האם ישנם דרכים לעקוף את תשלום....

מסטיקה

New member
האם ישנם דרכים לעקוף את תשלום....

מס ההכנסה-5% בזמן המכירה??? בקשר לעמלות סוכן הבנתי שבאילנות בטוחה יש פטור מזה האם אתם עוד בתי השקעות שפוטרים מעמלות סוכן והאם זה כולל את כל סוגי הטריידס?? יש לי אולי אפשרות לקבל מעט הנחות ב"מגדל השקעות" מפני שהתחלתי ללמוד ב"מגמות" אבל אני לא בטוח אם זה כולל את עמלת הסוכן שלפחות במסחר בOTC BB (במניות מאד זולות של כמה אפסים מהנקודה..)יכול להגיע ל25% מגובה העסקה דרך הבנק..ובכל מקרה אני מעוניין לשמוע על אפשרויות יותר מוצלחות משם.... תודה רבה..
 

WGFFlame

New member
הי

יש כל מיני אפשרויות כמו וואלה טרייד(של מנורה גאון) מרכזית (של מגדל) אילנות, ואחרות. אני יכול להגיד לך שאף אחד מהם לא קרוב למושלם אבל כולם הרבה יותר טובים מהבנק שלך שלקח לך 250$ עמלת קניה מתוך השקעה של 1000$. יש גם דרכים עוד יותר טובות של לעבוד עם ברוקר מחול ישירות. אני אחרי הרבה התלבטויות בחרתי בוואלה טרייד. מה שטוב אצלם זה שהם בנוים לעבוד עם חובבנים, כשאתה הולך למשל לאילנות הם כאילו עושים לך טובה , ןמשדרים שהם פה בשביל חברה עם הרבה כסף ואתה סתם מטרד בשבילם. (האמת שהם גם היו לא מקצועים שזה מפחיד, מנהל תיקים שלא הייתי נותן לו לנהל ארנק של ילדה בת 5) בוואלה טרייד אין דאווין אתה בה, מקבל את העיסקה הרגילה שהיא עסקה טובה אבל לא מדהימה (קיבלתי הרבה יותר טובות ממנה) 0.25 עמלות 7 שח אופציות. ואם אתה עושה מספיק עסקאות זה יהיה 5 לאופציה. ככה בלי דאווין בלי לשאול אותך כמה המחזור שלך ועוד דברים די מביכים משהו שבסך הכל רוצה לעבוד בלי תנאים עודפים אבל גם בלי להשחט בעמלות בנקים. בכל מקום שהוא לא בנק לא משלמים עמלת מחזור אלא עמלת רווח (גם בבנקים משנה הבאה)
 

מסטיקה

New member
wgf..נחמד לפגוש אותך כאן גם.אבל...

האם בוואלה טרייד לא משלמים גם עמלת סוכן?? כמו שאמרו לי שבאילנות ומאד מעניין אותי בקשר למס הכנסה... כי לדוגמא ראיתי כאן המלצה אתמול של אסטראל לטרייד של-VRA בשער 0.28 ושהוא החליט למכור ב0.29 עכשיו אם אני הייתי עושה מהלך כזה הייתי מפסיד המון כסף רק על המס הכנסה 5% וגם העמלת סוכן כמובן...אז מעניין איך הוא עושה את זה בלי להפסיד??? (כלומר אם זה לא סוד מקצועי כמובן) בקשר לעמלות קניה ומכירה רגילות אני בטוח שבוואלה טרייד המצב הרבה יותר טוב מהבנק ואולי גם היחס (למרות שמבחינת היחס בטלבנק דיסקונט אני מאד מרוצה הם די מקצועים לפחות לרמה שלי וגם בדרך כלל נחמדים..) שלוקח 30 דולר או 1% מגובה העסקה הגבוה מבין שניהם.. אבל מה בקשר לכל שאר העמלות והמיסים שבדרך כלל הרבה יותר גבוהות מעמלות הקניה ומכירה לבנק?
 

מסטיקה

New member
הבהרה לWGF העמלה של250 דולר...

שלקחו לי פעם לתדהמתי היתה עמלת הסוכן האמריקאי ולא עמלת הקניה של הבנק...
 

RonenM62

New member
סוגיית המס

הרבה יותר מורכבת ובעייתית ואתה צפוי להקלע בסוף השנה למצב בו תשלם 50% מהרווח למס הכנסה. שלשום פרסם מס הכנסה את הקרטריונים לחישוב המס, לפיו יוגדר "סוחר" החייב במס של 50% על רווחיו (להבדיל ממשקיע) על בסיס שמונה מפתחות (לא זוכר את כולם כרג, אנסה להעלות אותם מאוחר יותר...) שאחד מהם הוא כמות הטרנזקציות שביצע בשנה (200 ומעלה = סוחר) והאחר הוא האם עשה פעילות בהונו העצמי או באשראי. ישנם עוד קריטריונים, המושתתים זה על זה ("מדרגות"). תנסה להשיג גליון של "הארץ" מאתמול... ביי רונן
 

מסטיקה

New member
רונן תודה רבה....אבל לא מצאתי ב...

קישור למאמר מאמר אלא אפשרות להורדת תוכנת בורסה גרף שהאמת שזה גם רעיון נחמד מאד...אבל האמת שכבר הורדתי את זה ממש לפני כמה ימים...
 

