האם יש חשיבות למקום התצפית של האסטרולוג ?

Y. Welis

New member
לא היתה בימי הקדם הפרדה בין אסטרולוגיה לאסטרונומיה... זה היה

אותו הדבר, וזה נחשב 'מדע'. כשם שיסודות הטבע אצל היוונים זוהו עם האלים והטיטאנים והנימפות ושאר היצורים מיתיים.
אפילו האלמנט 'אטום' לא סתר את קיום האלים (אם כי אפיקורוס סבר שכן - אבל דעתו היתה ייחודית - לכן שמו מוכר לנו דרך התלמוד כ'כופר').
&nbsp
הידע של הרמב"ם מן הסתם זהה למה שנכתב בספרו של פטולומאוס (תלמי), שהוא ספר הבסיס בתקופה ההיא ועד ימי הביניים לאסטרולוגיה (שהיא אסטרונומיה).
&nbsp
 

Y. Welis

New member
ומניין הביטחון המוחלט הזה? בדקתי בציציותיו כל מדען?...

זה הצד הנסתר שלך שהזכרתי לעיל - אתה מאמין בהוליזם, שאמונה מחייבת גם מדע זהה.
&nbsp
אמונתך זו היא סוג של בריאתנות-אוונגליסטית הפוכה - כשם שהם לא מסוגלים להאמין ביקום בן יותר מ-5700 שנה, כך אתה לא מסוגל להאמין שיתכן אדם דתי שמקבל את המדע כלשונו (יקום בן 13.7 מיליארד שנה).
&nbsp
כך שאתה לא עדיף עליהם... מדעי ככל שתהיה.
 

Y. Welis

New member
ועדיין ההבטחות האלה מושמעות באוזני חוזרים-בתשובה...

ומהוות סיבה לדברים רבים (שכר בעולם הבא, על עבודה בעולם הזה).
&nbsp
אין טעם להכחיש את הבטחותיה של כל דת ממוצעת לעתיד טוב יותר לנפשו של המאמין בה.
 
