האם יש תוכנית לשפר את העומס בת"א סבידור מרכז לכיוון הבורסה ?

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
תלוי באיזו שעה את צריכה להגיע לעבודה.

נצל"ש - הגדלת כמות הקווים לקרית אריה בפתח תקווה
אני גרה קרוב לרמת החייל בת"א, ושוקלת להתחיל עבודה שם. מבדיקה שעשיתי ראיתי שיש לי אפשרות לסוע בקו 7 ואז 38.
הבעיה היא שהתדירות בה הם מגיעים אחד אחרי השני נמוכה עד מאוד...
אופציה נוספת היא 42 ו 38, אבל לא מצאתי בבוקר אפשרות טובה בשילוב הזה.
&nbsp
רציתי לשאול אם אני מפספסת משהו, ואם יש עוד אפשרויות
&nbsp
וגם, בעיקר, אם ידוע לכם במקרה אם עתידים להתווסף קווים לאזור. אני לא מבינה למה נסיעה כ"כ קצרה צריכה להיות כ"כ מסוכת לביצוע :./
חוץ מזה מדובר באזור תעשייה שם - מה ההיגיון שיש אליו קו אחד שנכנס לבפנים?
&nbsp
&nbsp
מקווה שזה בסדר ששרשרתי לכאן.
תודה
&nbsp
תלוי באיזו שעה את צריכה להגיע לעבודה.
מרמת החייל לקרית אריה יש את קו 137 של קווים (מספר פעמים ביום), כל הנסיעות שלו מלבד הנסיעה של השעה 14:00 נכנסות לרמת החייל, שאר הנסיעות פונות ימינה לבצע קדש.
&nbsp
זה קו מהיר שלא נוסע דרך ז'בוטינסקי ומגיע צ'יק צ'ק לפתח תקווה.
&nbsp
בשעות אחה"צ קיים גם קו 366 של דן מרמת החייל לפתח תקווה במסלול זהה ל137.
&nbsp
42+38 אינה אופציה טובה, לנסוע עד צומת עלית על מנת להחליף ל38 זה סיבוב ארוך.
&nbsp
האופציות האחרות הן נסיעה עם 7/33/52 דן לז'בוטינסקי פינת בן גוריון (מכון מור) והחלפה ל38. באופן כללי, לא כדאי להידבק רק לאחר מהקווים האלו, אפשר לנסוע עם 42 וכל קו אחר שמגיע לקניון איילון ושם לבצע החלפה ל7/33/40/52/92 דן לצומת ז'בוטינסקי/בן גוריון (העדיפות היא ל7/92 שעוצרים במכון מור בדיוק בתחנה של 38).
&nbsp
כמו כן, ניתן להתקדם ממכון מור עם כל קו למחלף גהה ושם לעלות גם על 136 של קווים שמגיע לקרית אריה (5 נסיעות ביום, 3 מתוכן בבוקר).
&nbsp
זה מה שיש כיום, אלא אם כן משלבים רכבת מבני ברק לפתח תקווה קרית אריה ומשם עולים על אוטובוס לקרית אריה. אני כבר לא זוכר מה צופן העתיד, יש שבקיאים יותר ממני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה