האם יש השנה עבודה בקטיף כלשהו בקיבוץ איזשהו?

האם יש השנה עבודה בקטיף כלשהו בקיבוץ איזשהו?

הי אני סטודנטית בת 25, מחפשת עבודה בקטיף באיזשהו קיבוץ בחודש אוגוסט (אפשרי גם אוגוסט-ספטמבר). מעדיפה באיזור אצבע הגליל או רמת הגולן אבל אם אין שם אז גם מקום אחר בא בחשבון. האם עבודות של קטיף עוד קיימות? מלפבד לפרסם בלוח של "במקום" יש עוד דרך למצוא? נניח ליצור קשר עם קיבוצים? אם כן- איזה קיבוצים מקיימים קטיפים? אשמח שתענו לי או שתשלחו לי מסר בפרטי
 
כן

תצרי קשר עם קיבוץ עין זיוון.. [מזכירות או מטע]. הם כנראה יצטרכו עובדים בקטיף בחודש אוגוסט.. בנוסף, תצרי קשר עם עוד קיבוצים מהרמה.. יתכן שגם הם צריכים.. נ.ב, את מחפשת עבודה רק בקיבוץ או שגם מושב זה בסדר? גם אצלם יש מטעים ויתכן שגם הם יצטרכו עובדים.. כמו כן יש גם כמה בתי אריזה של פירות [בגולן].. עבודה עוד יותר נוחה שעיקרה הוא מילוי קרטונים בפירות [עבודה נוחה במערך ממוזג עם עוד חבר'ה צעירים] שיהיה בהצלחה..
 
תודה.. עניתי לך גם במסר

בעיקרון אני מחפשת עבודה בקיבוץ/מושב- אין לי העדפה, מה שחשוב לי זה שיסופק לי מקום מגורים למשך תקופת העבודה באותו הקיבוץ/מושב. אני מעדיפה קטיף כלשהו אבל גם עבודה בבית אריזה תתקבל בברכה. ממה שביררתי לצערי מעדיפים להעסיק תיאלנדים שהם כוח עבודה זול יותר.. בנתיים הצלחתי ליצור קשר רק עם ברעם, אבל מסתבר שאיחרתי את המועד..
 
למעלה