נו באמת...אתה חושב שלעד תוכל כאן להפריע למהלך

הרגיל בו הכול כאן התנהל על פיו?
אתה אמנם מתנסח רהוט וכמעט ללא דופי ניסוחי, אבל אתה לא מבין שאתה כמעט דורש התייחסות לשאלות או כמביא דוגמאות (מבלי להתעצל....יש לומר) כדי לעגן ולבטא את האסכולה הסקפטית ביסודה- ושמתוכנה אתה גוזר/טוען/ מה שאתה טוען כול הזמן.
אני אדם מאוד מאוד עסוק, האמן לי שכך הוא הדבר. המייל שלי 'מופצץ' במיילים שלך שבאים בשלל צבעי - הקשת והם מסיחים אותי מהשאלות שחלק כאן מבקשים ממני להשיב עליהן.
קופרניקוס הוא היה הראשון שהעז לומר מה שהוא חשב בנושא מרכז היקום (השמש ולגבי הצורה הגיאומטרית של כדור הארץ - שעד להצהרתו ההיסטורית (עליה שילם בחייו) חשבו (בהובלת הכנסיה...." שהטיפה ל...תאמין ואל תשאל...!") כדור הארץ שטוח ושהוא מרכז היקום.
אין בי כוונה לשכנע אותך בכול מה שאת רוצה או שלא רוצה להשתכנע. או קיי?!
הבנת את זה או שלא הבהת את זה?!!!
בכדי להשיב לך אני צריך להביא המון דוגמאות (שקיימות) בהיסטוריה של אסטרולוגים שחזו (ניבאו) דברים ושהם אכן קרו. אתה יכול יכול לבדך לחפש את כול מה שאתה רוצה, רק אל תשכח אתה צריך מסע אמפירי כדי להוכיח את מה שאתה רוצה כאן להפריך, ולא כאן לרשום שאלה או תגובה האומרת שאתה לא מקבל תגובה זו או תגובה אחרת, כאילו חובת ההוכחה היא לשכנע אותך להאמין במשהו- בו אנו מאמינים. אם אתה רוצה להוכיח (אמפירית) .....את עמדתך או דעתך או השקפתך או 'אחר/ת...שב וכתוב ספר בנושא אך אל תמלא לנו את כול דפי הפורום באמירותיך הדביקות והרוצות 'אני רוצה בלאד, איי וונט בלאד!!!!' (צפה בחנות קטנה ומטריפה) מבלי לדעת שובע ואתה לאט... לאט מתחיל להגיע עד גבול החוצפה. מספיק כבר !
אני לא כאן בתפקיד מנהל הפורום בשביל להסביר לך מה שאתה רוצה להבין, או להפריך. לא לשם כך קיבלתי את מינוי החשוב הזה.
לא היית חסר עד כה וגם חברך הסקפטי ועוד אחד שבטח נח ומחייך נוכח התחכמויותיך כאילו אין לך מה לעשות בחיים בלבד להכביד ולהעכיר כאן את האווירה. ביקשתי, ניסיתי להסביר, התרעתי ואתה ממשיך לחשוב שהפורום הזה הוא 'מרכז- ההסברה - האסטרולוגי' שממנו תוכל לקבל הסברים לנ"ל, אך לא ובאם יש לך עוד רצון להתעקש על כך, עוד תגלה שלא כך הוא הדבר. מבין או שלא מבין?! או שאתה משנן לעצמך את תגובת השרשרת הבאה שלך?!
