האם יכול להיות שהתצורה הפנימית

HELLAS

New member
לך תבין אותם....

אם כל האהבה שלי לארץ המגף ועם כל זה שחייתי שם ושאני דובר את השפה - אני עדיין מתקשה להבין את המדיניות של AZ... לא מצליח להבין את החברה הזאת עדיין....
 

MrHankeY

New member
אני אישית

מוותר על התענוג של לטוס איתם, וכן גם אני מאוד אוהב את ארץ המגף אבל... חזרתי איתם ביום שבת מברלין דרך מילאנו והיה פשוט נוראי!
 

HELLAS

New member
מזדהה עם סבלך ../images/Emo13.gif

לפחות לא היה לך את ה"עונג" לטוס איתם יותר רחוק כמו אחד החברים שכתב שנסע איתם לא מזמן ל-EZE
אני עצמי ניצול AZ ואל תיתן לי אפילו להתחיל לספר על העינויים שלי עם IB למרות שעכשיו שאני חושב על זה... יהיה נחמד אם החברים פה יספרו על חוויות טובות ולא טובות מנסיעות עם חברות תעופה שונות.
 

MrHankeY

New member
הגעתי עם אליטליה

עד טורונטו בעבר למרות שאת הטיסה ההיא אני זוכר לטובה. אני טוען שפשוט הטיסות שלהם לארץ מאוד גרועות, השאר סבילות. בטיסות פנים אירופאיות עדיין מחלקים סנדוויץ' קטן ושתיה (גם אלכוהולית) מה שבארהב לא תקבל. אם תקבל שתיה מצבך יהיה טוב.
 

HELLAS

New member
בוא נגיד ככה,

אני ממש לא ממליץ לטוס איתם ממילאנו לאתונה למשל.... או לחוות נחית אונס איתם במילאנו (לפני כ-8 שנים) כאשר הצוות דיבר רק באיטלקית וכל אלה שלא הבינו מה קורה רק נכנסו ללחץ מלראות את כל האנשים אשר כן דוברים איטלקית (כמוני) נכנסים ללחץ היסטרי !!! אכן, חוויה בלתי נשכחת.
 

MrHankeY

New member
בהחלט נשמע כמו חוויה בלתי נשכחת

אני הסתפקתי הפעם באיבוד מזוודות, איחור ושירות גרוע חחחחחח
 

HELLAS

New member
המדובר הוא בנמל התעופה

LINATE, הגענו מרומא בשעת לילה מאוחרת באמצע החורף עם ערפל כבד. כאשר המטוס שבו הייתי נחת על אותו מסלול אותו חצה בדיוק אותו רגע מטוס קל. הטייס היה חייב לבלום בכזו צורה שהגלגל הקידמי של המטוס נשבר והמטוס נפל עם הגחון על המסלול. לא נעים ! אגב, עובדה שלפני מספר לר רב של שנים היה מקרה דומה רק בהמראה מאותו נמל תעופה בו התוצאה הייתה התרסקותו של מטוס MD80 של SAS.
 

MrHankeY

New member
כנראה שמהנחיתה ההיא

לא הסיקו את המסקנות כמו שצריך! מקרה של שבירת גלגל קדמי הוא כלום לעומת מה שקרה עם הסאס. אם אני לא טועה זה היה בשנת 2000 האמת שאת הטייס אפשר להבין, כי הידיעה שהמטוס הקל עדיין על המסלול הגיעה ממש שניות לפני הבלימה, ככה שאני לא חושב שבאותם רגעים הוא חשב על תרגום נאות לאנגלית - אלא חשב איך להוציא את כולם מהמטוס בשלום
 

HELLAS

New member
לא בטוח

ההודעה ברמקול אשר בה הדיילת הראשית ביקשה (באיטלקית) מהצוות והנוסעים להתכונן לנחיתת חירום הייתה משהו כמו 5 לפני שהמטוס נגע במסלול. אולי זה היה מאוחר מידי לטייס לא לנחות (אני ממש לא מבין בזה) אבל בכל זאת - לפחות משהו. אבל אולי אתה צודק - אולי אסור לי לשפוט.... חלילה אם היה קורה דבר דומה עם מטוס אלעל אולי גם ההודעה הייתה בעברית בלבד. אי אפשר לדעת. אני רק יכול לאחל שלעולם לא תהיה סיבה לבדוק את זה.
 

MrHankeY

New member
5 דקות נשמע לי כמו הרבה זמן

לפני הנחיתה, יכול להיות שזה היה יותר צמוד לנחיתה ומהשתלשלות האירועים זה נראה לך פרק זמן יותר ארוך?
 

HELLAS

New member
יכול להיות

כמו שאמרתי זה היה לפני כ-8 שנים אז אולי אני לא יכול לתת את הזמן המדוייק, אבל אני זוכר בבירור שהיה פרק זמן של מספר דקות מהרגע שבו הדיילת הודיעה את ההודעה ועד לרגע שבו נגענו במסלול. אבל אולי כמו שאמרת - השתלשלות העניינים נראית לי כאילו שחלפו מספר דקות כאשר למעשה היה מדובר בפחות זמן.
 

HELLAS

New member
מה שכן,

אני יכול להגיד שאת התצורה במטוס ההוא אני זוכר טוב מאוד ! A321 בתצורה של 3-3 ! לפחות משהו שאותו אני זוכר בוודאות ! אולי זה עוזר לחבר ששאל על תצורת המושבים ב-777.... אם אתה רוצה לדעת מה התצורה בA321 לפני 8 שנים - אני הכתובת !
 

MrHankeY

New member
אני וה 321

יוצאים קבוע כבר קרוב ל 7 שנים בערך חח
מה שכן על דבר אחד אני לא מתלונן Legroom מכובד בהחלט באליטליה
 
למעלה