האם יש גבול למיסחור? מיוחד ליום הזיכרון

oggi2

New member
ובאותו עניין- מה קרה למירוץ ראשון לציון ע"ש ע

ערן אלכאווי?
לפני שנה זה כבר נקרא מירוץ המוזיקה ברוקס ע"ש ערן אלכאווי, השנה הוא נפקד מלוח האירועים.
חבל, זה היה מפעל הנצחה שלפחות מבחינתי- מוצלח ויציב, יצא לי כמה פעמים להשתתף במירוץ, ואני מקווה שהוא יימשך במתכונת המקורית.
 

אריק106

New member
לפי האתר של דו גלגלי:

יום ו 07/11/2014 אליפות ישראל ב-15 ק"מ ראשון לציון.
 

oggi2

New member
תודה, שינו בגדול את התאריך

עוד דרך להתחיל יומולדת.
 

אריק106

New member
מאחל לך פודיום כמתנת

יום-הולדת.
 

dugalgali

New member
גם אני מאחל פודיום, אבל זה לא אותו מרוץ.

המרוץ לזכרו של ערן אלכאווי ז"ל התקיים השנה (וכנראה גם יתקיים בעתיד) במתכונת שונה - קצת לפני פסח נערך אירוע ספורט עירוני לכלל תלמידי בתי הספר בעיר, שהתקיים באצטדיון האתלטיקה של ראשל"צ וכלל תחרויות ריצה וכושר גופני שבסופן חולקו מדליות למצטיינים ותעודות השתתפות לכולם, וכמובן נישאו דברים לזכרו.

דעתי האישית היא שזו התפתחות יפה, שיש לה תוחלת להפוך למסורת עירונית בת-קיימא לשנים רבות, ושמכבדת את זכרו של הנופל ואת המשפחה.
 

oggi2

New member
האמת? לדעתי זו בהחלט התפתחות

יפה, שלא רק מכבדת את זכרו אלא גם מכניסה את הצעירים יותר ונותנת דגש על מצויינות לנוער. כל הכבוד.
 

starchild80

New member
הנצחת חייל במרוץ אינה דבר פשוט

ישנם אינספור חיילים שנהרגו במערכות ישראל ומשפחות רבות היו מעוניינות להנציח את זכר יקיריהן. בשורה התחתונה מי שמבקש להנציח גם נדרש להביא סכום כסף מסויים ו/או ספונסרים ולא כולם מסוגלים או מעוניינים לעשות זאת. לפעמים, גם אחרי מספר שנים של הנצחה המשפחה לא רוצה לקחת חלק במעמסה שנקראת ארגון מרוץ. לא הכל שחור ולבן.
 
אתה נוגע בליבם של הדברים

יותר מהכל זה כואב מכיוון שצריך להיות ברור שכל האופרציה הזו שנקראת איגוד הטריאתלון הישראלי מתקיימת על טהרת ההתנדבות של חברי הנהלה ובעלי תפקידים, למעט מנכ"ל +צוות משרד קטן ומאד צנוע. לשים אותנו בתוך משבצת של רודפי בצע ומסחור זה מעשה נבלה ציני ומכוער.

אם לאותו אדם שפרסם את הנושא הזה היה באמת אכפת מהנצחת אייל וייס ז"ל, דלתנו הייתה פתוחה בפניו במשך כל השנה שעברה מאז התקיים דיאלוג רגיש ומכובד מול המשפחה היקרה הזו . הבחירה שלו בתזמון של ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל היא מעשה זדוני ומכוער ומבטל 12 שנים של שיתוף פעולה הדוק וחברי בין איגוד הטריאתלון הישראלי ובין משפחת וויס.

אני מדגיש, משפחת וייס בעצמה, לא יכלה לעמוד יותר במעמסה, הן הכלכלית והן של גיוס משאבי כוח אדם הנדרשים כדי לקיים את האירוע המורכב והיקר הזה שנקרא טריאתלון ת"א וסוכם באופן מכובד וחברי על הפסקת ההנצחה בדרך זו מתוך הבנה שאירוע הטריאתלון בת"א שהחל לראשונה ב1991 והתקיים שלא ברציפות וללא הנצחה (אייל וייס ז"ל נהרג רק בשנת 2002) גדל וצמח לממדים גדולים שלא יכלו להיות נתמכים על ידי המשפחה. וכן , יש גם רצון להפוך את האירוע הזה לאירוע בינלאומי ולהביא לכאן טריאתלטים מכל קצוות עולם ולעשות קצת ציונות על הדרך.

הכי קל לראות את התמונה בשחור ולבן אבל בדרך כלל יש הרבה גוונים באמצע.
 
פרסום רשמי של גרמין ישראל בעניין לפני דקות

תמונה מצורפת.
"חברים יקרים שלום,
בהמשך לידיעה לפיה איגוד הטריאתלון החליט להסיר את שמו של סא"ל אייל וייס ז"ל מתחרות טריאתלון GARMIN תל אביב –
אנו שבים ומדגישים כי לחברתנו לא היה חלק בהחלטה של האיגוד ומעולם חברתנו לא הביעה שום התנגדות לציון שמו של סא"ל אייל וייס ז"ל – אלא להפך, חברתנו תשמח להוקיר את פועלו של סא"ל אייל וייס ז"ל ולכבד את משפחתו וחבריו, כפי שעשתה בשנה שעברה.

הבוקר נשלח מכתב ע"י מנכ"ל חברת "רונלייט דיגיטל", היבואנית הרשמית של מוצרי GARMIN בישראל לראשי איגוד הטריאתלון וחברת ההפקות "כפיים" – בו הוא מבקש לציין את שמו של אייל ז"ל בתחרות באופן מיידי.

מצ"ב נוסח המכתב כלשונו."

רצ"ב תמונה של הפנייה ליו"ר איגוד הטריאתלון.

אמיר
 

zvilaz11

New member
לעינת:

1. למתוח (עלייך) ביקורת זה קל, להתנצל (בפנייך) זה כבר סיפור אחר. אל תצפי ולא תתאכזבי.
2. אם זה מנחם, את בחברה טובה של אנשים שמצאו עצמם ניצודים שלא בטובתם משל צייד ראשים רודף אותם.
3. כמי שזוכר את המענה המהיר, המנומס, המנומק והשרותי שנתת לרצי מרתון ת"א (וזוכר שלכן בחרת להזדהות אז כ"עינת מטה המרוץ")- אני מבקש להודות לך גם הפעם על ההתייחסות המנומסת בשרשור הזה ולבקש שלא תתני לקולות זועמים להפחית מהרצון לתת שרות.
חיזקי ואמצי.
 
מצטרף ומחזק את דבריו של צביקה

עינת, כמי שהיתה איתי בקשר ושקדה כל יום כל היום בכדי לתת שירות לחבריי הפורום, אני רוצה חזק את ידיך.
קשה לאנשים, כמו בכל מקום אחר, לכתוב מילים טובות, וקל לאנשים לעקוץ ולתת ביקורת שלילית.
ישנם אנשים רבים בפורום שאני בשמם מודה לך, ומודה לך על סבלנות עין קץ גם בעניין הטריאתלון האחרון.
אמיר כהן,
ממנהלי הפורום
 
למעלה