כשלמדתי את לימודי חכמת הקבלה, התלמידים שאלו את המורים 'למה אנו חוזרים ולומדים על 4 בחינות ד'אור ישר? (בכול שיעור- ושיעור) ולא קיבלו תשובה הולמת לשאלתם, הם המשיכו ושאלו עוד שאלות והתלוננו על שהחומר מאוד קשה (בעיקר הצד הטכני 'הספירות דרכה הארוכה של הנשמה שראשיתה נטעה עצמה באברהם אבינו, משם אל משה, אל רבי שמעון בר יוחאי.....וכך הלאה עד ימינו. ובכן התלמידים שאלו עד שלבסוף המורים אמרו "את חכמה הקבלה לא מבינים בלבד, אלא אותה 'מרגישים' וכך, דרך 'הנקודה- שבלב' מתחילים להבין דברים.
לכן...כמו שאחד הגולשים הקבועים כאן ניסה להסביר לך, שבבסיס האסטרולוגיה קיימת האמונה שיש קשר בין מהלך ומצב גרמי השמיים ולבין תהליכים והלכי מחשבה והגיה של בני האדם על פני הכדור - הכחול.
או קיי?!
אז מה אתה מנסה כאן לעשות? מבקש שישכנעו אותך במה שאתה משוכנע?!, או להפריך את ספקותיך האחרונות לגבי אי- אמיתותה- או לאושש את אמונתך בה? מה?
לא. אינני רוצה תשובה לשאלה זו כי בוודאי תמצא לך פגם או כחל, גם אם הייתי סובלני מאוד כלפיך (ועדות לכך שעד כה לא הורדתי את הכפפות מידי)
כבר בתחילת המרתון שאין לי כוונה להימנות בקהלו, הבהרתי לך את הבסיס לאי- רצוני להתעמק בשאלותיך ובטענותיך המקפות סקפטיות.
נסה לשוות בעיני רוחך שמישהו מהפורם הזה היה ניכנס לישיבת הכותל ובאותו משקל ת/ט/ובעני - טוען טענות כפירה (וטוען את נשק לשונך במחסנית) כלפי מה שהם מאמינים. האם אתה מדמיין מה היה קורה?! אבל כאן אתה יודע מראש שממש לינץ' לא יבוצע- בך...ולכול היותר תסתתר מאחורי הכינוי- 'אורחים- בפורם'...וש- 'הכי הרבה.'.......ימחקו אותי מהפורום...
לא חשוב אם התגובות שאקבל יהיו הגיוניות , אני אקפיד להדק את אחיזתי במשיבים לי כול אימת שהם (כמעשה האנקונדה...) יבקשו לשאוף נשימה נוספת!
ידי הידר, כאן לא יעזור לי ולאף אחד כאן לנסות ולהשיב לך על חידודייך.
לא יעזור אם מישהו כאן יקפוץ ויזרוק לך שמות מעולם האסטרולוגיה, באו נאמר...נוסטרדמוס.......?!........על חיזוייו המדהימים?! על שהוא חזה פחות או יותר לגבי התפשטות האיסלם ולגבי התעצמות הגזע -הצהוב....בראשית המילניום השני...ועוד ועוד חיזויים.
אני לא 'הולך' לכתוב מאמרים ארוכים, אמרתי זאת כבר בתגובתי הראשונה?! אמרתי?!
נכון אז אמרתי......
אז אני לא רוצה.....כאן להכאיב לך בלהוריד אותך מן הפורום הנכבד הזה. אני מבקש ממך לחפש בעצמך פורום אחר...בו תמצא את סיפוקך/מבוקשתך.
או קיי?!
הוכחת אינטליגנציה גבוהה ואני מקווה שתוכיח גם רגישות לא פחותה מזו, ותניח לנו לשחות באמונתנו, מה גם שהמים בו אנו שוחים הם קרירים ומרעננים מאוד, בקיץ שטוף תוצאת 'עוולות-תעשיית האדם, ותאוות- העושר שלנצח מעוורות אותו - לצער הציויליזציה כולה.

