האם יש אחוזי פיגור גבוה יותר בקרב עדות המזרח?
אני מביאה ציטוט (שאותי זעזע) מספר לימוד העוסק בסוגיות החינוך המיוחד. " מאחר שהכיתה המקדמת* מאוכלסת בעיקר בבני "מיעוטים" (בארצנו - בעיקר בני משפחות עניות מעדות המזרח), האם השילוב יגביר אינטגרציה בין-עדתית ?" סוף ציטוט. הכיתה המקדמת, היא כיתבה הנמצאת במסגרת בית הספר הרגיל, ולשם מפנים ילדים עם פיגור שכלי, קל עד בינוני, זו נקראת מסגרת שליוב, כלומר, שילוב הילד המפגר בקהילה ובמסגרת החינוך הרגילה. ואני תוהה, מאיפה הנתון הזה, שיש אחוזי פיגור גבוהים יותר בקרב עדות המזרח ?
אני מביאה ציטוט (שאותי זעזע) מספר לימוד העוסק בסוגיות החינוך המיוחד. " מאחר שהכיתה המקדמת* מאוכלסת בעיקר בבני "מיעוטים" (בארצנו - בעיקר בני משפחות עניות מעדות המזרח), האם השילוב יגביר אינטגרציה בין-עדתית ?" סוף ציטוט. הכיתה המקדמת, היא כיתבה הנמצאת במסגרת בית הספר הרגיל, ולשם מפנים ילדים עם פיגור שכלי, קל עד בינוני, זו נקראת מסגרת שליוב, כלומר, שילוב הילד המפגר בקהילה ובמסגרת החינוך הרגילה. ואני תוהה, מאיפה הנתון הזה, שיש אחוזי פיגור גבוהים יותר בקרב עדות המזרח ?