האם יש עילה לתביעה
ב 1/12/10 שזה יום הולדתי ד"א. פניתי למרכז שירות של סלקום בבאר שבע לגבי בעייה שנמשכה יומיים לפני. הבעייה היתה שלא הייתי יכול להוציא שיחות ולא לקבל, על הצג היה רשום לי ששירות לא זמין או מחפש רשת לסירוגין, לפני זה פניתי לשירות לקוחות ב *123 ,הנציגה ניסתה לבדוק אצלה אם יש בעייה ברשת אך אמרה שיש צורך להגיע למרכז שירות. יש לציין שיש ברשותי שני כרטיסי סים בעלי אותו מספר, וגם עם הכרטיס הנוסף היו בעיות של חיפוש רשת. כשהגעתי לפקידה, היא בדקה ואמרה שיש בעייה עם שני הכרטיסי סים, ושיש להחליפם. היא הביאה כרטיס חדש שמה אותו במכשיר, וראתה שאין רשימה על הצג של בעיות רשת, לאחר מכן היא אמרה אם הזכרונות שלי על הטלפון, ועניתי לה שלא הם בכרטיס, היא ניגשה למכונה לעשות קופי והשיבה לי, הדלקתי המכשיר ולתדהמתי אין זיכרונות, פניתי אליה ואמרתי לה שאין את כל הזכרונות שהיו, היא בדקה כמה דברים ושואלת אותי אתה בטוח שהיו זכרונות? אמרתי לה שכן היו זכרונות לפני שנכנסתי לכאן, היא אמרה שאולי מחקתי אותם והתחילה להאשים אותי. בכל מקרה הגיעה מנהלת ואומרת לי שאני אמור לדעת שזה לא 100 אחוז עובד העניין של העתקת כרטיס סים, אמרתי לה איך אני אמור לדעת? אמרתם לי לפני?! אם הייתם אומרים לי לפני אז הייתי מעתיק מספר מספר ושם שם על דף. בסופו של דבר היא ניסתה להציע לי הדפס שיחות של 3 חודשים אחרונים ושעתיים במתנה, עניתי לה שההדפס הזה לא יעזור לי כי יש לי ברשימה המון שמות ולא לכולם התקשרתי ב 3 חודשים האחרונים וגם היה לי בזיכרון את הקוד הסודי של האשראי והכי מעצבן כל הסיפור הזה קרה היום ביום הולדת שלי , שאני מקבל הודעות של מזל טוב ולא יודע ממי זה, וגם הייתי אמור להלוות כסף כדי לחגוג האם ניתן להגיש טביעה? אם כן על סכום של כמה? גם המנהל הבכיר דיבר עם אימי ולא הגיע איתה להסדר הוגן. אני רוצה שיעשה פה צדק
ב 1/12/10 שזה יום הולדתי ד"א. פניתי למרכז שירות של סלקום בבאר שבע לגבי בעייה שנמשכה יומיים לפני. הבעייה היתה שלא הייתי יכול להוציא שיחות ולא לקבל, על הצג היה רשום לי ששירות לא זמין או מחפש רשת לסירוגין, לפני זה פניתי לשירות לקוחות ב *123 ,הנציגה ניסתה לבדוק אצלה אם יש בעייה ברשת אך אמרה שיש צורך להגיע למרכז שירות. יש לציין שיש ברשותי שני כרטיסי סים בעלי אותו מספר, וגם עם הכרטיס הנוסף היו בעיות של חיפוש רשת. כשהגעתי לפקידה, היא בדקה ואמרה שיש בעייה עם שני הכרטיסי סים, ושיש להחליפם. היא הביאה כרטיס חדש שמה אותו במכשיר, וראתה שאין רשימה על הצג של בעיות רשת, לאחר מכן היא אמרה אם הזכרונות שלי על הטלפון, ועניתי לה שלא הם בכרטיס, היא ניגשה למכונה לעשות קופי והשיבה לי, הדלקתי המכשיר ולתדהמתי אין זיכרונות, פניתי אליה ואמרתי לה שאין את כל הזכרונות שהיו, היא בדקה כמה דברים ושואלת אותי אתה בטוח שהיו זכרונות? אמרתי לה שכן היו זכרונות לפני שנכנסתי לכאן, היא אמרה שאולי מחקתי אותם והתחילה להאשים אותי. בכל מקרה הגיעה מנהלת ואומרת לי שאני אמור לדעת שזה לא 100 אחוז עובד העניין של העתקת כרטיס סים, אמרתי לה איך אני אמור לדעת? אמרתם לי לפני?! אם הייתם אומרים לי לפני אז הייתי מעתיק מספר מספר ושם שם על דף. בסופו של דבר היא ניסתה להציע לי הדפס שיחות של 3 חודשים אחרונים ושעתיים במתנה, עניתי לה שההדפס הזה לא יעזור לי כי יש לי ברשימה המון שמות ולא לכולם התקשרתי ב 3 חודשים האחרונים וגם היה לי בזיכרון את הקוד הסודי של האשראי והכי מעצבן כל הסיפור הזה קרה היום ביום הולדת שלי , שאני מקבל הודעות של מזל טוב ולא יודע ממי זה, וגם הייתי אמור להלוות כסף כדי לחגוג האם ניתן להגיש טביעה? אם כן על סכום של כמה? גם המנהל הבכיר דיבר עם אימי ולא הגיע איתה להסדר הוגן. אני רוצה שיעשה פה צדק