אם כן אל תטרח להוציא אותנו מהמים הקרירים והמרעננים, ואולי במקום זאת כתוב לשואי- עולם מפרי הגותיך ואולי נוכל לקוות שדברייך יגיעו אל אוזנם- הערלה.

לילה טוב.
אודי ברגר
 

aetzbarr

Member
אני מדבר על השפה האנושית, שכל מלה שלה היא רק צירוף של אותיות

והתפקיד היחידי , שצירוף אותיות יכול למלא - הוא תפקיד של שם.

לכן, השאלה...מה זה צירוף אותיות נבחר....לא קיימת.
ולעומת זאת, השאלה.... שם של מה ? הוא צירוף אותיות נבחר, כן קיימת.
הבעייה היא, שעל שאלת ...שם של מה ? אי אפשר לענות עם צירופי אותיות.

א.עצבר
 

Y. Welis

New member
אשמח להפגיש. חלק מבכירי החוקרים בארץ דתיים ואנשי מדע נאמנים

&nbsp
זה לא קשור לטענות - הרוח האנושית יכולה להכיל 2 דברים מנוגדים בטבעם.
&nbsp
כי כמו שציינתי, הדת משרתת צורך אחר במוח, נפרד מהמדע. קרא את כהנמן 'לחשוב מהר, לחשוב לאט' כדי להבין איך המוח עובד.
 

Y. Welis

New member
והטעות של הדת שהיא מבטיחה חיי נצח... ומלאכים (או 72 בתולות)

באמת שאני לא מוצא יתרון באחת וחיסרון באחרת.
&nbsp
היא גם לא פסאודו-מדע - היא אמונה מתודית, כמו קבלה או אפילו מרקסיזם, גרפולוגיה ופסיכולוגיה פרוידיאנית. לכולן אין אישוש תצפיתי שידוע לי.
 

Y. Welis

New member
הוזכר לעיל פרופ' אומן. למטה יותר קישרתי לעמוד ויקי על אגודת

מדענים יהודים-אורתודוקסים.
&nbsp
מניח שחלק מסגל מדעי החיים באוניב' בר-אילן יענה על הדרישה -
http://life-sciences.biu.ac.il/node/589
http://life-sciences.biu.ac.il/node/670
&nbsp
מהמחלקה לפיזיקה -
http://physics.biu.ac.il/node/613
&nbsp
מהמחלקה לכימיה -
http://ch.biu.ac.il/he/node/542
http://ch.biu.ac.il/he/node/747
&nbsp
בחרתי כמובן את אלה שעונים על הסטריאוטיפ של יהודי מסורתי. מי אומר שאלה מהם נטולי-הזקן פחות מאמינים?
&nbsp
 

