E s t e b a n
New member
לא הבנת.
יתכן של-X יש פוטנציאל שונה מ-Y, זאת אומרת לאחר שהסירו את כל המחסומים ופתחו את היכולת עד הקצה, X עדיין עוקף את Y. הגורמים (מולד + נרכש), בצורתם הטהורה, אינם תלויים זה בזה. תורשה נגד חינוך - כנ"ל. הויכוח נקרא בספרות של מדעי החברה nature vs. nurture ובנוגע לאינטליגנציה, הכיוון הוא (כרגע) יותר לצד של nature בחלק מהפקטורים, כולל הפקטור הכללי, ולצד של nurture בכיוון של התמחות בביצועים. נכתבו מאות אלפי עמודים על הנושאים האלה.
יתכן של-X יש פוטנציאל שונה מ-Y, זאת אומרת לאחר שהסירו את כל המחסומים ופתחו את היכולת עד הקצה, X עדיין עוקף את Y. הגורמים (מולד + נרכש), בצורתם הטהורה, אינם תלויים זה בזה. תורשה נגד חינוך - כנ"ל. הויכוח נקרא בספרות של מדעי החברה nature vs. nurture ובנוגע לאינטליגנציה, הכיוון הוא (כרגע) יותר לצד של nature בחלק מהפקטורים, כולל הפקטור הכללי, ולצד של nurture בכיוון של התמחות בביצועים. נכתבו מאות אלפי עמודים על הנושאים האלה.