומר247

New member
האם חברת Haier תקים מרכז ברעננה?

אחרי הודעתה של חברת ג'נרל מוטורס על כוונתה להקים מרכז מו"פ (מחקר ופיתוח) ברעננה, מודיעה גם ניופאן, יבואנית מוצרי חברת הענק Haier על רצונה להקים מרכז מו"פ באחת מערי המרכז (רעננה, הרצליה, נתניה או ת"א). אני מקווה שעיריית רעננה תעשה הכל כדי ששתי החברות יקימו בסופו של דבר את המרכזים שלהם כאן. צריך לזכור ששתי החברות הן מהגדולות בתחומן בעולם, וזה מהלך שיביא הרבה כבוד לעיר שתזכה וכמובן גם תושבים ומקומות עבודה חדשים. העירייה יכולה להשפיע! אפשר ללמוד מראש עיריית נתניה שנאבקת על כל חברה כדי שתעבור לנתניה. בסלקום היא כבר זכתה, מי יקבל את האייר?
 

qrst1 האחת

New member
עומר 247, בשביל כבוד...?! ומי מבטיח שעובדי-

החברה יהיו תושבי רעננה??? אני לא חושבת שצריך לעשות הנחות לחברה מכניסה ומצליחה אלא אם כן הם יתחייבו כמדיניות לקבל קודם את תושבי העיר... ומאחר וזה לא כך... העירייה צריכה לעשות שיקולים כלכליים גרידא!!!
 

עומר247

New member
נו ו..?

"השיקול הכלכלי גרידא" הוא שהחברה תפתח משרדים ברעננה.. למה נראה לך שהם כל כך ישמחו לבוא לפה עם העירייה תתעקש על חוק כזה ועיריית הרצליה/נתניה/ת"א לא? חוץ מזה.. מן הסתם הם רוצים לפתוח כאן את המרכז ולא במקום אחר בדיוק מהסיבה שכל העובדים הרלוונטיים גרים בסביבה ויש כאן תשתית מתאימה.
 
השיקול הכלכלי אינו השיקול החשוב היחידי

אכן, מעבר חברות הייטק לעיר יספק לעירייה דמי ארנונה, לרווחת כולנו. זה גם יהפוך את רעננה לאטרקטיבית יותר לאוכלוסייה איכותית שתרצה לגור כאן, בקרבת מרכז ההייטק שיצמח כאן. יהיו באיזור התעשייה יותר עסקים שירוויחו יותר כסף - אפשרות של רווחה לתושבי העיר שיזמו שם עסקי שירותים הצומחים סביב מרכזי תעשייה שכאלו. העיר תשפר את תדמיתה (הטובה גם עכשיו) ויפתחו בפניה יותר אפשרויות. כסף מביא כסף - אילו שיבואו, יביאו אחריהם/ן נוספים/ות. לדעתי, זה חשוב, מהותי ורצוי לכולנו.
 
למעלה