Y. Welis

New member
נעשית דקדקן?... עד שלא אביא לך אחד

שעוסק באסטרונומיה, שאגב מדעי החיים והמיקרו-ביולוגיה והגנטיקה מופלאים ממנה לא פחות (אם לא יותר), לא תאמין ותישאר באמונתך הקיימת...
&nbsp
לא ניתן להיות חוקר במדעי החיים מבלי לאשר את האבולוציה. היא העיקרון הבסיסי ביותר בחי; למעשה היא ההגדרה של חיים (אורגניזם השואף להוריש את מטענו הגנטי למירב צאצאים ולהשתפר).
 

Y. Welis

New member
בפקולטות אחרות. חפש אותם.

אגב אם כל התיאוריה שלך בנויה על כך שאין אדם כזה בעולם, והיה אם ימצא אחד, הרי שהיא תיפול...
 
סליחה אבל אל תנשך לי את צווארי (רומן פולנסקי)

עלי להודיע לך שאתה מאוד מפריע להתנהלות התקינה של הפורום. לי אישית אתה מפריע והבהרתי לך זאת הבהר היטב. קשה לי לקרוא את החידודים ואת כול 'ההעתק הדבק'/ים שלך לאחר שקפצת לגוגל לשאול בעצתו.
נו באמת אתה בודק ניואנסים כאילו היית במקומות האלו וחקרת אותם אמפירית. נו בחייך תפסיק לשחק פה משחקים של אדם שכאילו מברר משהו.
הרי כשאני עובר על תגובותי המנומקות אודות כוכב נע....ובשר נע.....וכיוצ"ב קיבלת תגובה. לא רשמת תודה. אלא פתחת זירה חדשה כילו אתה פלנקטון מתוך הסידרה של סטיבן הילנברג.
ראשית אתה מבקש לקבוע שהאסטרולוגיה היא לא מדע. מיד אני עונה לך היא לא מדע.
אתה בשלך......לא קורא.....גם כשידידנו וולש כותב לך בערך את אותו הדבר, אתה ממשיך ורוקח לנו את תפוח - שלגיה- המורעל.
לאחר מכן אתה פותח חזי חדשה ומבקש שמישהו ינקוב באסטרונום חרדי.....
וואט דא פאאק ?!..............
מי אמר שאסטרונום חרדי הוא המדד או הפרמטר שיקבעו מה?! איך?! נכונות של מה?!...
יש מספיק אסטרונומים יהודיים בעולם העוסקים גם בעתידנות ואחד מהם הזכיר וולש, אבל אתה יש לך המון זמן כנראה עד לתשלום החודשי של ה- 28....
ואתה יושב כול היום כאן, עונים לך ואתה ניהנה כאילו לאתגר, אבל מברבר מכול הבא היוצא מאפך.
עונים לך, אתה מתעלם, בשלב אחר או / מישני אתה משנה את השאלה למשהו אחר 'מהמקור'.
אתה מתקן שלפני כך וכך שנים .....אתה מחפש ניואנסים....כאילו רק לסתור ולהגיד את המילה האחרונה שלך (ואתה עושה זאת ממש מטעם רע, יש לומר!)
אז שלפתי את נוסטראדאמוס....ואתה פתאום בא ואומר משהו שסותר את שאלתך במקור. תבדוק טוב בצציות ובשטריימלים שוודאי הורדת לפני מספר שנים (אבל זה לא ענייני כמו לא עניינך דבר שעוד מעט תחטוף לגביו- כי העזת לומר משהו אישי שלי פרטי שלא מעניינך, כמו שלא ענייני הוא שחוגגים את מצעד הגאווה בחוצות תל אביב או בכול מקום אחר .....בעולם)
שאלתך במקור היתה...בבסיסה על שחובה על האסטרולוג לאושש את אמיתות התחזיות על פי כך וכך........
אז עונים לך......(אך כול אדם בעל נימוס ובינה ושקיבל תגובה על שהאסטרולוגיה היא לא מדע אבל נחקרת לעומקה אמפירית..."ושעדין היא תקועה אי שם...בתקופה"....(עיין שוב בתגובתי אלא עם כן לא נוח לך כי אתה יודע שכן ענו לך- וחושש שזה יוציא לך את הנוזל משיני הארס?!)
ואתה?!......לא מעניין אותך! כאילו לא קיבלת את השורה הזאת, או את ההיא....ואתה מוחא כף 'בגאווה'.....ויוצא (עלינו) מהארון עם כול הקישקש שלך כאילו חשבת שהשלט שהתנוסס בפניך עם כניסתך לדף הפורם היה 'חירייה- החדשה' או 'המרפאה הסופנית לתסכולים אמפיריים.'
הודעתי לך שאין בכוונתי לפלמס ולפלסף כמו שאתה (וגם אילו היה לי זמן... לא הייתי מזבז אותו על התגובה למזימותיך)
כול אחד כבר יודע.......(אבל מחפש ניואנסים?) שקולומבוס לא גילה את אמריקה אלא אחרים, אבל לך חשוב....לכתוב ולתקן ....כי אתה רץ לגוגל עם....
המוצץ האינטלקטואלי הקרחוני והקנתרני שלך. אם אתה רוצה לתקן אותי אז אעזור לך ואבקיע גול עצמי וכך שאומר שהמאיה והאצטקים גילו זאת לפני קופרניקוס...אלא אם תשבע שאתה כול בוקר יושב איתם 'על כוס קפה' והם סיפרו לך שהם בכלל לא גילו זאת, אלא היו אלה שלושת המלאכים באהלם של אברהם ושרה. (אתה יודע מה?! אהמין לך אם תכתוב זאת כך, אפשרי לנסות את נוח גם לזה אהמין רק תעזוב אותנו להשיב האחד לשני כי נערמו כמה תשובות לשאלות שנתקעו רק בגלל שאתה מפגיז כמו שאתה מנסה לך 'את כיפת ברזל של ה(ס)צ/יונים האלה...! ואתה נשבע שבקרוב תפגיז את תל אביב עם לא יגידו לך שהאסטרולוגיה היא מדע, כי למה לא? זה ייתן לגוגל להיות הרבה יותר פופולארי בגללך.
בן אדם, אתה ניכנס לניואנסים שלא לעניין.
דיברת על עקרון, ופתאום אתה רץ לגוגל לבדוק.....או שיש לך זמן...'המתנה' ואתה רץ לאנציקלופדיה )שמרוב ריצה אליה- מרוב 'מחקרים- אינקויזיטוריים' שלך אפשרי לאכול מהדפים הנקיים שלה) לבדוק באיזה דקה הובקע הגול בבלומפילד או באיזו דקה הובקע הגול בפריז...אבל אף פעם לא תמסור למאזינים האומללים...מי הבקיע ונגד מי?!
הכי חשוב לך באיזו דקה, חודש ושנה........
וזה מה שירצה אותך, כי אם לא, אז וידוי הריגה יהיה הדבר הכי נכון לעשות.

אני בספק באם תבין מה מעירים לך אבל בעדינות יתרה
אני עצמי (ספק עם תודה בכך, אבל די לי באם כולם כאן קראו איך אני מתייחס ל-'הפכים' שבקביעותיך ובשאלותיך המתהפכות כמו בגלגל- הענק)