WGFFlame

New member
מס

בקשר למס השנה. בבנק לוקחים 5% על המחזור בבתי השקעות 15% על הרווח. זה בגדול בלי קשר לסייגים שהעלה רונן. אני יודע ש250$ זה עמלת זוכן אבל בכל זאת אני מאשים את הבנק שלך, זה פשוט לא יתכן שיתנו לך לשלם 250$ על כלום. הם היו לפחות צריכים לידע אותך. בקשר לעמלת סוכן בוואלה, לפי מה שהבנתי ה 0.25 ו 14$ מינימום כוללים את זה.
 

מסטיקה

New member
אמת פליים אני ממש התעצבנתי..../images/Emo59.gif

עליהם שנודע לי זה פשוט היה חידוש גמור בשבילי שעל מניות מאד זולות משלמים עמלת סוכן הרבה יותר גבוהה לפני זה עשיתי כמה קניות ומכירות ושילמתי על עיסקאות משהו כמו 5דולר-25דולר עמלות סוכן ופתאום הפילו עלי תיק כזה... אבל האמת שהבעיה היתה שכל הנושא של עמלת סוכן היה מאד חדש בבנק לפני זה הם לא היו לוקחים את זה בכלל והפקידים בעצמם לא ממש הכירו את הנושא כמו שצריך היום אני חושב שהם כבר השתפרו...(והאמת שחוץ מהפאשלה הזו הם היו בסך הכל די בסדר....אבל שיחפשו להם חברים אחרים עם עמלות ומיסים כאלה אני חותך...)
 

astral travel

New member
מסטיקה בבתי ההשקעות בארץ

לא נלקח מס מחזור 5% (שזה מס במקור במקביל למס על רווחים). בבתי ההשקעות נלקח לך מס על רווחים בלבד בגובה של 35% - או 15% במידה והמניה רשומה כמניה ישראלית בעלת הקלות מס (נחשבת כמו מניה בארץ). אז סתם לדוגמא, קניה של VRA ב-30,000$ ומכירה אח"כ ב-31,000$ הפיקה רווח של 1,000$ - מזה יורידו לך 350$ שהם 35%, בארץ הורדת המס מחושבת בשקלים ולכן המס שילקח ממך יחושב לפי המס בדולרים כפול השער היציג באותו היום. המס נלקח רק בעת סגירת עסקה. במידה והעסקה יצאה מופסדת - תקבל "זיכוי" (מגן מס) של 35% מההפסד. נאמר בוצעה קניה ב-30,000$ ומכירה ב-29,000$, 1,000$ הפסד - החשבון יהיה עם מגן מס של 350$, נאמר ואח"כ הורווחו בחזרה 1,000$ - החשבון יהיה בשוויו ההתחלתי והמס המצטבר יעמוד על 0 (למעט הפרשים בדולר שעשויים להתקיים בין זמני סגירת העסקאות).
 

מסטיקה

New member
astral תודה רבה על ההסבר..האם...

גם רוב בתי ההשקעות לא לוקחים עמלת סוכן אמריקאי כמו בבנק... או שרק באילנות בטוחה כמו שאמרו לי ואולי אם WGF צודק אז גם בוואלה טרייד???
 

astral travel

New member
לא אילנות בטוחה ולא וואלה טרייד

לוקחים עמלת סוכן... - ושניהם עובדים עם אותם מערכות בדיוק
 

RonenM62

New member
פליים:

תלחץ יותר. אני קיבלתי 0.15 ללא התחייבות לסכום (בעצם מינימום 50K ש"ח).
 

WGFFlame

New member
לא רותה 0.15

זה בדיוק הקטע אני לא רוצה תנאים מעולים, בסך הכל רציתי להתחיל ברגל ימין, עם תנאים סבירים.
 

astral travel

New member
פליים אין קשר

מאוד חשוב לצמצם את העמלות למינימום האפשרי כך שיהוו מרכיב כמה שיותר זניח בתיק המסחר. מישהו שאני מכיר שסוחר בארץ היה משלם 0.25% כאשר במשך שנת מסחר העמלות שהצטברו מהתיק שלו עמדו על 12,000 שקל. אם הוא היה משלם 0.15% - העמלות שהיה משלם היו 7,200 שקל - 4,800 שקל ו-40% פחות ! מה גם שזו הונאה אם לוקחים לך 0.25% שכן בבנק אפשר לקבל 0.2% - אז בית השקעות לבטח ובטח שצריך לתת לך פחות מהבנקים, שזה 0.15% (ומה שנחשבת עמלה סטנדרטית לבתי השקעות). אף אחד לא עושה לך טובה שלוקח אותך בתור לקוח - יש תחרות בשוק ואם רוצים אותך כלקוח - שיעמדו בתחרות הזו. גם אם אתה עובד עם סכומים לא גדולים זה לא משנה - רוצים אותך כלקוח ? רוצים שתבחר בהם ? שיורידו את העמלות למינימום שהם מסוגלים,.. ככה זה עובד. אתה צריך להיות בגישה שאתה שווה מיליון דולר, המציאות לא רחוקה
 

WGFFlame

New member
עוד מעט

אני קודם כל אראה להם שאני יודע לשחות ואחר כך אבקש אישור כניסה לבריכה האולימפטית, אבל לפחות אני לא בבריכה של התינוקות.
 
למעלה