אבללללללללל האבל הגדול הוא
איזו חוצפה יש לך לנגוע בדבר כול כך אישי הקשור למיקומי כאן בפורום?!....
זו הכרת התודה על שלא שלחתי אותך כבר ביום הראשון או השני לפורום 'נאוואר- לאנד?!'
אתה בא וכאילו חושף את תגלית המאה ורושם כאן שאני שילמתי את התשלום הכי גבוה כדי לקבל לידי א ניהול הפורום כאן. ציתות נכון?! חלקי?! הדרגתי?!...
אז ככה:
לא חייב לך דין וחשבון ולאף אחד וכבר הגבתי על כך בפורום הזה בנושא הזה. הציעו לי. אמרו תשלם סכום כסף. סירבתי על הסף. ביקשו שוב, סירבתי. אשתי לחצה אותי וייעצה לי "למה לא?!" כעבור שבוע התקשרתי אמרתי 'או- קיי אנסה' מה גם שהציעו לי לימיט פרישה של חצי שנה. קודם כול יחסי ציבור ופרסום זו לא מילה גסה, אך אם כוונתך ברמיזה מעליבה שרכשתי את מקומי במליון דולר לחודש, ושאין לי הכשרה שאולי עולה על רבים ומפורסמים אחרים, שעזבו בכעסים ...על שהעדיפו את אסתר על נוכחות ה- ושתי אותם הם מייצגים- אז אתה טועה.
מקווה שאין לך ביקורת על התעודות שאני מחזיק בהם, וזu הרלוונטית לנושא הפורום נחה לה לתפארה באתר שלי: www.astrologia.co.il
תעודה נדירה שמחזיקים בה מטובי האסטרולוגים העולם וגם בארץ.

אז מה? כרגיל נתפסת למנוי ולאחריות שקיבלתי ונגעת כרגיל בקונטקס שלא נוגע לך בכלל ובשאלה 'איך קיבלתי את הניהול כאן', ולא על מה מדברים כאן ואיך מתנהלים האחד לשני. בכלל זה דע לך שיש לי את 'המנדט' להמחוק אותך מהפורום ואת זכר הפתלתלות הגוגל/יאנית שלך. ניסיתי לעודד אותך לצאת בכבוד אפילו להחמיא לך בצד מסוים של עשייתך זו, ליצור ספליט כדי שלא תעוף על עצמך עם השאלות המפוצצות את הגנום ההגיוני, אבל ללא הצלחה יתרה.
אז אני הייתימתבייש מאוד לכתוב את מה שכתבת מה גם שבאם היית עוקב כאן למן תחילת ניהולי כאן ועד ליום בו חפרת לכאן את המנהרה עד לעוטף- תפוז
היית (בספק באם אתה מבין את התחום, חוץ מלהטיל בו פגם ולהעמיד את מאמיניו בעמדה של מגננה או מבוכה.) מגלה שקיבלת כאן חיזוקים רבים ושאותם לא רכשתי בהמעט הכסף שאני משלם מדי חודש בחודשו.
למען האמת רציתי פרוש לפני חודשיים אבל תודות לאניה שדיברה על אפקט עתידי ולא מידי, לא עזבתי ובדעתי להשלים את השנה שלי כאן.

רוצה להאמין שאתה כאן חדש, אבל בניגוד לאחרים עד היום לא החדרתי לכאן איזו פרסום שבועי (שמגיע לי- במסגרת מאמר כזה או אחר...) ולא חתמתי אף פעם כאן שאני מזמין את כול הגולשים לייעוץ אישי (בתשלום וכאלה...)
כי מבחינת ההצלחה, תודה לאל הכול דבש, שכן אני לא רק אסטרולוג מקצועי, אני עוד כמה דברים שאתה לא בררת, קודם שפגעת בי בצורה מרושעת וכמלשן זב החותם של הכיתה.

אני מזהיר אותך, אם תגלוש כדי לשון הרע אזי אני 'תופר אותך ברגע אחד', וממש את זכותי לחשוף את שמך ואת כתובתך המלאה. סמוך עלי שאוכל לעשות זאת אילו המצב יחייב זאת ובאם אכן תנסה את מזלך (איף יול פושש יור לאק)

אני רק הגבתי על העיוולת שלך,
אתה לא יכול לירות מכול האמל"ח שלך ולצפות למחמאה.
אני באמת סיימתי איתך
מילה אחת נוספת בכוון שלי, ואתה כבר 'לא כאן'.
מצדי תפנה אל אחרים והם?! 'כאורח- רוחם וכאשר יידבנו ליבם'.
 

אניה28

New member
סקפטי, יללה הבנו אותך


היי שלום
קיבלת במה , צריך לדעת מתי לפרוש.
 

Y. Welis

New member
נטל ההוכחה גם עליך. אין ארוחות חינם.

ואני בטוח שיש כזה - מן הסתם פריק אוף נייצ'ר... ואז מה, היוצא מן הכלל המוכיח את הכלל?
&nbsp
לדעתי עדיף למצוא תיאוריה שאיננה נשענת על אי קיומו של אדם אחד בעולם.
&nbsp
אגב אותו אדם ישמח לשמוע שאתה מחפש אותו... מן הסתם ירצה תעתיק של השירשור הזה, לקבוע מעל מכתבתו...
 

Y. Welis

New member
נטל ההוכחה הוא על כל מי שטוען משהו, נקודה

אם התיאוריה שלך איננה ניתנת להפרכה הרי שהיא אינה מדעית אלא אקסיומטית.
&nbsp
ומי שלא חושב לטרוח כדי להוכיח, הרי שאינו ראוי לתואר 'חוקר', או בכלל לדיון.
&nbsp
זה לא משנה יש או אין - העובדה שקיומו של ולו יוצא מן הכלל אחד, תהרוס את התיאוריה שלך כמגדל קלפים, מראה את הבעיה שלה.
&nbsp
 

Y. Welis

New member
חשפת אותי. מודה! רצחתי את ארלוזרוב...

נגמרה מסיבת הקונספרציה. עץ בר ממתין לך בבית.
 

אניה28

New member
שלום לעצבר

לא כל כך התיחסת למה שכתבתי לך בהתחלה.
יש דעות שונות על הסיבה שאסטרולוגיה מהימנה. (ומהנסיון שלי לפחות היא אכן כן)
לתחושתי יש כאן עניין של סמליות כלומר כשכוכב עובר בתחום מסויים סביב השמש הוא מסמל כך וכך. אני מאמינה שהנקרא "מיינד" הקולקטיבי מייצר אמת שמתגשמת, אחרת אין הסבר לעובדה שכשגילו את פלוטו למשל או את אורנוס פני היחס לאסטרולוגיה השתנה. תראה אתה מדבר מהרציו, ואני מדברת מהבטן ואלו לעולם לא יפגשו. אתה סוג של טיפוס אדמתי (גדי אולי או בתולה) תראה, לפני שראו חיידקים במקרוסקופ ראו את המחלות .יש דברים שאנחנו לא תמיד יודעים את הסיבה שלהם משום שאין לנו את הכילים אבל כן רואים את הסימפטומים אולי זה ככה עם אסטרולוגיה. אם אתה בא לשכנע אותי שזה "בולשיט" זה פשוט לא ילך משום שהנסיון שלי מוכיח בפרוש שלא.וזו לא אוטוסוגסטיה ובבקשה לא עוד ויקוח עקר על "אי אפשר להוכיח וכו' אם סתם משעמם לך ובאת לעורר מהומה שאפו הצלחת. ויאללה שים כאן את המפה שלך האדמתית עם הירח בדלי ועוד הרבה אויר.......
 

aetzbarr

Member
המשך.....סיום

אין גבול ליכולת המעשים, ליצור ידיעות הנכנסות באופן פלאי אל המאגר בעולם הפנימי.
נבחר באופן שרירותי את צירופי האותיות מרחאקו , גודמה , קוטמה.
ואז יעלה שחקן מוכשר על בימת התיאטרון, וינסה לענות על השאלות
שם של מה ? הוא צירוף האותיות.... מ ר ח א ק ו
שם של מה ? הוא צירוף האותיות.... ג ו ד מ ה
שם של מה ? הוא צירוף האותיות ... ק ו ט מ ה

השחקן מציב את כפות ידיו זו מול זו. ואומר את הצליל מרחאקו
עתה הוא מרחיקן זו מזו, ואומר את הצליל מרחאקו גודמה
עתה הוא מקרבן זו מול זו, ואומר את הצליל מרחאקו קוטמה
עתה הוא מקרבן מאוד, ממש לפני נגיעה, והוא אומר...מרחאקו קוטמה קוטמה
עתה הוא מרחיקן עד כמה שהוא יכול לפרוס את ידיו, ואומר מרחאקו גודמה גודמה

יש הבנה ?

הבנה זה שם של מה ?

המענה במעשים על בימת התיאטרון
.
כל ניסיון לענות על השאלה...מה זה צירוף האותיות ה ב נ ה ? בעזרת 10 צירופי אותיות אחרים נדון מראש לכישלון.
הכישלון ימנע, אם כלפי הצירוף העשירי, תופעל השאלה...שם של מה ? הוא צירוף זה.

תשובה עם צירופי אותיות אחרים...אינה אפשרית.

מה דעתכם
א.עצבר
7/2016
 
ואכן כן עמדתך היא עמת כולם כאן, ולא מובנת כאן...

ההתעקשות על מדע או לא מדע.
יפה על התגובה, והאמת לא חשבתי שצריך לכתוב יותר מזה לאחר 'תחקיר כול-בו-אניה' המרשים.
זה רק יוצר גיבוש יתר.....בפורום הזה ולא את ההיפך, ממש כמו 'תג- מחיר'.
'כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ'.
ניסיתי להשיב אבל לא 'הלך' כי המטרה היתה כבר 'על הקיר' וזה רק לערער את האמונה בתחום הנלמד כאן. יתכן שבשבילם 'זה קידוש השם', ולא מעניין להם בכלל באם הם 'יפעילו את האוטומט'...בלשאול, בלקבוע דברים שאין להם כלל מושג לגביהם, והעיקר זה להתקיף.....
מצאו זמן טוב מאוד לעשות זאת, עם כול המדוזות ...והחום הגדול.

להם אומר בפשטות "למתדי את האסטרולוגיה במקום הכי הכי 'מדעי'...כביכול, אבל דעתי האישית היא שהאסטרולוגיה צריכה עוד להיחקר והיא בהשוואה להתפתחות הטכנולוגית...עשתה דרך לא ארוכה(אם כי בשנים נחקרה 'אמפירית' אלפי שנים לאחור ועד היום) ותקועה (כאמור בהשוואה לאבולוציה- התרבותית- והכנולוגית) כאי- שם בין המצאת הגלגל ולהתיישבות הגולים היהודים הראשונים באזור סאטמר... ברומניה - טרנסילבניה.

כך שבאם זה 'מרגיע' את האורחים בפורום, את כול הזיקיות, בעלי החוליות וחסרי- החוליות', האסטרולוגיה נעזרת במיקומי- הכוכבים המדוייקים, שמקורם במדע האסטרו נומיה אבל 'לא ממש מדע' במובן המקובל, למרות שהמדע גם הוא טועה בדרך 'לאמת החדשה הזו, שמופרכת מחר, ולאמת המדעית ההיא שתבוא אחרי לגבי נושא זה או אחר'.

זהו, זוהי תגובתי הסופית 'למסע - הבראשית- ברא' (שהוא כמובן ....מדע- מדע...מבחינתם- ושהוא בקונטראסט בולט ונצחי לדארוואניזם)

אגב......לכול האורחים בפורום וליתר, כדאי לחפש את תגובתי לאחד המתלהמים שחדר כוירוס אחר לפורום, אבל לא טרח להסוות את פניו האמיתיות באיצטלה אינטליגנטית אלא 'ירה מכול הכוונים' ולא ניסה להסתיר את מקורו החרדי.
תגובתי ניתנה באזור...תחילת השנה או חודש לאחור או חודש פלוס קדימה.

בין היתר 'שם' הדגשתי שמקורי הוא בדת, אבל שכיום אני רפורמי, ומכבד מאוד את הדת היהודית, כך שאינכם צריכים 'לשכנע- את המשוכנעים'.
 
למעלה